akupanel.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2022
akupanel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Wat een mooie panelen. Goede kwaliteit en eenvoudig te verwerken. De bezorgkosten zijn wat aan de hoge kant, maar dat is niet heel gek met zulke lange panelen. Dus je moet wel direct alles kopen wat je nodig hebt.

2 jun 2023
Helaas, we zijn nu meer dan een week later en bestelling nog steeds niet ontvangen. Probleem ligt bij PostNL. Ook geen nieuwe leverdatum toegezegd.

Beoordelingen voor akupanel.nl

Goede kwaliteit, snelle levering en hele vriendelijke medewerkers. Kortom een top service
24 apr 2024

Duurt te lang

11 april betaald en pas op 24 april verstuurd. Zonder verdere communicatie. Ik had de vraag over de review al binnen terwijl ik pas 2 dagen later bericht kreeg dat het binnen 48 uur verzonden zou worden.
20 apr 2024
17 apr 2024
Goed geholpen
16 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor deze mooie review! Veel plezier gewenst van uw panelen! Groet, Kim (Akupanel.nl)
14 apr 2024
De keuze van 3 kleuren is wel super, helaas zat er geen kleur tussen dat bij de vloer paste.
16 apr 2024
Goedemorgen Bernard, wat fijn om te horen dat u, ondanks dat de kleur er niet tussenzat, toch blij bent met de stalenset! Had u graag nog andere kleuren willen inzien? Dan stuur ik u graag vrijblijvend stalen van de andere kleuren uit ons assortiment. Stuur maar een e-mail! Groet, Kim (Akupanel.nl)
Ik heb het sample besteld en dat is al fantastisch, ik kan niet wachten tot ik de grote panelen kan gaan bestellen
16 apr 2024
Goedemorgen Ricardo, bedankt voor deze prachtige review! Wij zijn erg benieuwd naar het eindresultaat! Groet, Kim (Akupanel.nl)
31 mrt 2024
Snel geleverd en onbeschadigd aangekomen. Eenvoudig te monteren met de kit. En… een heel mooi resultaat
Antwoord van akupanel.nl
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling Richard. Wij wensen u graag nog veel plezier van de panelen! Groet, Kim (Akupanel.nl)
PW
30 mrt 2024
Snelle verzending en handig om met de sample te bepalen of deze akupanelen een optie zijn voor ons.
Antwoord van akupanel.nl
Wat fijn om te horen dat de stalen goed zijn aangekomen Pascal! Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Groet, Kim (Akupanel.nl)
top
24 mrt 2024
Mooie houtstructuur
21 nov 2023
Mooie panelen, vlotte bezorging en goede communicatie.
21 nov 2023
Ontzettend bedankt voor deze fijne woorden! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!
RG
Rudi G.
Bocholt
18 nov 2023
Ik had panelen besteld en drie bussen high tack kit. Maar deze kit werd niet geleverd
Antwoord van akupanel.nl
Beste Rudi, Bedankt voor het plaatsen van een review en jammer om te horen dat er een incomplete levering is gedaan. Na je review hebben we ook je mailtje binnen zien komen en de montagekit is meteen ingepakt en meegegeven met de transporteur. Je kan de kit hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen bij je thuis verwachten. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je alsnog veel plezier zult hebben van de panelen. Met vriendelijke groet, Stefan

Kwaliteit

Bij "Akupanel.nl" wordt meegedacht aan wat nodig is. Hoeveel stukken er gezaagd moeten worden en wat de goedkoopste oplossing is. Afspraak van levering wordt perfect nagekomen. En het materiaal is perfect opmaat gezaagd en mooie kwaliteit.
15 nov 2023
Beste Erwin, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en de service. Veel plezier gewenst van de panelen!
7 nov 2023
Schitterende panelen, echt mooier dan andere aanbieders.
15 nov 2023
Goedemiddag, Ontzettend bedankt voor deze goede review en fijn dat je zo tevreden bent met onze producten!
24 okt 2023
Snel geleverd, top kwaliteit, eenvoudige montage
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie review! Groet, Kim (Akupanel.nl)
RG
Rudi G.
Bocholt
21 okt 2023
Vlotte afhandeling van opsturen van voorbeeldje en wij gaan dan ook over tot aankoop van de panelen.
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie review Rudi! We zijn benieuwd welke kleur het gaat worden! Groet, Kim (Akupanel.nl)