Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.942 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Bij het aankoopproces verliep alles vlekkeloos. De website is duidelijk en bij afspraak in showroom in Breukelen kregen we de begeleiding en uitleg waar we naar op zoek waren. Erg enthousiast tot dusverre. Na het doen van de bestelling met de klantenservice een leveringsdatum afgesproken. Door transport bedrijf goed op de hoogte gehouden wanneer levering zou komen en die was ook mooi op tijd. Houtwerk was afgezet op de door ons aangewezen locatie. Allemaal erg prettig. De restproducten (schroeven etc) werden niet meegeleverd met die zending maar zouden via postNL op dezelfde dag gepland worden. Daar echter nog niets over gehoord. Na contact met Gedaro bleken enkele producten in nabestellingen te zijn. Hier komen dan ook de verbeteringspunten aan het licht. Ik had het op prijs gesteld als hierover gecommuniceerd zou worden. Gedaro gaf aan contact op te nemen met de leverancier en aan mij te laten weten wanneer ik die producten alsnog kon verwachten (alles was volgens website op voorraad op moment van bestellen). Na 2 dagen niets van ze gehoord te hebben zelf weer erachteraan moeten bellen. De persoon aan de lijn kon toen in enkele ogenblikken achterhalen dat de nalevering nog zeker 2 maanden op zich zou laten wachten. Uiteindelijk besloten die bestelde producten te annuleren en elders te kopen, want ik wilde uiteraard niet 2 maanden wachten voordat ik kon beginnen met leggen. Conclusie verbeterpunten: communicatie na bestelling kan zeker beter Tot slot wil ik nog graag delen dat van de 45 planken die we besteld hadden, 3 planken beschadigd waren, overduidelijk door een heftruck vork. Na contact boden ze de keuze aan de planken te laten retourneren en nieuwe te leveren of 50% korting op de beschadigde planken te geven. Deze meedenkende oplossingen kon ik erg waarderen. Ik kan aanraden bij Gedaro je order te plaatsen, maar leun niet zorgeloos achterover na je bestelling hopende dat het allemaal goed komt. Tip aan Gedaro: verbeter de pro-actieve communicatie in geval van nabestellingen

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

7 jul 2023
Kwaliteit goed, prijs goed, levering netjes
14 jul 2023
Beste Deki en Marko, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. We zijn blij om te zien dat jullie zo tevreden zijn! We hopen jullie in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn bij Gadero.
19 jul 2023
Prima raam geleverd, geplaatst in één uur!
21 jul 2023
Beste Riet, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Fijn dat het raam al zo snel geplaatst is! We hopen u terug te zien bij Gadero.
4 mei 2023
goed advies onderhoud houten vloer
5 mei 2023
Beste mevrouw Klemens, bedankt voor uw positieve review en goede beoordeling. We hopen dat u uw hout mooi schoon heeft gekregen na het gebruik van de reiniger. Natuurlijk zien we u graag terug bij Gadero!
5 jul 2023
Mooie producten, netjes verpakt,
14 jul 2023
Beste Floor, bedankt voor je positieve feedback en goede beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de geleverde materialen en hopen dat u al heeft kunnen genieten van uw vlonder! We zien u graag terug bij Gadero.
2 jun 2023
Alles redelijk snel geregeld
6 jun 2023
Beste W. Been, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent. We zien u graag terug bij Gadero.
19 jul 2023
21 jul 2023
Beste Thijs, bedankt voor uw beoordeling van 4 sterren. We zijn blij dat u zo tevreden bent. We hopen u terug te zien bij Gadero!
16 jul 2023
21 jul 2023
Beste Rogier, bedankt voor uw beoordeling. We helpen u graag nog eens bij Gadero!
HH
Henry H.
Steenbergen
14 jul 2023
Beste Henry, bedankt voor uw goede beoordeling. Goed om te zien dat u tevreden bent. We zien u graag terug bij Gadero.
HH
Henry H.
Steenbergen
7 jul 2023
14 jul 2023
Beste Henry, bedankt voor uw goede beoordeling. Goed om te zien dat u tevreden bent! We zien u graag terug bij Gadero.
4 jul 2023
14 jul 2023
Beste Harry, bedankt voor uw goede beoordeling. Goed om te zien dat u tevreden bent. We zien u graag terug bij Gadero!
17 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede beoordeling.
11 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede beoordeling.
5 jun 2023
6 jun 2023
Beste meneer de Jong, bedankt voor uw beoordeling. We helpen u graag nog eens bij Gadero!
5 mei 2023
Beste meneer den Blanken, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te zien dat u tevreden bent en we zien u graag terug bij Gadero!