Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nl

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden367 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2020
Logistiekonline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Prettige communicatie, goed bereikbaar via zowel mail als per telefoon en levering naar behoren. Waar het uiteindelijke product aan de verwachting voldoet en deze nu volop in gebruiken zijn. Bij het plaatsen van order, bleek dat de hoeveelheid product niet voorradig was, waarna wij direct berichtgeving hierover ontvingen incl. een alternatief voorstel. Laatste, zijn wij niet op in gegaan, omdat duidelijk naar voren kwam dat de levertijd maximaal twee weken zou duren en dat wij nog wel even konden wachten. Vervolgens heeft de levering bijna een week eerder plaats gevonden, wat een prettige bijkomstigheid is, gezien wij deze nog niet hadden verwacht.

Op de website geeft dit bedrijf aan laatste stuks beschikbaar. Als je het daarna besteld, bellen ze op dat ze deze niet meer hebben. Ze bieden een alternatief aan die 250% duurder is. Maar de website passen ze niet aan. Dus je kan ze blijven bestellen, en dan blijven ze je bellen dat ze die niet meer hebben.

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

Goede service!

Pallets besteld. Ik kwam er echter achter dat ik een hogere soort nodig had. De medewerker was zeer hulpvaardig en kon de bestelling nog omruilen daar hij ook nog niet verzonden was. Goede service. Zijn ook goed telefonisch te bereiken wat ook prettig is!
Antwoord van Logistiekonline.nl
Dit is waar we het allemaal voor doen. Service staat voor ons hoog in het vaandel. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl

container hoezen besteld

Helaas zijn de hoezen nog niet binnen. Levertijd is wat lang. Voor de rest vriendelijke mensen
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw positieve feedback. Als u meer wilt weten over de levertijden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te helpen bij uw bestelling! Telefoonnummer: 0499 491 034. Met vriendelijke groet, Logistiekonline.
Via de chat contact is fijn. Mogelijkheid tot bestellen via chat zou wellicht handig zijn
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het contact via de chat. We nemen je suggestie ter harte en zullen bekijken hoe we de mogelijkheid tot bestellen via de chat kunnen integreren om het nog handiger te maken. Als je in de tussentijd nog vragen hebt of assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.
Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Snelle levering. Vriendelijke bezorger. Keurig product, zoals verwacht en gelijk aan de foto’s. Netjes ingepakt en zonder schade geleverd.
19 mrt 2024
Bedankt voor jouw positieve feedback!
Duidelijke website en prima bestelproces.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw positieve feedback!
19 mrt 2024
Wij zijn dankbaar voor de positieve beoordeling met 4 sterren. Graag zien wij u in de toekomst terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
snelle levering, alleen ontbreekt onze referentie altijd op de factuur dit geeft problemen bij het lossen
Antwoord van Logistiekonline.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback, ik zal uw punt betreffende de missende referentie op de factuur oppakken zodat dit in de toekomst er wel correct op komt te staan. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
Kleine schade prima opgelost.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het heel vervelend dat uw levering beschadigd was aangekomen Erg prettig om te horen dat ons klantenserviceteam u naar wens heeft geholpen om het probleem naar wens op te lossen. Met logistieke groet, Team Logistiekonline
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
18 okt 2023
Hele snelle duidelijke communicatie, goede service. Het waren 5 sterren geweest als truck zoals afgesproken met laadklep was gekomen, nu moest ie terug en komt er later in de middag een truck met laadklep ..
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van een terugkoppeling over uw ervaring bij Logistiekonline.nl. Wij doen ons uiterste best om het beter af te stemmen met onze vrachtwagens in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Logistiekonline.nl
24 nov 2023

Leverancier smileys

Behulpzaam , meedenkend , snel en keurige producten. Bakken niet gevuld met ellende maar met smileys . Want die zag ik op de gezichten van de collega's.
Antwoord van Logistiekonline.nl
Fijn om te lezen dat u onze service waardeert! Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
28 sep 2023
Keurig en waardevolle informatie. Pallet opgehaald. Dit ging professioneel en snel
2 okt 2023
Bedankt voor de waardering en dat u ons als top hebt ervaren! Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
26 sep 2023
Naar mijn inzien niet veel. snelle levering duidelijke shop.
28 sep 2023
de bezorgtijd klopte prima, aardige chauffeur
3 jun 2023
Snelle levering volgens verwachting
23 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Betrouwbaar zijn richting onze klanten vinden wij zeer belangrijk. Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl
11 aug 2023
Betrouwbaar en servicegericht!
28 aug 2023
15 nov 2023
Meedenkend en snelle levering
Antwoord van Logistiekonline.nl
Wij zijn dankbaar voor de positieve beoordeling met 5 sterren. Graag zien wij u in de toekomst terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice, Logistiekonline.nl
19 okt 2023
Nette en snelle reacties