vanharen.nl

7.981 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.078 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

27 aug 2023

Schoenen online gekocht en via klarna betaald

Schoenen gekocht en via klarna betaald, was dus te klein, wou ruilen in de winkel voor 1 maat groter. Maar dan moet je de online bestelling terug sturen, en de nieuwe schoenen ook betalen..en wachten op.je geld terug van de onlineshop. Wat om slachting, je zou het gewoon moeten kunnen ruilen zonder dat gedoe met betalen.
28 aug 2023
Bedankt voor je review. Wanneer er voor Klarna wordt gekozen (en de betaling dus ook aan Klarna wordt voldaan) is het helaas niet mogelijk om direct het item om te ruilen in de winkel. Wanneer je voor iDeal kiest, is deze optie er uiteraard wel
Tijdens het bestellen is de vraag voor welke bezorgdienst je wil.kiezen misleidend.ik heb daar een mail over gestuurd en krijg er niet eens antwoord op. Helaas waren de laarzen te groot,ging het terug brengen in de winkel heel makkelijk en had ik met 1 werkdag deze keer mijn geld weer terug Dat was erg fijn!

Bredere/wijdere schoenen,hakken,Enkellaarzen,pumps.

Jullie zouden Bredere schoenen moeten gaan verkopen. Ik kan echt alleen nog maar in sneakers en dan moet ik vaak nog 2 maten groter kopen wil ik erin passen. Maar de enkellaarzen,pumps, stilleto en hakken moet ik laten staan. Ik pas in geen 1. En daar mag echt wel wat aan gedaan worden! Breder en wijder.
18 jul 2023
Als je de track en trace code wil volgen geeft deze aan dat het pakket niet is gevonden. Misschien dat dit komt omdat het in de winkel wordt afgeleverd,maar dan misschien wel een mail terug koppelen wanneer deze dan wel in de winkel kan opgehaald worden. Want dat krijg je nu niet.
11 mei 2023
De bestelling prima de mt 39 1/3 val als 38 ik heb verleden jaar de zelfde slippers gekocht Dus bestel ik de zelfde om dat ze fijn zaten .en deze zijn qua maat niet goed .ik heb ze gedragen ik dacht dat loop ik wel uit, en de band zat ook strakker. Dit is een klacht.
12 mei 2023
Bedankt voor je review. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice, dan helpen we je hier graag mee verder (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
9 sep 2023
Het product en de prijs zijn goed! Ik heb alleen geen bestelbevestiging na mijn betaling mogen ontvangen. Ik heb vervokgens gebeld met een zeer vriendelijke dame die mij bevestigde dat de bevestigings mail vast nog wel zou komen. Dit is echter niet gebeurd.
7 nov 2023
Misschien iets meer info betreffende de schoen of zoals in mijn geval de laarzen Maat 40 besteld daar kon ik niet inkomen retour gestuurd en maat 41 besteld daar kan ik met moeite inkomen maar ze zijn dan toch weer te groot ..jammer deze gaan ook retour
WB
W.M. B.
Hellevoetsluis
15 mei 2023

Onduidelijk

Op 10 mei een bestelling geplaatst. Tot op heden geen mail o.i.d. dat de bestelling binnen is op het door mij opgegeven filiaal. Ik heb zelf de klantenservice gebeld die mij kon vertellen dat het binnen is. Waarom geen mail versturen naar de klant???
16 mei 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je geen bevestiging van de levering hebt ontvangen. Deze mail hoor je wel te ontvangen wanneer de bestelling is gescand in de winkel. Vermoedelijk is dit door een tijdelijke technische fout niet goed gegaan, onze excuses hiervoor. Hopelijk zijn de items evengoed naar wens!

