akupanel.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2022
akupanel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Wat een mooie panelen. Goede kwaliteit en eenvoudig te verwerken. De bezorgkosten zijn wat aan de hoge kant, maar dat is niet heel gek met zulke lange panelen. Dus je moet wel direct alles kopen wat je nodig hebt.

2 jun 2023
Helaas, we zijn nu meer dan een week later en bestelling nog steeds niet ontvangen. Probleem ligt bij PostNL. Ook geen nieuwe leverdatum toegezegd.

Beoordelingen voor akupanel.nl

24 apr 2024

Duurt te lang

11 april betaald en pas op 24 april verstuurd. Zonder verdere communicatie. Ik had de vraag over de review al binnen terwijl ik pas 2 dagen later bericht kreeg dat het binnen 48 uur verzonden zou worden.
10 jun 2023
Duurde best lang voordat order was verstuurd. Tot op heden nog niets ontvangen
Antwoord van akupanel.nl
Beste Ab, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet binnen is. Het pakket is wel al verstuurd en helaas zijn wij qua bezorging afhankelijk van externe partijen. PostNL geeft aan dat de levertijden vanwege grote drukte langer kunnen zijn dan normaal. Mocht het pakket er morgen nog niet zijn zou je ons dat dan willen laten weten? Dan sturen we je opnieuw de bestelling toe. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stefan