DaglichtDirect.nl- Logo - Beoordelingen

DaglichtDirect.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden377 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2021
DaglichtDirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Besteld, afspraak gemaakt om te bezorgen. Vriendelijke chauffeur bracht het netjes op de plaats. Keurige platen, ze liggen al op de overkapping. Glas helder zijn ze. Wij zijn super tevreden. En raad het zeker aan om een kijkje te nemen. We zijn nu thuis, en de platen op de camping anders had ik er zeker een foto bij gedaan.
MS

Websitebezoek geeft ander beeld wat betreft de levertijden dan na de bestelling duidelijk wordt.

Beoordelingen voor DaglichtDirect.nl

Persoonlijke behandeling goede afwerking op de afgesproken tijd geleverd gewoon alles goed
Super bedrijf, als je belt krijg je direct de baas die alles oplost!! Super

Dak overkapping

Erg mooi geworden de overkapping met licht doorlatende golfplaten
24 apr 2024
Goede communicatie en altijd snelle respons
Vriendelijk behulpzaam en snel
16 apr 2024
Prettig bedrijf
27 apr 2024

Mooi product voor een scherpe prijs

Mooi product (6 polycarbonaat kanaalplaten) voor een scherpe prijs. Keurig binnen een week gratis thuis bezorgd.
Prima kwaliteit en op afgesproken termijn en tijd afgeleverd
24 mrt 2024
Duidelijk en goed geholpen met de vragen die ik had
OB
Opa008 B.
Geldermalsen
24 mrt 2024
Prettig geholpen, snelle service.
Bestelling liep soepel. Duidelijk info over aflevermoment en vriendelijk chauffeur.
Nette en serieuze bedrijv
Antwoord van DaglichtDirect.nl
Bedankt voor de mooie review. We doen er altijd alles aan om zo goed als mogelijk de klant te bedienen. Fijn dat u het als zo positief heeft ervaren.
correcte en snelle levering voor mooie prijs
MS

Super polycarbonaat platen, heel tevreden.

JV
John v.
Sint Michielsgestel
23 aug 2023

Wat een prachtige platen!

Snelle levering ondanks het bericht dat het wat langer kon duren. Wat een prachtige platen, licht van gewicht maar toch zeer sterk en ook super dat de kopse kanten dicht "geseald" zijn.
7 nov 2023

Persoonlijke aandacht

De uitermate hartelijke bereidwilligheid, om te helpen is mij in het bijzonder zeer goed bevallen. ook de bereikbaarheid en de vakbekwaamheid kan ik zeer waarderen.
Antwoord van DaglichtDirect.nl
8 nov 2023
Wat een fijne review. We gaan door met het zo goed mogelijk klaar staan voor onze klanten. Fijn dat u het zo heeft ervaren.
19 okt 2023
Zelf een meetfout gedaan, andere lichtkoepel besteld en transporteur neemt verkeerd bestelde probleemloos mee retour, top service