originalbrands brand webshop- Logo - Beoordelingen

originalbrands brand webshop

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.981 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
originalbrands brand webshop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jun 2023
Snelle levering en alles weer keurig verpakt en weer blij met mijn heerlijke fitflops. Enige slipper waar ik met het zachte voetbed op kan lopen. Goede omschrijving op de site van de pasvorm blijft belangrijk want als de slipper te breed is gaat hij zwabberen aan mijn voeten en kan ik ze niet dragen.

De verwarring tussen uw bedrijven in België en Nederland is groot. Waar moeide retournering naar toe? Wel of nietgratis: tegenstrijdige berichten. Mijn eMail daarover moet nog beantwoord worden

Beoordelingen voor originalbrands brand webshop

23 jul 2023
ik heb mijn pakje nog altijd niet ontvangen, zou in het sorteercentrum liggen, of het is verloren gegaan, wat nu, met mijn geld