tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.019 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

2 jun 2023

Kaaps Viooltje Paars in plaats van Blauw

Ik heb Kaaps Viooltje Blauw besteld, maar kreeg Paars kleur en niet in de beste staat. Ik hoop dat de volgende bestelling overeenkomt met de opgegeven. Bedankt!
20 mei 2023
Helemaal top, mooi verpakt goed geleverd mooie plantjes duidelijke beschrijving. Echter als je prijzen vergelijkt is het wel duur daarom een ster eraf.
29 sep 2023
Over het al gemeen prima goed vepakt alleen tot 2x ten zou 2illen dat ik er foto S van kon maken maar oe slechte vioolen kan er geen foto.s van maken
GD
18 aug 2023

Levering was snel Werd goed verpakt geleverd Site is overzichtelijk Voor elk wat wils Prijs wat aan de hoge kant voor de grote van de plantjes.
3 okt 2023

Goed verzorgd

Snel, goed verpakt en planten kwamen goed aan. Zijn iets kleiner dan gedacht n.a.v. foto. Na paar dagen in de bak staan ze er mooi bij.
PO
Peter O.
Westland
24 mei 2023
DE verpakking is goed geregeld. De plantjes zijn net over gepot in een groter potje en dus niet goed door geworteld. Dit kan dus beter.
26 mei 2023
Ze waren voor mijn dochter en schoonzoon en ze daar ook laten bezorgen. Zij waren er blij mee en vertelden dat eea er goed uitzag.

Probleem goed opgelost

Plant kwam met luis binnen. Is netjes opgelost en heb mijn geld teruggehad. Snelle reactie van de klantenservice.
16 okt 2023

Good

The plants were of good quality and packaged really well. Nothing was damaged. The order arrived very quickly
MD
Mariëtte d.
Vriescheloo
10 nov 2023
Ik kreeg de bollen snel binnen, waarvoor dank. Vervelend dat ze allemaal neutraal verpakt zijn, zonder foto.
AS
Anne S.
Beltrum
25 mei 2023
Planten waren erg uitgedroogd bij bezorging! Verder tip, na wat water waren ze snel weer mooi opgebloeid
8 jun 2023
De service beviel super, jammer dat het boompje veel gebroken takjes had. Ik denk door het vervoer.
23 sep 2023
Snelle verzending, wel iets kleine plannen 't.o.v. verwachting maar dat zal vast wel goed komen.
13 mei 2023
Plantjes zagen er gezond uit , goed verpakt. Nu hopen dat ze goed aangaan , groeien en bloeien.
2 jun 2023
Planten waren goed ingepakt. Maar hebben toch wel een dag ( misschien meer) te lang gestaan.
niet te duur, snelle bediening, poging goede verpakking maar toch niet helemaal gelukt
1 okt 2023
Alles is heel vlot verlopen.Alleen jammer dat dpd zijn werk niet doet zoals het moet!
30 jun 2023
Plant was goed verpakt Jammer dat er geen beschrijving bijzat Ook niet per mail gehad
2 jun 2023
De bestelling was goed, alleen ik had en vraag en kon niemand telefonisch bereiken.
GD
Gerard D.
Dirksland
25 sep 2023

Fijne webshop

Producten zijn in de webshop makkelijk te bestellen, levering na twee werkdagen.