tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.comReviews

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022

Beoordelingen voor tuinflora.com

2.291 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snelle levering en de planten zien er goed uit! Ik kreeg de doos op zojn kant geleverd, terwijl tuinflora duidelijke stickers had geplakt welke kant de bovenkant van de doos moest zijn. Gelukkig had tuinflora de planten zo goed ingepakt dat het geen kwaad kon! Ik ben erg tevreden over de inpakmethode en de kwaliteit van de planten! Enige verbeterpuntje is misschien dat er meer informatie over de planten op de website mag staan voor leken zoals ik zodat het online bestellen van planten toegankelijker is.

De 2 vlinderstruiken (PinkPanter) waren goed ingepakt, maar bladeren waren al vergeeld. Te snel voor dit seizoen naar mijn mening, want een vlinderstruik die nu in mijn tuin staat is nog groen. Ze zouden tot en mét september in bloei moeten staan en het is nu nog augustus. Er zat wel een 1 verdroogde (bloem)pluim aan, dus hij heeft in ieder geval deze zomer minstens 1 x gebloeid. Ik had de 2 struiken niet uit de sale. Andere plant die wel uit de sale kwam zag er prima uit. Direct nadat ik de struiken na ontvangst uit de doos had gehaald heb ik een foto gemaakt (van plant in potten). De foto's gemaild naar de klantenservice. Ze wilden nog een duidelijkere foto, dus op verzoek nog aantal foto's opgestuurd. Klantenservice reageerde snel met opmerking het af te wachten (volgend jaar lijkt me) en als het dan nog niet goed is opnieuw contact met ze op te nemen. Ik weet dus nog niet of ik tevreden ben. Ook direct/op tijd verzocht (volgens proces) of plant dag later kon worden bezorgd, maar is niet opgepakt door de vervoersdienst. Ik was gelukkig net thuis, dus heb ze persoonlijk kunnen aannemen.

Beoordelingen voor tuinflora.com

Ik heb voor veel geld planten besteld waarvan 5 hortentia die slecht uit de verpakking kwamen. Ik ben niet tevreden over de kwaliteit. Ik heb eerder bij andere leveranciers besteld waarvan de leverign beter was. Ik heb contact gezocht en er melding van gemaakt en foto's opgestuurd. Ik werd afgescheept met de melding dat ze er van overtuigd waren dat het goed zou komen. Het ziet er allemaal armzalig uit. Ik denk niet dat ik hier ooit nog iets ga bestellen.
De Philadelphus X Lemonei en de Spirea X Vanhouttei groeien niet . Zoals zij er nu nog altijd staan , zo zijn ze uit de verpakking gekomen . Van de Buddleia Tricolour groeit er slechts één van de drie plantjes , alleen weet ik nog niet welk van de drie , ik heb nog geen bloemen om dat te kunnen zien . Alle struiken heb ik de opgegeven tijd in water gezet , ze zijn geplant op 24 maart 2022 en hebben op 21 april 2022 de gevraagde organische mest gekregen .
Ik ontving een clematis waarvan alle takjes in het pakket afgebroken waren en enkel door de plakband werden vastgehouden. Na verwijderen van alle losse afgebroken blaadjes en takken bleef er niks over. Ook een van de twee deutzia's die ik ontving had voornamelijk dode takken en slechts 1 takje met enkele blaadjes erop. Ik stuurde een e-mail naar de klantendienst met foto's van beide dode/halfdode planten maar ontving daarop zelfs geen antwoord.
Ik ben niet tevreden over een plant die beduidend kleiner is dan wat er beloofd word . Word niet serieus naar gekeken word alleen een lullige 30% korting aangeboden maar daar gaat het niet om . Terugsturen mag op eigen kosten .zeer ontevreden over dit bedrijf.plant op foto moet 30/40cm zijn haalt de 25 amper . Hun reactie : ja wij knippen de planten bij omdat ze anders te groot zijn voor verzending . Een lachertje dit
De bezorgde planten verkeerden in een zeer slechte staat! Niet goed ontwikkelde planten in mosachtige grond met veel geknakte takjes. Bovendien werden de Akeleiplanten bezorgd als wortelstokjes in turf. Dat was ons in het geheel niet bekend. We moeten ze zelf nog opkweken tot planten.
Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor de teleurstelling. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dit per email doen met wat foto's zodat wij de kwaliteit kunnen beoordelen. Graag komen wij u tegemoet volgens de garantie.
jullie laten een mooie budleja zien en in werkelijkheid wordt je afgescheept met 2 kleine stekjes ! Waarvan er een het niet doet. Dus zo geweldig vind ik dit niet allemaal. Toch met vriendelijke groeten Karin von martels
Antwoord van tuinflora.com
De op de website getoonde productafbeeldingen zijn van volwassen producten en dienen slechts ter illustratie. We leveren relatief jonge planten, die buiten zijn gekweekt waardoor ze weinig aanpassing nodig hebben en snel zullen groeien
Zeer slecht twee takjes in een potje noem ik geen geen plant
Helft niet geleverd en telefonisch niet bereikbaar
Plant was helemaal verdort, bladeren waren bruin.
Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor het ongemak. Uw planten hebben 1 jaar groei garantie. U kunt ons altijd een foto over de email sturen zodat wij naar de conditie van de planten kunnen kijken. Zodra wij de foto hebben ontvangen kunnen wij iets voor uw garantie betekenen.
slechte troep gehad , beter in potjes leveren
Antwoord van tuinflora.com
Graag zien we een foto als de planten niet goed zijn geleverd. We bieden groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug!
Ik kan helaas niet anders concluderen dan dat Tuinflora past in het rijtje met slechtere webwinkels waar ik in de afgelopen jaren iets heb mogen bestellen. Het ging om een kleine bestelling van 3 aardbeienplantjes om eens te testen wat de kwaliteit van dit bedrijf is. De betselling was op zich snel binnen, alleen helaas zat er slechts 1 plantje in ipv 3. Dit per mail aangegeven (telefonisch is onmogelijk) en vrijwel direct reactie gekrgen dat dit een fout bij het inpakken betreft en dat ik het geld van 2 plantjes terug kreeg. Echter zou dit betekenen dat ik 5,95 heb mogen betalen voor slechts 1 plantje dus heb ik aangegeven liever d 2 missende plantjes te willen krijgen. De reactie hierop is dat hun systeem zo ingericht is dat er geen producten verzonden kunnen worden met een waarde die lager is dan de verzendkosten. Op zich bijzonder aangezien de initiele bestelling ook maar 4,50 betrof. Na dit aanegegeven te hebben werd ik simpelweg verwezen naar de website waarin staat dat producten met een vervangingswaarde van lager dan de verzendkosten alleen gecrediteerd kunnen worden. Dit is natuurlijk enkel een principekwestie maar wel een voorbeeld van niet klantgericht denken en simpelweg naar procedures kijken. Conclusie, geen aanbeveling en klanttevredenheid heeft hier duidelijk geen enkele aandacht.
Je koopt 4 plantjes, je krijgt 1 plantje en 3 zakjes met wat aarde met daarin mag ik hopen wat zaadjes en geen idee of deze het wel gaan doen. Ze geven je de indruk dat je plantjes koopt maar je krijgt dus een paar zakjes aarde, voel me zwaar genaaid, hier koop ik in de toekomst niks meer.
Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses dat u teleurgesteld bent. De informatie staat duidelijk aangegeven voordat u het artikel in het winkelwagentje doet.
Hele slechte prijs kwaliteit. Veel Planten lijken heel goedkoop, maar ze zijn echt veel te klein. Ik heb Azalea en rhododendron gekocht. Bij andere sites krijg je 15 tot 17cm potmaat voor minder geld en hier maar 9cm pot. Je krijgt nog 300% meer plant voor hetzelfde geld bij tuincentra. Ook de coniferen die ik heb besteld waren ontzettend klein.
Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses dat u teleurgesteld bent. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Stuur dan ook wat foto's mee van de planten. Aan de hand van de foto kunnen wij iets voor uw garantie organiseren.
Ik wacht al weken op mijn bestelling en krijg nu ineens bericht dat ik het bedrag krijg terug gestort. Geen levering kennelijk, geen reden er van en pas na lange tijd. Een persoonlijk en op tijd op de hoogte brengen van dat het product ondanks aanbod niet geleverd kan worden, was wel zo netjes geweest.
Antwoord van tuinflora.com
betere planten leveren als ik bij een tuincentrum was had ik ze nog niet voor niks meegenomen !!! ik had van te voren beter referenties moeten lezen , maar zal nooit!!!meer wat bestellen daar oplichters een tuincentrum gooit zoiets weg tuinflora verkoopt die rommel gewoon diep triest is het
Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses dat u zo teleurgesteld bent. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Stuur dan ook wat foto's mee van de planten. Aan de hand van de foto kunnen wij iets voor uw garantie organiseren.
Actief de klant helpen wanneer er leveringsproblemen zijn. Ook zou dit bedrijf NIET meer met DPD moeten gaan werken.
van Aly J.
Ik dacht dat ik 2 stokken gekregen had. Valt me erg tegen die boompjes. En dat voor zoveel geld. Jammer.
Antwoord van tuinflora.com
Leverening zou binnen 2-3 werkdagen zijn, helaas al een week verder en nog niks mogen ontvangen.
Antwoord van tuinflora.com
Levering niet conform met wat verwacht was, weinig reactie en geen voorstel voor vervanging
Antwoord van tuinflora.com
We hebben de bestelling niet ontvangen graag zsm alsnog toesturen opgeld retourneren
Antwoord van tuinflora.com
DPD doet ongebruikelijk lang over de uitlevering waarvoor onze excuses. Laat ons weten in wat voor conditie de planten aankomen. dan ondernemen wij de benodigde acties indien nodig.