Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik ben tevreden over de (snelle) afhandeling van mijn bestellingen.
Ik ben niet tevreden over de maatvoeringen bij het kiezen van een pantalon. Bij het bestellen van een katoenen pantalon met fijne ribstof hield ik mijn maten van de reeds gekochte denimbroeken aan. Bij het aanpassen bleek de tailleband 6à7cm te kort (te nauw). Na het terugsturen van de pantalon bleek achteraf dat ik anders dan bij denimbroeken zelf een andere maatvoering moest gebruiken. Dit stond er helaas niet bij.Een tip voor jullie?
Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.
Onmogelijk aan te geven dat je de zending op een Post.nl punt wens te ontvangen. Zelfs de klantenservice kan me niet helpen. Krijg de indruk, dat de klantenservice niet in Nederland zit.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
11 apr 2024
Beste klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden was met onze telefonische service. Wij willen graag uw verzoek tot tevredenheid verduidelijken. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Wij hopen dat u volledig tevreden bent met uw volgende bestelling en verheugen ons op uw bezoek in onze online shop. Uw BRAX team
Als je eenmaal hebt aangegeven de kleding op het huisadres te willen ontvangen, lukt het niet meer dit te wijzigen ineen post.nl punt, zelfs de klantenservice helpt je niet
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
14 mrt 2024
Beste klant, bedankt voor je bericht. We willen onze excuses aanbieden dat wij het adres niet kunnen aanpassen en de bestelling niet opnieuw kunnen versturen. Elke bestelling is gekoppeld aan een aparte factuur en leveradres bij het plaatsen van de bestelling. Wij kunnen dit helaas niet veranderen wegens veiligheidsredenen (fraudepreventie). We hopen op uw begrip. Uw BRAX team
Moeilijk aan te geven dat je de bestelde artikelen op een PostNL punt wilt ontvangen, ook later wijzigen is moeilijk
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
11 dagen geleden
Geachte klant, wij zijn blij dat het u is gelukt om een bestelling te plaatsen en wij willen u bedanken voor uw feedback. We hebben dit al doorgestuurd naar ons team van specialisten. Als u ondersteuning nodig of heeft u vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij verheugen ons op uw telefoontje of uw volgende bestelling. Uw BRAX team
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Verbetering zou zijn als de maten kloppen
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
11 apr 2024
Geachte klant, het is spijtig te vernemen, dat de bestelde broek niet optimaal paste. Om de juiste maat te vinden, willen wij u onze voorbeeld maten in de product omschrijving aanraden. Deze zijn - samen met de maattabel - een goede ondersteuning. Bij verdere vragen kunt u graag contact opnemen met de service-line. Uw BRAX team
14 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Tijdens mijn bestelling heb ik me voor de zoveelste keer als brax-lid proberen op te geven en dat is me weer niet gelukt zelfs niet telefonisch
Heb regelmatig iets besteld en gekocht loop dus voordeel mis,
Dat is dus jammer, vriendelijke groet
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
28 mrt 2024
Beste klant, bedankt voor uw feedback. De reden waarom u zich niet kunt registreren op BRAX.com is omdat u sinds 2020 geregistreerd bent. Het spijt ons dat dit niet is gecommuniceerd tijdens uw telefoongesprek. We hebben u al een e-mail gestuurd om een nieuw wachtwoord toe te wijzen en de bestelling aan uw account toegevoegd. Uw BRAX team
4 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik begrijp het niet. Wanneer ik een Brax jeans via Peter Hahn koop is het altijd goed en wanneer ik dezelfde via Brax koop niet en moet ik het terugsturen.
Dit is mij al een paar keer overkomen
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
29 feb 2024
Geachte klant, de productie van kleding van hoge kwaliteit vergt nog steeds veel handenarbeid. Dit geldt in het bijzonder voor de kwaliteit die wij eisen. Dit kan in individuele gevallen tot afwijkingen leiden, die echter binnen duidelijk gedefinieerde en lage tolerantiegrenzen liggen. Bovendien kan een afwijkend materiaal tot een gewijzigd draagcomfort leiden. Uw BRAX team
5 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Retourlabel dat bij het pakket zat werkte na 3 dagen al niet meer.
Moest daardoor weer met andere firma contact opnemen om pakket alsnog te kunnen terugsturen.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
30 nov 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en het is spijtig te vernemen dat er onregelmatigheden. zijn Onze klantenservice heeft inmiddels al contact met u opgenomen. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
27 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en snelle retour. Betere foto's plaatsen van kleur en model. Dit kwam niet overeen met geleverde broek.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
30 nov 2023
Geachte klant, helaas is het mogelijk dat kleuren in het echt afwijken van de kleuren op uw monitor, het is zelfs mogelijk dat kleuren van monitor naar monitor verschillen. Het verheugt ons echter, afgezien van de afwijkende kleur, te vernemen dat u verder wel tevreden bent en bedanken ons voor uw feedback. Uw BRAX team
17 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Het retour proces. Snellere communicatie en terugbetaling.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
5 jun 2023
Geachte klant, wij kunnen begrijpen dat u de terugbetaling graag zo spoedig mogelijk ontvangt. Dit is pas mogelijk zodra wij een retourzending verwerkt hebben. U zult hierover per e-mail op de hoogte worden gesteld. Houdt u er rekening mee dat een retourzending buiten de landsgrenzen tijd nodig heeft, evenals het boeken van retourneringen in ons magazijn. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
Betere telefonische communicatie als er een probleem is.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
30 nov 2023
Beste klant, bedankt voor je feedback. Bonusvouchers worden altijd aangemaakt in maart en september. Ter voorbereiding hierop is het nodig om de punten in klantenaccounts op nul te zetten. Dit is geen fout en vereist geen reactie. We hopen dat we je wat meer inzicht in het proces hebben kunnen geven. Uw BRAX team
22 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Duidelijker de artikel kleur aangegeven.
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
11 jan 2024
Geachte klant, helaas is het mogelijk dat kleuren in het echt afwijken van de kleuren op uw monitor, het is zelfs mogelijk dat kleuren van monitor naar monitor verschillen. Het verheugt ons echter, afgezien van de afwijkende kleur, te vernemen dat u verder wel tevreden bent en bedanken ons voor uw feedback. Uw BRAX team
Geachte klant, wij kunnen begrijpen dat u de terugbetaling graag zo spoedig mogelijk ontvangt. Dit is pas mogelijk zodra wij een retourzending verwerkt hebben. U zult hierover per e-mail op de hoogte worden gesteld. Houdt u er rekening mee dat een retourzending buiten de landsgrenzen tijd nodig heeft, evenals het boeken van retourneringen in ons magazijn. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team
27 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
zeer matig functionerende webshop
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
10 aug 2023
Geachte klant, dank u voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat het bestelproces voor u een uitdaging is geweest, wij hechten namelijk veel waarde aan design, gebruiksgemak, taalgebruik en duidelijkheid, zodat onze klanten zorgeloos kunnen winkelen. Lidmaatschap van de BRAX-club is altijd optioneel. Mocht u vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn u graag van dienst. Uw BRAX team
17 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
30 nov 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Mocht u ergens niet tevreden over zijn, laat dit ons dan weten. Alleen door de feedback van onze klanten, kunnen wij onze service verbeteren. Wij verheugen ons op uw bericht – kan ook via e-mail. Uw BRAX team
17 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van BRAX
11 okt 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. Mocht u ergens niet tevreden over zijn, laat dit ons dan weten. Alleen door de feedback van onze klanten, kunnen wij onze service verbeteren. Wij verheugen ons op uw bericht – kan ook via e-mail. Uw BRAX team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.