tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.comReviews

: 11.988Goed

4,28

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor tuinflora.com

2.291 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11.988 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


3 maanden geleden
Snelle levering en de planten zien er goed uit! Ik kreeg de doos op zojn kant geleverd, terwijl tuinflora duidelijke stickers had geplakt welke kant de bovenkant van de doos moest zijn. Gelukkig had tuinflora de planten zo goed ingepakt dat het geen kwaad kon! Ik ben erg tevreden over de inpakmethode en de kwaliteit van de planten! Enige verbeterpuntje is misschien dat er meer informatie over de planten op de website mag staan voor leken zoals ik zodat het online bestellen van planten toegankelijker is.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


11 maanden geleden
De 2 vlinderstruiken (PinkPanter) waren goed ingepakt, maar bladeren waren al vergeeld. Te snel voor dit seizoen naar mijn mening, want een vlinderstruik die nu in mijn tuin staat is nog groen. Ze zouden tot en mét september in bloei moeten staan en het is nu nog augustus. Er zat wel een 1 verdroogde (bloem)pluim aan, dus hij heeft in ieder geval deze zomer minstens 1 x gebloeid. Ik had de 2 struiken niet uit de sale. Andere plant die wel uit de sale kwam zag er prima uit. Direct nadat ik de struiken na ontvangst uit de doos had gehaald heb ik een foto gemaakt (van plant in potten). De foto's gemaild naar de klantenservice. Ze wilden nog een duidelijkere foto, dus op verzoek nog aantal foto's opgestuurd. Klantenservice reageerde snel met opmerking het af te wachten (volgend jaar lijkt me) en als het dan nog niet goed is opnieuw contact met ze op te nemen. Ik weet dus nog niet of ik tevreden ben. Ook direct/op tijd verzocht (volgens proces) of plant dag later kon worden bezorgd, maar is niet opgepakt door de vervoersdienst. Ik was gelukkig net thuis, dus heb ze persoonlijk kunnen aannemen.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor tuinflora.com

