tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.547 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb. 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr. 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

Meest recente eerst

Planten van kwaliteit

Tuinflora verkoopt planten van kwaliteit. Daarnaast geven ze advies over hoe de planten te planten. Dat vind k erg prettig. Als ik weer planten nodig heb ga ik ze zeker bij Tuinflora bestellen.
zeer netjes ingepakt en afgeleverd
Snelle en correcte levering. Plantgoed zag er goed uit
Op tijd bezorgt en ziet er goed uit

Mooie stevige Lavendel tegen een goede prijs

Lavendel besteld, Hidcote Provence. Heerlijke, stevige en mooie Lavendel tegen een heel goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd. Alleen een beetje jammer dat het in een plastic verpakking zit. Verder echt perfecte service en goede uitleg over het aanplanten en verzorging. We hebben nog een aantal planten nodig voor de tuin en die gaan we zeker ook bij Tuin Flora bestellen.
Snelle levering perfecte plantten ga zo door groetten uit mooi wijchen
Goed en mooi verpakt korte leveringstermijn
Is gewoon goed
Alles was super netjes verpakt en afgeleverd.

Zorgvuldig verpakt

Snelle levering, goed verpakt en bij de pakbon in de mail zat een overzichtelijke beschrijving van wat ik gekocht had met foto’s en verzorgingstips. Nu afwachten of alles ook goed aans.
DV
D. V.
Rijssen

Goede ervaring!

Netjes en goed verpakt zijn de stekjes aangekomen . We zijn er tevreden over.
GK
Gerard K.
Amersfoort
12 feb. 2024
Keurig geleverd, plantjes waren wel erg ieniemini
10 feb. 2024

product ziet er prima uit.

bestelde producten zijn gepoot , zag er verder goed uit , er zit geen beschrijving bij gevoegd maar makkelijk even op te zoeken , kan het resultaat nog niet beoordelen...
MK
Michiel K.
Amsterdam
6 feb. 2024
Snel geleverd,goed verpakt. Mooie planten
3 feb. 2024
Order korrekt uitgevoerd. In het byzonder de perfecte verpakking is uitstekend verwerkt.
2 feb. 2024
Nette levering, duidelijke verzorgingstips, mooie planten.
1 feb. 2024
Leverbaar en goed verpakt