tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.547 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb. 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr. 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

C R.
Den Haag
27 jun. 2023

Zeer mooie voordelige Palm

Op de website heb ik voordelig een mooie plant uitgezocht een Palm en deze is echt super goed verpakt met heel veel zorg en voldoende bevochtigd plus plastic er omheen en bubbel plastic beschermfolie tegen stoten plus kreeg ik een gratis zakje potgrond er bij voor het verpotten van de plant enige minpunt is dat dpd deed alsof ik niet thuis was waar door ik mijn plant een dag later pas had maar deze staat nu mooi te pronken super blij met mijn Palm
1 mei 2023

Planten zelf zien er zeer goed en fris uit

De planten zaten goed verpakt en ook afzonderlijk nog eens goed van water voorzien en verpakt. De planten zelf zien er zeer goed en fris uit. Op een bijgevoegd a4-tje stond ook nog een plant voorschrift + snoeivoorschrift voor de bestelde plant, dus prima service.
20 aug. 2023
Is inmiddels de 2e Vlinderstruik, de eerste was een uitprobeersel en die staat prachtig in onze tuin, dus ik verwacht van deze 2e , van tuinflora ook, dat ie het ook goed zal doen !
7 jul. 2023

Mijn bestelling drie kleuren vlinderstruikje

Mijn bestelling drie kleuren vlinderstruik was prima verpakt, en staat nu in mijn tuintje om te groeien, en dat gaat prima! Spannend , de eerste nieuwe blaadjes zijn al geboren ! Ik hoop dat het struikje de winter overleefd en volgend jaar wat bloemen kan begroeten en natuurlijk vlinders ! Ben erg blij met het struikje ! Heel veel dank , LF’s Jenny
7 apr. 2023

Pioen lactiflora Sorbet

Hallo ik heb bij jullie de Pioen lactiflora Sorbet gekocht deze kwam binnen als wortelgoed, deze is onder tussen al geplant en het is nu even afwachten hoe zich dat ontwikkeld. Maar ik ben wel zeer te vreden ik heb namelijk op 1-1-2023 een Reine Claude Doullins gekocht, dit boompje staat nu ongeveer 3 maanden en er komen allemaal blaadjes aan.
PH
Peter H.
Renkum
9 okt. 2023
De prijs en Kwaliteit Is uit stekend. En tja Iedereen heeft het druk. Maar ondanks dat. was en klein foutje Al snel weer opgelost. Want toen ik aangaf dat de bestelling niet compleet was. werd er meteen actie ondernomen. En 2 dagen later, had ik de rest ook binnen Dat verdient in mijn ogen toch wel een dikke 10 .
9 jun. 2023

Mooie planten

De planten waren goed stevig ingepakt en voorzien van voldoende water. Zien er ook mooi uit, nette blaadjes enz. Per plantensoort was er een beschrijving aanwezig hoe de plant het beste behandeld en gepoot kon worden. De juiste planten zijn geleverd. Duurde enkele dagen voordat de planten er waren.
24 apr. 2023
Ik heb vlinder struiken besteld een jaar geleden, ze doen het uitstekend goed. Goede kwaliteit planten. Ook alle bollen van anemonen zijn vorig jaar misschien te laat ingezet maar dit jaar zijn allemaal uit. De levering was afwijkend, de bestelling was met Paasdagen dus geen 2 maar 5 dagen.
JS
JAN S.
BUSSUM
9 aug. 2023

Geweldig.

Voor de eerste keer 4 planten met keramieken potten online besteld. Prachtige planten, goed ingepakt, en de potten waren heel goed ingepakt. We zijn er erg blij mee. Een geheel nieuwe vensterbank. . We zullen het beslist nog een keer doen. Het is aan te bevelen. Dank jullie wel.
MV
Martine V.
Heerhugowaard
10 apr. 2023

Mooie planten voor een goede prijs

Alles is keurig netjes geleverd met duidelijke instructie. Het zou wel heel fijn zijn als je zelf het bezorgmoment kon kiezen. Ik had het op maandag besteld en kreeg het donderdag. Met buiten planten wil je eigenlijk graag dat het bezorgd wordt op of net voor een mooie dag.
15 okt. 2023

Beschermde verpakking.

De producten zijn voldoende beschermd voor het vervoer p post. Op de verpakking wordt duidelijk vermeld hoe deze vervoerd moet worden. Inhoudelijk kunnen de verpakkingen geen kant op. Heel goede ervaring bij tuinflora om plantjes thuis te laten bezorgen.
29 apr. 2023

Website, service en levering ging heel goed

Website is heel goed. Levering en communicatie ging ook goed. (Dat zeg ik niet graag over DPD ivm dramatische ervaringen) De verpakking was ook goed gedaan om de planten te beschermen. Er zat zelfs een instructie sheetje bij. Zeker een aanrader!
8 okt. 2023
Het viel me in het bijzonder op dat de planten zorgvuldig verpakt zijn en de uitleg over de verzorging van de planten ,met de foto’s van de planten erbij, heel goed. Ik ga zeker Tuinflora aanbevelen aan mijn kennissen en vrienden.