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(143)
 Geverifieerde beoordeling
Gisteren
Ik heb voor veel geld planten besteld waarvan 5 hortentia die slecht uit de verpakking kwamen. Ik ben niet tevreden over de kwaliteit. Ik heb eerder bij andere leveranciers besteld waarvan de leverign beter was. Ik heb contact gezocht en er melding van gemaakt en foto's opgestuurd. Ik werd afgescheept met de melding dat ze er van overtuigd waren dat het goed zou komen. Het ziet er allemaal armzalig uit. Ik denk niet dat ik hier ooit nog iets ga bestellen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 dagen geleden
De Philadelphus X Lemonei en de Spirea X Vanhouttei groeien niet . Zoals zij er nu nog altijd staan , zo zijn ze uit de verpakking gekomen . Van de Buddleia Tricolour groeit er slechts één van de drie plantjes , alleen weet ik nog niet welk van de drie , ik heb nog geen bloemen om dat te kunnen zien . Alle struiken heb ik de opgegeven tijd in water gezet , ze zijn geplant op 24 maart 2022 en hebben op 21 april 2022 de gevraagde organische mest gekregen .
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
Gisteren
Ik ontving een clematis waarvan alle takjes in het pakket afgebroken waren en enkel door de plakband werden vastgehouden. Na verwijderen van alle losse afgebroken blaadjes en takken bleef er niks over. Ook een van de twee deutzia's die ik ontving had voornamelijk dode takken en slechts 1 takje met enkele blaadjes erop. Ik stuurde een e-mail naar de klantendienst met foto's van beide dode/halfdode planten maar ontving daarop zelfs geen antwoord.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
16 dagen geleden
Ik ben niet tevreden over een plant die beduidend kleiner is dan wat er beloofd word . Word niet serieus naar gekeken word alleen een lullige 30% korting aangeboden maar daar gaat het niet om . Terugsturen mag op eigen kosten .zeer ontevreden over dit bedrijf.plant op foto moet 30/40cm zijn haalt de 25 amper . Hun reactie : ja wij knippen de planten bij omdat ze anders te groot zijn voor verzending . Een lachertje dit
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
De bezorgde planten verkeerden in een zeer slechte staat! Niet goed ontwikkelde planten in mosachtige grond met veel geknakte takjes. Bovendien werden de Akeleiplanten bezorgd als wortelstokjes in turf. Dat was ons in het geheel niet bekend. We moeten ze zelf nog opkweken tot planten.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses voor de teleurstelling. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dit per email doen met wat foto's zodat wij de kwaliteit kunnen beoordelen. Graag komen wij u tegemoet volgens de garantie.
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
jullie laten een mooie budleja zien en in werkelijkheid wordt je afgescheept met 2 kleine stekjes ! Waarvan er een het niet doet. Dus zo geweldig vind ik dit niet allemaal. Toch met vriendelijke groeten Karin von martels
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
7 dagen geleden
De op de website getoonde productafbeeldingen zijn van volwassen producten en dienen slechts ter illustratie. We leveren relatief jonge planten, die buiten zijn gekweekt waardoor ze weinig aanpassing nodig hebben en snel zullen groeien
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Zeer slecht twee takjes in een potje noem ik geen geen plant
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Helft niet geleverd en telefonisch niet bereikbaar
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
16 dagen geleden
Plant was helemaal verdort, bladeren waren bruin.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses voor het ongemak. Uw planten hebben 1 jaar groei garantie. U kunt ons altijd een foto over de email sturen zodat wij naar de conditie van de planten kunnen kijken. Zodra wij de foto hebben ontvangen kunnen wij iets voor uw garantie betekenen.
 Geverifieerde beoordeling
24 dagen geleden
slechte troep gehad , beter in potjes leveren
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Graag zien we een foto als de planten niet goed zijn geleverd. We bieden groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug!
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Ik kan helaas niet anders concluderen dan dat Tuinflora past in het rijtje met slechtere webwinkels waar ik in de afgelopen jaren iets heb mogen bestellen. Het ging om een kleine bestelling van 3 aardbeienplantjes om eens te testen wat de kwaliteit van dit bedrijf is. De betselling was op zich snel binnen, alleen helaas zat er slechts 1 plantje in ipv 3. Dit per mail aangegeven (telefonisch is onmogelijk) en vrijwel direct reactie gekrgen dat dit een fout bij het inpakken betreft en dat ik het geld van 2 plantjes terug kreeg. Echter zou dit betekenen dat ik 5,95 heb mogen betalen voor slechts 1 plantje dus heb ik aangegeven liever d 2 missende plantjes te willen krijgen. De reactie hierop is dat hun systeem zo ingericht is dat er geen producten verzonden kunnen worden met een waarde die lager is dan de verzendkosten. Op zich bijzonder aangezien de initiele bestelling ook maar 4,50 betrof. Na dit aanegegeven te hebben werd ik simpelweg verwezen naar de website waarin staat dat producten met een vervangingswaarde van lager dan de verzendkosten alleen gecrediteerd kunnen worden. Dit is natuurlijk enkel een principekwestie maar wel een voorbeeld van niet klantgericht denken en simpelweg naar procedures kijken. Conclusie, geen aanbeveling en klanttevredenheid heeft hier duidelijk geen enkele aandacht.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Je koopt 4 plantjes, je krijgt 1 plantje en 3 zakjes met wat aarde met daarin mag ik hopen wat zaadjes en geen idee of deze het wel gaan doen. Ze geven je de indruk dat je plantjes koopt maar je krijgt dus een paar zakjes aarde, voel me zwaar genaaid, hier koop ik in de toekomst niks meer.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses dat u teleurgesteld bent. De informatie staat duidelijk aangegeven voordat u het artikel in het winkelwagentje doet.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Hele slechte prijs kwaliteit. Veel Planten lijken heel goedkoop, maar ze zijn echt veel te klein. Ik heb Azalea en rhododendron gekocht. Bij andere sites krijg je 15 tot 17cm potmaat voor minder geld en hier maar 9cm pot. Je krijgt nog 300% meer plant voor hetzelfde geld bij tuincentra. Ook de coniferen die ik heb besteld waren ontzettend klein.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses dat u teleurgesteld bent. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Stuur dan ook wat foto's mee van de planten. Aan de hand van de foto kunnen wij iets voor uw garantie organiseren.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Ik wacht al weken op mijn bestelling en krijg nu ineens bericht dat ik het bedrag krijg terug gestort. Geen levering kennelijk, geen reden er van en pas na lange tijd. Een persoonlijk en op tijd op de hoogte brengen van dat het product ondanks aanbod niet geleverd kan worden, was wel zo netjes geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses dat u teleurgesteld bent. U kunt contact opnemen met onze klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
betere planten leveren als ik bij een tuincentrum was had ik ze nog niet voor niks meegenomen !!! ik had van te voren beter referenties moeten lezen , maar zal nooit!!!meer wat bestellen daar oplichters een tuincentrum gooit zoiets weg tuinflora verkoopt die rommel gewoon diep triest is het
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses dat u zo teleurgesteld bent. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Stuur dan ook wat foto's mee van de planten. Aan de hand van de foto kunnen wij iets voor uw garantie organiseren.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Actief de klant helpen wanneer er leveringsproblemen zijn. Ook zou dit bedrijf NIET meer met DPD moeten gaan werken.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses dat u teleurgesteld bent. U kunt contact opnemen met onze klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden 
van Aly J.
Ik dacht dat ik 2 stokken gekregen had. Valt me erg tegen die boompjes. En dat voor zoveel geld. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses voor de teleurstelling. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dit per email doen met wat foto's zodat wij de kwaliteit kunnen beoordelen. Graag komen wij u tegemoet volgens de garantie.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Leverening zou binnen 2-3 werkdagen zijn, helaas al een week verder en nog niks mogen ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses dat u teleurgesteld bent. U kunt contact opnemen met onze klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Levering niet conform met wat verwacht was, weinig reactie en geen voorstel voor vervanging
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
9 dagen geleden
Onze excuses voor de teleurstelling. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dit per email doen met wat foto's zodat wij de kwaliteit kunnen beoordelen. Graag komen wij u tegemoet volgens de garantie.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
We hebben de bestelling niet ontvangen graag zsm alsnog toesturen opgeld retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
1 maand geleden
DPD doet ongebruikelijk lang over de uitlevering waarvoor onze excuses. Laat ons weten in wat voor conditie de planten aankomen. dan ondernemen wij de benodigde acties indien nodig.