Spoelbakkenshop.nl

189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.931 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2023
Spoelbakkenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
Even een seintje wanneer verzonden. Voor de rest prima. Helaas zakt de spoelbak stop iets te diep weg waardoor de bak nog steeds vol loopt en maar heel langzaam af. Ik denk dat dat niet is op te lossen.

4 feb 2024
Ik wachten week op mijn bestelling maar nog niets ontvangen . Volgen trac en trace is de bak op weg naar Chilli . Ben bang dat er iets niet goed zit bij dit bedrijf . Morgen maar weer bellen

Beoordelingen voor Spoelbakkenshop.nl

7 apr 2024
Ik heb nog steeds niets ontvangen!!
6 jul 2023
Slechte ervaring met product, zelf moeten improviseren om het op te lossen. Gemeld bij Sjoelbakkenshop. Enkel een bericht terug dat de spoelbakken gelukkig nog wel geplaatst konden worden. Had toch wel een korting of tegemoetkoming voor een volgende bestelling verwacht. Jammer..
Afvoer niet te monteren. Aansluiting kraan nog haakse koppeling nodig om vlak langs de wand te kunnen. Verder ziet het er goed uit.