tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.129 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 feb 2024
Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

8 mrt 2024
Ok ,gele lidcactussen...ik zoek al eeuwen, niet aan te komen in Nederland. Tot ik tuinflora ontdek.. met gele lidcactussen 😁. Op de mailing lijst gestaan voor als ze op voorraad komen, en ja hoor 2 besteld. Komen er wat stekken voor €4.50 per stuk . Niks geel, maar ik krijg mijn geld terug. Weer op de mailing lijst.2 besteld heb goede hoop en vraag of er wat bij kunnen in mijn bestelling. Nee. Ik krijg weer nette stekjes ,niet geel wel een lichte kleur ik ben weer hoopvol.bestel er 5 bij. Een zooitje .fotos spreken voor zich.dpd krijgt de schuld ik 30 % mijn aankopen terug gestort . Tuinflora neemt verantwoordelijkheid. Einde verhaal. Nooit meer Oja , wacht de 2 maand garantie termijn af 🤐

Beoordelingen voor tuinflora.com

Tevreden …

Heb bij Tuinflora 3 bananenplantjes gekocht, warvan er 1 beschadigd was. Heb ze gemaild, per direct kreegt ik een mail terug. Ze hebben het meteen opgelost, kreeg een mooie korting. De plantjes groeien hard. Zijn trouwens voor buiten de plantjes. Super tevreden.
13 mei 2024
Snelle reactie en snelle aflevering volgens afspraak. De planten zagen er goed en fris uit. De planten waren met zorg ingepakt. Ik heb ze vrijwel meteen in de grond gedaan en ik word er nog steeds vrolijk van als ik ernaar kijk.
De plant was alleen een dag te vroeg bezorgd bij de buren. Jammer dat met de bezorging niet aan de afspraak wordt gehouden.
8 mei 2024
Duidelijke beschrijving hoe te planten. Prima verpakt en netjes bezorgd. Mooie plant. Moet nog wel een beetje groeien
Heb nu inmiddels al 3x planten besteld en alle 3 de keren super bezorgd en alles groeit en bloeit super👍👍
30 apr 2024

tevreden

Het juiste aantal dozen vermelden, ik kreeg 3 codes en 2 verpakkingen. Het aantal planten was wel juist.
Goede producten en snel bezorgd. Informatie over verzorging van plantjes is via mailadres mij gestuurd.
3 mei 2024
Duidelijk aangegeven wanneer ik het pakketje kon verwachten. Prima gebruiksaanwijzing bij het product.
6 mei 2024

Een snelle levering en mooie planten.

Een snelle levering, goed verpakt en mooie planten. Echt een aanrader om hier planten te bestellen!
9 mei 2024
grote selectie van gezonde planten, prima service en bezorging, bijgesloten info over de planten.
2 mei 2024
Bestelling snel binnen en klopt altijd. De kwaliteit van de planten en wortels zijn perfect.

Mooie goeie kwaliteit groene coniferen

Moest er even op wachten, door DHL, maar de planten waren nog mooi groen. Goeie kwaliteit
2 mei 2024
Goed en stevig verpakt dmv stokjes in de plasticzakjes verpakte potjes met de plantjes.
29 apr 2024
Prima website en betaalbare planten en goede levering van de planten keurig verpakt.
29 apr 2024
de bezorging en verpakking echt heel goed, hierdoor krijg je zin in tuinieren.
30 apr 2024
Bestelling netjes ingepakt en op de juiste aangegeven tijd afgeleverd
11 mei 2024
Op afgesproken tijd geleverd, goed verpakt, info voor verzorging prima
FH
14 mei 2024

Mooie planten

Grote keuze uit mooie planten. Redelijke prijzen. Vlot geleverd. 👍👍👍👍👍
HD
H D.
Vlaardingen
13 mei 2024
Goed verpakt en snel geleverd en mooie kwaliteit een tevreden klant 😄
Frambozenzaailingen in uitstekende staat. Bestelling snel afgehandeld