tuinflora.comReviews

2161DX Lisse
M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

2.476 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

TuinFlora heeft echt begrepen hoe een wegsite-winkel hoort te zijn. Een misverstand van mijn zijde omdat ik meer afging op de plaatjes en de begeleidende toelichting niet had opgemerkt ontving ik mijn aankoop van Hosta's als wortelplantjes. Ik kende dit niet waardoor ik enigszins teleurgesteld was hoe nu verder. Dit heb ik aan TuinFlora via hun KlantenService mail uitgelegd en kreeg de dag daarna om 6 uur in de morgen een reactie, indien zij in gebreken waren geweest zij daar graag van willen vernemen. Indien dat zo is zij evt. zouden compenseren. Dat kunnen ze beloven omdat zij weten hun zaakjes goed voor elkaar te hebben.

De 2 vlinderstruiken (PinkPanter) waren goed ingepakt, maar bladeren waren al vergeeld. Te snel voor dit seizoen naar mijn mening, want een vlinderstruik die nu in mijn tuin staat is nog groen. Ze zouden tot en mét september in bloei moeten staan en het is nu nog augustus. Er zat wel een 1 verdroogde (bloem)pluim aan, dus hij heeft in ieder geval deze zomer minstens 1 x gebloeid. Ik had de 2 struiken niet uit de sale. Andere plant die wel uit de sale kwam zag er prima uit. Direct nadat ik de struiken na ontvangst uit de doos had gehaald heb ik een foto gemaakt (van plant in potten). De foto's gemaild naar de klantenservice. Ze wilden nog een duidelijkere foto, dus op verzoek nog aantal foto's opgestuurd. Klantenservice reageerde snel met opmerking het af te wachten (volgend jaar lijkt me) en als het dan nog niet goed is opnieuw contact met ze op te nemen. Ik weet dus nog niet of ik tevreden ben. Ook direct/op tijd verzocht (volgens proces) of plant dag later kon worden bezorgd, maar is niet opgepakt door de vervoersdienst. Ik was gelukkig net thuis, dus heb ze persoonlijk kunnen aannemen.

Beoordelingen voor tuinflora.com

Snelle levering en de planten zien er goed uit! Ik kreeg de doos op zojn kant geleverd, terwijl tuinflora duidelijke stickers had geplakt welke kant de bovenkant van de doos moest zijn. Gelukkig had tuinflora de planten zo goed ingepakt dat het geen kwaad kon! Ik ben erg tevreden over de inpakmethode en de kwaliteit van de planten! Enige verbeterpuntje is misschien dat er meer informatie over de planten op de website mag staan voor leken zoals ik zodat het online bestellen van planten toegankelijker is.
De kuipplanten waren goed verpakt en zijn onbeschadigd binnen gekomen. Ik heb de levertermijn een dag later moeten plannen, maar de plantjes waren ruim voldoende met vochtigheid verzorgd. Vandaag aarde kopen en morgen overzetten in een grotere kuip en de boompjes/planten mogen groeien. Er zat ook een verzorgingsplan bij van de planten, scheelt veel zoek werk. De boompjes komen op het balkon te staan, zodat ik cq de planten een bijdrage kan leveren aan het milieu. Ben benieuwd hoe groot ze worden.
Zeer snelle levering. Ook prettig dat er geen minimum bestelling nodig is. Zoals al meer mensen aangaven zijn het kleine plantjes dus niet geschikt voor mensen die meteen resultaat wil zien. Op de foto staat pampasgras ( het grotere plantje) en een limelight hortensia. Het zou misschien handig zijn om ook een foto van het daadwerkelijke product op de site te zetten ipv alleen het volgroeide product.
Goede kwaliteit planten, goede beschrijving omtrent verzorging dus tot nu toe tevreden betreffende tuinflora. Kan men dus niet vinden in de slechte beoordelingen die ik omtrent hun tot nu toe heb gelezen. Zolang het zo blijft heeft men een vaste klant erbij
Mijn ervaring met tuinflora is erg goed,zoniet uitstekend. De aflevering ging super,en het product was zeer goed verpakt. Staat inmiddels in een pot en er zitten mooie groen blaadjes aan. Ik raad een ieder aan om bij jullie te kopen.
De bestelde planten zijn met zorg ingepakt, komen onbeschadigd aan in de geleverde doos. Verder is er een bijsluiter waarin staat hoe de planten te behandelen en te verpotten. Nu afwachten hoe ze het in de tuin gaan doen.
van Mar F.
Platen zagen er goed uit, wat takjes geknakt in de verpakking maar dat zal hopelijk wel goed komen, de clematis zag er wat minder goed uit met gele blaadjes. Alles staat in de volle grond. Bezorging was prima.
De bestelling op de website verliep gemakkelijk. De bezorgservice bracht mijn pakje keurig binnen de aangegeven tijdspanne. Mijn plant was goed verpakt en kwam in goede conditie aan. Kortom alles was naar wens.
De planten werden netjes verzonden inclusief bijsluiter hoe je de planten moet verzorgen en ook nog is vlug alles is heel aan gekomen en ga zeker meer bestellen en ps zelfs mijn kat was blij met de doos haha
De planten zijn van goede kwaliteit. Met de verpakking kon weinig fout gaan door beschadiging van de planten. En een super snelle levering. Ik ga gauw weer een bestelling plaatsen grt.Jo
Meerdere keren al besteld bij deze firma en telkens goede kwaliteit van producten ontvangen. Onberispelijke verpakking en telkens zeer snel ontvangen. Duidelijk een betrouwbare partner.
De uiterst goede verzorging en verpakking. Iets was minder was de Achellia, dit was een aantal worteltjes en duw maar in de grond. Ik had toch een plantje verwacht. Dus even afwachten
Pepino (meloenpeer) besteld omdat ik te laat was met opkweken van zaad af. Bestelling is snel geleverd, planten zaten goed verpakt en waren gezond en voldoende vochtig. Super!
Keurig verpakt en snel bezorgd. Plantjes en wortelgoed zagen er gezond en sterk uit. Goede instructies over het planten. Nu, na een paar dagen, staat alles er florissant bij.
De levering was niet conform de bestelling, maar er werd snel gereageerd op mijn mail. De juiste planten werden de volgende dag alweer bezorgd! Prima en snel afgewikkeld.
Wij hadden per ongeluk verkeerde boompjes besteld, konden snel de goede bestellen en hadden snel het geld terug.keurig ingepakt en de boompjes zien er prima uit.
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling. Over de levering van die planten kan ik nu Nog niets zeggen om dat ik niet weet of het aanslaat, dus afwachten.
Mooie website met veel keuzen van planten tegen mooie prijzen. Alleen jammer dat ik er lang op moest wachten maar dat lag niet aan u naar aan de bezorger.
Het bestellen. Het uitzoeken online en vragen die beantwoord werden. En de levering alles goed. Ze staan 2 dagen in de gond en beginnen al uit te lopen
Planten goed verpakt, en keurig op tijd geleverd. Duidelijke omschrijving m.b.t. planten. Ga de volgende keer ook weer bestellen bij dit bedrijf. Top!