tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.547 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb. 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr. 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

29 jan. 2024
GV
George Arthur V.
Leidschendam
21 jan. 2024
Het was geniaal van tuinflora. De verpakking was erg mooi verpakt. En binnen twee dagen geleverd. Zeer goeie service qua kwaliteit en kwantiteit.
20 jan. 2024
Zeer netjes verpakt hoop dat het mooie planten worden en snel geleverd
6 jan. 2024
Ondanks de feestdagen een snelle levering.
2 jan. 2024
Ze hebben veel .kwaliteit is altijd goed
6 jan. 2024
Goed verpakt en verzorgd
13 jan. 2024
27 dec. 2023
24 dec. 2023
Zeer mooie plantjes! Dankjewel medewerkers van Tuinflora!~7 van de 8 plantjes zijn prachtig. Ik zal hier weer bestellen. Helaas heeft er eentje geen blad, het zal de tijd van het jaar wel zijn. Veel mensen vergeten dit, en denken dan dat ze een dood plantje krijgen. Straks met het mooie weer krijg ik een Smile. Aanrader tuinflora dus
19 dec. 2023
de planten waren heel goed verpakt en konden, doordat er stokjes in de pot waren gestoken, niet omvallen in de doos. Ze zagen er prima en gezond uit.
8 dec. 2023
Goed verpakt. Mooie bollen, wel even afwachten nog wat het resultaat wordt. Fijn dat de instructie bij de online bestelling al wordt gemaild.
GV
George Arthur V.
Leidschendam
22 dec. 2023
Het waren mooie exemplaren van Pinus mugo mugo. De boompjes waren goed verpakt. En ze zijn snel verzonden binnen 2 dagen. Erg blij mee.
27 nov. 2023
Blij dat er papieren zakjes worden gebruikt. Naast de naam van de bloem, zou fijn zijn om een kleine afbeelding te zien.
AV
17 dec. 2023
Prima op tijd, ene plant was iets minder dan de andere maar niet duur, dus klaag niet
17 dec. 2023
Snelle bezorging en een goede kwaliteit planten voor een prima prijs
HE
Hans E.
Terborg
20 dec. 2023
Duidelijke info op de site. Makkelijk te bestellen en vlot geleverd.
12 dec. 2023
Super goed verpakt, alles keurig en netjes geleverd!
AK
Anja K.
Dirksland
26 dec. 2023

Top!

Snelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit.