tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.comReviews

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor tuinflora.com

2.291 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snelle levering en de planten zien er goed uit! Ik kreeg de doos op zojn kant geleverd, terwijl tuinflora duidelijke stickers had geplakt welke kant de bovenkant van de doos moest zijn. Gelukkig had tuinflora de planten zo goed ingepakt dat het geen kwaad kon! Ik ben erg tevreden over de inpakmethode en de kwaliteit van de planten! Enige verbeterpuntje is misschien dat er meer informatie over de planten op de website mag staan voor leken zoals ik zodat het online bestellen van planten toegankelijker is.

De 2 vlinderstruiken (PinkPanter) waren goed ingepakt, maar bladeren waren al vergeeld. Te snel voor dit seizoen naar mijn mening, want een vlinderstruik die nu in mijn tuin staat is nog groen. Ze zouden tot en mét september in bloei moeten staan en het is nu nog augustus. Er zat wel een 1 verdroogde (bloem)pluim aan, dus hij heeft in ieder geval deze zomer minstens 1 x gebloeid. Ik had de 2 struiken niet uit de sale. Andere plant die wel uit de sale kwam zag er prima uit. Direct nadat ik de struiken na ontvangst uit de doos had gehaald heb ik een foto gemaakt (van plant in potten). De foto's gemaild naar de klantenservice. Ze wilden nog een duidelijkere foto, dus op verzoek nog aantal foto's opgestuurd. Klantenservice reageerde snel met opmerking het af te wachten (volgend jaar lijkt me) en als het dan nog niet goed is opnieuw contact met ze op te nemen. Ik weet dus nog niet of ik tevreden ben. Ook direct/op tijd verzocht (volgens proces) of plant dag later kon worden bezorgd, maar is niet opgepakt door de vervoersdienst. Ik was gelukkig net thuis, dus heb ze persoonlijk kunnen aannemen.

Beoordelingen voor tuinflora.com

Over de administratieve afhandeling m.b.t.de order ben ik tevreden,over de planten en met name het formaat ben ik minder tevreden.De planten zijn aan de kleine kant zeker als het vergelijkt met de beschrijving op de website. Met name de ilex en de jasmijn zijn kleiner dan ik had verwacht. Bij dergelijke prijzen mag je meer verwachten.
Planten kwamen in goede orde maar na twee weken begon een van de twee minder goed te ogen. Ook na het advies om na enkele weken de grond te verrijken met mest bleef de tweede plant achter in groei. Uiteindelijk is deze dood gegaan. En dat terwijl dit de duurste was een Vebernum, maar niet in mijn tuin.
voor grote vind ik de palm erg duur. Gisteren een hele grote gekocht ergens anders voor een paar euro meer.
Bloempjes doen het niet zo goed, komen niet open, en vallen af.
ik vond dat teleurstellend....dat wil ik erover kwijt!
planten weg moeten doen /geen groeiproces
van lia b.
gebroken takken
the delivery, the plant status, how was packaged everythinh outstanding BUT: theres a huge gap between the published picture of the plant and what i have got. Of course i am aware its a plant and there is differences versus the one published. Theres a disclaimer too, Sure! But in this case i opened i a got a plant with a leave-area of a fist versus the bush published. https://www.tuinflora.com/eucalyptus-pulverulenta-baby-blue-a14256.html
De meeste planten van goede kwaliteit maar het is dan zonde dat jullie de Blauwe Regen echt beneden alle peil leveren. En dat de klantenservice mij dan zegt dat ik geduld moet hebben. Dit had netter opgelost moeten worden. Dan was ik tevreden geweest
Ze waren wat droog bij binnenkomst en wat dorre blaadjes. Ik heb ze geplant en ga nu even afwachten of ze goed groeien. De verzending was wel echt snel en netjes met een goede beschrijving hoe het best ermee om te gaan
Enkele planten hadden door het transport schade op gelopen en 1 plantje was slechts 1 strietje, je hoopt dan toch een volwaardig plantje te ontvangen. Ik zal niet nog een keer gebruik maken van deze service
De zending viel tegen had plantjes verwacht en geen bollen omdat op het plaatje een plant staat en er staat nergens vermeld dat het bolletjes zijn ??
Geleverde struiken op stam erg summier, stek op stam gelijmt! Hoop dat ze "aanslaan".
Enkele produkten waren al verslenst. Misschien beter inpakken ?
Niet alle plantjes waren nog fit. Dat vond ik jammer
Planten zijn niet de beloofde 20cm zijn veel kleiner
Matige kwaliteit.