tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.120 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.915 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

Foutje snel opgelost

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.
Ok de stek van de vlinderstruik is goed en op tijd aangekomen . Alleen wel een beetje Klein
Antwoord van tuinflora.com
In de winter groeien de planten die het hele jaar buiten worden gekweekt niet, daarom bieden wij garantie tot 1 mei 2024. Mocht de plant zich niet ontwikkelen tegen de lente, neem dan contact op met onze klantenservice met foto's.

Goede klantenservice

Was een verpakking fout gemaakt Wordt direct netjes opgelost Snelle keurige service
De planten zagen er goed uit en netjes verpakt, met duidelijke plant aanwijzing.
18 feb 2024
Mooie plantjes hoop dat ze het goed gaan doen
netjes verpakt alles in goede staat
mooie planten en goed verpakt .
Snelle en correcte levering
24 feb 2024
Vlotte levering
18 feb 2024
Snelle en duidelijke antwoorden op een vraag, de computer gestuurde producten erg goed alleen als je hebt vergist in het aantal kun je niet veranderen,alleen annuleren en terug naar winkelen en juiste aantal i voeren. Verpakking naar buitenland uitstekend.ca 1 week misschien een extra bodem plaat doorsijpelen te voorkomen
Goed verzorgd.
20 okt 2023
4 seringen besteld als tuincadeau voor een nieuwe woning van onze vrienden. Donderdag besteld, dinsdag erop binnen. Planten waren goed verpakt en zagen er gezond uit. Wat jammer is (tip ter verbetering) is dat we de planten niet direct bij hen konden laten bezorgen met een persoonlijke boodschap erbij. Moesten nu in de auto opnieuw heen en weer om de seringen af te geven.
22 jun 2023
Mooie planten voor een betaalbare prijs. Helaas geen 5 sterren. Omdat m'n eerste bestelling met achteraf betalen door het systeem van tuinflora automatisch werd geannuleerd. Daarna m'n bestelling opnieuw moeten doen via vooraf betalen. Dit werkte wel. Snelle levering en gezonde planten ontvangen.
Als je hebt besteld krijg je de planten snel in huis en er is genoeg keuze in planten.Ook leer je planten kennen die ik niet kon maar wel wil kopen.Het enige minpuntje is dat er altijd een plantje bijzit die niet goed is,dat is jammer.Verder mijn complimenten hoe het geregeld is.
24 mei 2023
Snelle afhandeling, goed verpakt. Werkt ook niet met minimum orderbedragen. Enige wat ons beetje tegenviel, was dat de foto's en genoemde planthoogtes iets optimistischer waren dan de daadwerkelijke planten die we kregen. Maar goed, we gaan er van uit dat het gaat groeien... :-)
16 mei 2023

De planten zien er goed uit en de de prijs is

De planten zien er goed uit en de prijs nodigt uit om hier vaker te bestellen. Over de pakketdienst ben ik niet tevreden maar dat heeft niets met de kwaliteit van de planten te maken. Ondanks de sticker “ dit is boven” was de doos op de kop. Natte en beschadigde doos..
9 jun 2023

Magnolia en vlinderstuik

De bestelling was wat langer onderweg dan ik dacht, na contact bleek het druk te zijn. Maar verder was de verpakking goed, de planten waren niet uitgedroogd. Nu afwachten hoe mooi ze gaan groeien, want via internet planten bestellen doe ik niet vaak