tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.906 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

3 aug 2023

Hortensia valt erg tegen. De bezorging verliep prima

Hortensia valt erg tegen, te klein voor woorden. Budleia is prima. Ik had grotere planten verwacht voor op het balkon
24 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij leveren relatief jonge planten, die buiten zijn gekweekt waardoor zij weinig aanpassing nodig hebben en snel door zullen groeien. Mochten zich de planten niet naar wens ontwikkelen, dan kunt u altijd aanspraak maken op onze garantie. Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice via email
4 jun 2023
Een deel van de levering ontbrak alhoewel het op pakbon staat. Heb klantendienst verwittigd maar nog geen nieuws.
20 sep 2023
De kamerplanten zijn erg mooi, de viooltjes niet zo. Beter om uitgebloeide eruit te halen voor verzending
20 sep 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn dankbaar voor alle opmerkingen omdat dit de enige manier is waarop we onze kwaliteitsnormen kunnen verbeteren.
11 jun 2023
2 vlinderstruiken gekocht . 1 zag er goed uit. Die andere kleiner en had klem gezeten volgens mij.

Verkeerd begrepen

Ik dacht dat de meeste planten echt planten waren en niet bijna alleen stekjes. Vond ik jammer.
4 jun 2023
Ontevredenheid had MET met vervoerder te maken die pakket had geleverd. Beslist mee gegooid oud😱
13 jul 2023
Heel netjes aangeleverd. Alleen plantjes waren heel klein. Had een andere verwachting ervan
PN
Peter N.
Aalten
3 mei 2023
Levering is traag, 5 dagen na bevestiging pas geleverd. Het kan zijn dat dit aan DPD ligt.
1 sep 2023

Geen mail mbt verzorging ontvangen

De verzorging van de bestelde planten zou gemaild worden maar dit is niet gebeurd
1 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Indien u vragen heeft over uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.
21 okt 2023
Heb geen mail gehad over hoe ik het moet planten en dat hadden ze wel beloofd
Antwoord van tuinflora.com
Bedankt voor uw feedback. We sturen de plantinstructies per e-mail nadat we de bestelling hebben verzonden. Soms gebeurt het dat deze in de ongewenste mailbox terechtkomt. Indien u geen mail heeft ontvangen kunt u het best contact opnemen met onze klantenservice. We sturen u de mail graag nog een keer.
4 mei 2023
De planten op tijd bezorgen want ze waren allemaal slap en uitgedroogd
6 mei 2023
Goede site, goede comunicatie, goed en snel verpakt.
6 mei 2023
Plant was maar 10cm ipv 40cm zoals beschreven ...
26 jun 2023
Goede verpakking en binnen 72 uur binnen..
27 apr 2023
In een pak zatten maar 2 aardbei plantjes
9 jul 2023
Plantjes waren van mindere kwaliteit
16 jun 2023
Plant was veel kleiner dan verwacht.
31 mei 2023
Schade met bezorgen. Takje gebroken
27 sep 2023
Info over verzending is verwarrend.
28 sep 2023
We stellen uw feedback ten zeerste op prijs, en we willen graag meer inzicht krijgen in uw opmerking over de verzending. Kunt u ons alstublieft wat meer informatie verstrekken over wat u precies verwarrend vond met betrekking tot de verzending? Uw input is van groot belang voor ons om onze service te verbeteren en eventuele verwarring aan te pakken. We horen graag van u en zullen ons best doen om uw problemen op te lossen. Als u suggesties heeft, laat het ons dan weten via klantenservice@tuinflora.nl of klantenservice@tuinflora.com
10 mei 2023
Makkelijk bestellen, goede levering