Betrouwbaarheid webshop laat te wensen over

2 paar pantoffels besteld via webshop, beiden geannuleerd wegens onbeschikbaarheid. Kijk ik later in de webshop, zijn ze nog steeds te kiezen. Zorg er dan voor dat onbeschikbare artikelen dan ook niet te kiezen zijn om teleurstelling te voorkomen
21 mei 2023

Tip van verkoopster

Kreeg bijzonder advies bij het bestellen in de winkel van een andere maat. Dan moest ik ze wel kopen als ze niet pasten… Lijkt me sterk. Maar voor de zekerheid heb ik ze online gekocht zodat ik ze kon terugsturen als ze niet zouden passen.
15 mei 2023
Betalen met ING gaf standaard een foutieve betaling die niet te vervullen was. Daarnaast ben ik erg vervelend bejegend in de winkel toen ik aangaf dat ik de gepaste schoenen die niet in mijn kleur waren alsnog bij de webshop zou kopen.
28 sep 2023

Retour in de winkel voelt onveilig

Bij retour in de winkel krijg je een heel summier formuliertje. Als de retour niet zou zijn aangekomen, heb je geen been om op te staan met de weinige informatie die je als 'bewijs' hebt gekregen dat je het artikelen hebt teruggestuurd.
28 sep 2023
Bedankt voor je review. Wanneer er voor Klarna is gekozen, krijg je inderdaad een inleverbewijsje mee in de winkel. Hierop staat alles ingevuld dat onze klantenservice nodig heeft om de retour handmatig door te zetten mocht dit nodig zijn. Maak je hier vooral geen zorgen om!
19 jul 2023

Geen volledige levering

Ik had 6 paar schoenen bestelt waarvan ik er maar 4 toegestuurd heb gekregen terwijl ze wel op de factuur stonden. Krijg de missende paar schoenen ook niet meer opgestuurd. Moest ik maar opnieuw bestellen. Maar nu dus uitverkocht.
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we je niet aan alle gewenste items hebben kunnen helpen. Tijdens sale periodes kan de voorraad wat harder gaan dan voorzien. Hopelijk zijn de andere paren naar je wens en mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
31 dec 2023
Van Haren is een prima winkel. Mijn laatste ervaring was alleen niet zo leuk. Ik had laarzen besteld via de website. Maar er zaten de verkeerde laarzen in de doos. Dus helaas moeten ruilen en nu heb ik (nog) geen nieuwe laarzen.
Hele mooie laarzen Ik had ze savonds voor eerst aan gedaan en alleen stukje mee gelopen maar de volgende dag bleek er vlek op de punt te zitten .Ik had dat helaas savonds niet gezien anders had ik ze terug gestuurd Dus baal wel
6 jun 2023

Website, app, kwaliteit schoenen, verzenden en retourneren

Website is weleens wat traag, de app werkt niet. Eigen merk schoenen zijn vaak snel kapot of zitten niet lekker. De verzendingen van schoenen en retourneren ervan verloopt superfijn, snelle levering en makkelijk retourneren
14 aug 2023

sleehak pump

Ik draag graag de sleehak pump van Graveland, ze kosten niet veel maar is eigenlijk ook niet veel, meestal zijn de zolen na enkele weken al los, maar de schoenen die toch maar weer besteld heb zijn na een week al los...
14 aug 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl). Zij kijken graag mee naar een oplossing.
9 jul 2023
Schoenen zijn oke. Bezorgen zeer slecht. Gekozen voor van Haren omdat ik dan woensdag de schoenen zou ontvangen, echter kwamen de schoenen pas op vrijdagmiddag en kon ik ze niet aan op het feest waar ik ze voor kocht.
18 okt 2023
enkellaarsjes: na 5 stappen was duidelijk dat ze retour gingen: de bovenrand van de schacht sneed zo scherp in mijn schenen dat er al een blauwe plek zat. Ik had het kunnen weten: ze waren onwaarschijnlijk goedkoop...
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat de laarzen niet aan je verwachtingen voldeden. Je retourzending is inmiddels verwerkt en het aankoopbedrag is terugbetaald. We hopen dat je bij een ander model meer geluk hebt!
16 okt 2023
Schoenen besteld voor mn dochter die de volgende dag binnen zouden komen, zijn nu een week verder en de schoenen zijn om 1 of andere reden geretourneerd! Heb mn geld nog niet terug en ook dus geen schoenen
16 okt 2023
Bedankt voor je review. PostNL geeft aan dat de zending is weigerd in verband met een onjuiste addressering. Het lijkt erop dat het adres wel juist is en dat PostNL een fout heeft gemaakt. Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels is het aankoopbedrag terugbetaald; indien gewenst kun je opnieuw bestellen.