Spoelbakkenshop.nl

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2023
Spoelbakkenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
Even een seintje wanneer verzonden. Voor de rest prima. Helaas zakt de spoelbak stop iets te diep weg waardoor de bak nog steeds vol loopt en maar heel langzaam af. Ik denk dat dat niet is op te lossen.

4 feb 2024
Ik wachten week op mijn bestelling maar nog niets ontvangen . Volgen trac en trace is de bak op weg naar Chilli . Ben bang dat er iets niet goed zit bij dit bedrijf . Morgen maar weer bellen

Beoordelingen voor Spoelbakkenshop.nl

Hoewel het pakket op tijd 27/3 door SPshop bij Postnl is bezorgd, had ik op 4/4 in de ochtend nog steeds geen pakket. In de app van Postnl werd ik verwezen naar de afzender. De klantenservice van SPshop kon niets voor mij doen probleem lag bij Postnl, dit gesprek liep niet lekker. Heb vervolgens postnl gebeld, die hebben e.e.a. voor mij uitgezocht en kwamen met de mededeling dat het pakket op het ophaaladres moest liggen. In de middag van 4/4 heb ik mijn pakket opgehaald eind goed all goed. Klantenservice Spshop heeft blijkbaar een probleem met Postnl, kan maar kuur dat niet uit op klanten die alleen maar vragen om inlichtingen omtrent een verwacht pakket.

Snel geleverd

De site is uitgebreid en de artikelen goed gespecificeerd, de verzendingskosten worden bij het bestellen duidelijk genoteerd.
Zeer klantvriendelijk
8 sep 2023

Klein product in grote doos verzonden

Een rubber ringetje van 4 mm dik wordt in een grote doos verzonden waardoor de verzendkosten hoger zijn dan de prijs van het product. In die doos zat een bubbeltjes envelop met het product. Had zo door de brievenbus gekund.
Geïmporteerde beoordeling
Correcte (na)levering en bijna alles was op voorraad. Ook konden wij bepaalde producten ter plaatse bekijken wat wij erg prettig vonden. Daarbij kregen wij een passend advies.
6 jan 2024
Spoelbak op zich is goed 👍 Alleen mis ik een mal om de grootte van het gat af te tekenen.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en duidelijke website hoe je iets op moet meten
30 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vragen voor, en na de bestelling werd correct beantwoord.
22 mei 2023
Goede kwaliteit, eenvoudige installatie
3 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Uitstekende service en snelle levering
3 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Helemaal goed!
Gewoon goede kwaliteit
31 okt 2023