pipstudio.nl
Beoordelingen:

707 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.874 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
pipstudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

de meest kritische beoordeling

13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor pipstudio.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(19)
(36)
Resetten
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
I bought pip product at 27/03 but it didnt come yet.. it is lost, post nl losted it… But you are waiting answer from postnl… İt isnt my problem.. And normally, you have to send my order again! Because I paid it 13days ago!!
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
11 apr 2024
Hi Umare, Thank you for your review. Unfortunately, not all of your ordered items are in stock. We are working with Post-NL to get the original shipment located so we can forward this to you. Please accept our apologies for the inconvenience! Lots of Love, Pip
18 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zijn niet eerlijk over jullie besteltijden. Ik heb drie orders geplaatst die alle drie 1-2 dagen te laat binnenkwamen. Als jullie daar eerlijk over zijn is het niet erg, maar nu heb ik er steeds voor niks rekening mee gehouden.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
6 mrt 2024
Hoi Peter, Dank je wel voor je commentaar. We hebben hier op 29 februari ook per mail al even op gereageerd. Bestellingen worden eigenlijk altijd de volgende dag bezorgd. Het is ontzettend jammer dat dat bij jouw bestellingen keer op keer niet het geval is geweest. We bieden je daar, ook hier, graag onze excuses voor aan. Liefs, Pip
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Afbeelding anders dan werkrlijkheid

Foto van mok komt niet overeen met hoe de mok er werkelijk uitziet qua print. Op foto staat de grote gekleurde bloem aan voorzijde in echt aan achterzijde - ziet er dus heel anders uit
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
2 apr 2024
Hoi Suzanne, Wat vervelend dat je teleurgesteld bent in de ontvangen mokken. Zou je ons eens een foto kunnen mailen van de voor- en de achterkant van een door jou ontvangen mok? Dat mag naar support@pipstudio.com. We kijken graag even of we de we de foto's op de website kunnen aanpassen. Met liefs, Pip
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gelijk aangeven of iets leverbaar is ipv laten betalen en dan een paar dagen later aangeven dat ik iets geretourneerd heb?(wat niet geleverd is?) en mijn geld terug krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
10 mrt 2024
Hoi Deborah, Alles wat op de website staat is in principe leverbaar. Soms gebeurt het dat meerdere personen een bepaald artikel in hun winkelmandje hebben waarvan we er nog maar 1 op voorraad hebben. Helaas wordt 1 van deze mensen dan teleurgesteld. We begrijpen dat dit teleurstellend is, maar het is niet iets waar we wat aan kunnen doen. Het kredietnota dat je ontvangen hebt is een standaard format. We bieden je graag nogmaals onze excuses aan voor het ongemak. Veel liefs, Pip
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vaas besteld in sale Is er niet meer maar Staat gewoon in sale op site 😡😡😡😡 Niet reageren op mail
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
19 mrt 2024
Hoi Esther, We hebben het aankoopbedrag van deze vaas voor je teruggeboekt en je daarover een mailtje gestuurd. We hebben daarna nog een uitgebreid telefoongesprek gevoerd waarin we onze excuses hebben aangeboden voor de teleurstelling. De vaas staat sinds je bestelling niet meer op de website. Helaas komt het soms voor dat meerdere mensen een laatste artikel bestellen. Jammer genoeg moeten we dan een klant teleurstellen. Dat is niet leuk en niet de bedoeling maar kan natuurlijk voorkomen.
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte retourregeling

De optie om te retourneren is slecht door de hoge retourkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
21 mrt 2024
Hoi Jans, Wat vervelend dat je ontevreden bent over de opties voor het terugsturen van je bestelling. Pip biedt via Returnista verschillende koeriers en verzendmethodes aan. De kosten die hiervoor worden gerekend zijn gelijk aan de standaardkosten van deze koeriers. Als je je complete bestelling terugstuurt boeken we naast het aankoopbedrag ook de bij het bestellen betaalde verzendkosten voor je terug. Liefs, Pip
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn stalen nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
11 mrt 2024
Hoi Diana, Wat vervelend dat je de bestelde behangstalen nog niet hebt ontvangen. We hebben je bestelling op 29/2 doorgezet naar Eijffiinger om te versturen. Het lijkt erop dat die eerste zending is kwijtgeraakt. We hebben de leverancier daarom gevraagd je bestelling opnieuw te versturen. Hopelijk heb je deze nu snel in huis. Onze excuses voor het ongemak! Liefs, Pip
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De badjas in maat M was veel te klein. Ik draag altijd maat M en op de website stond dat het model dat de badjas droeg, 1.80 m was. Ik ben zelf 1.74 m, maar de mouwen kwamen tot halverwege mijn armen en ik kon hem amper dicht krijgen. Heb nu XL genomen en die is goed, een badjas mag ruim zitten. Maar ik heb wel €7,- retourkosten moeten betalen, plus het gedoe van weer terugbrengen.
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Deze tutti frutti legging heeft slechte pasvorm in het kruis

Deze tutti frutti legging is slecht ‘geknipt’. Ik heb meerdere leggings van Pip (in dezelfde maat) Het kruis van het achterland is ruim 3,5 cm langer, waardoor hij echt heel raar aansluit; eigenlijk niet aansluit!
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de website stond dat de bestelling binnen twee dagen binnen zou zijn. Nu na twee weken heb ik hem nog steeds niet
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
29 feb 2024
Hoi Olga, We hebben hier ook via de mail even contact over gehad. We geven op de website aan dat de stalen binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd worden. Zoals besproken is jouw bestelling helaas niet goed verwerkt maar zijn de stalen ondertussen alsnog verstuurd. Met vriendelijke groet, Pip
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet te doen met telefoon en 1 retourzending kwam ook erg moeilijk tot stand.
Beoordeling melden
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

PIP studio vindt winst maken belangrijker dan waardecreatie voor de klant.

1: prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Katoenen stof van Tafelloper is erg dun en maakt een goedkope indruk. ‘Theedoek’ kwaliteit; 2: kleuren van de print wijken erg af i.v.t. de afbeelding op de website; 3: service richting de klant kan beter, transparanter, eerlijker en gericht op waardecreatie voor de klant in plaats van zoveel mogelijk marge/winst voor PIP studio. Penny Wise Pound Foolish; 4: ik heb ook een stukje ‘misleiding’ meegemaakt. Een PIP studio giftcard bleek achter de schermen ‘behandeld’ te worden als een kortingscode. Dit zijn echter twee verschillende dingen. Juridisch niet juist en ook mistig en misleidend voor de klant. De website en marketing zijn erg goed. Mooie sfeerbeelden en mooie prints. De klantgerichtheid kan echter veel beter!!
Beoordeling melden
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima afhandeling, alleen was er aan een beekje een scherfde af! Heb geen zin in het gedoe van terugsturen!!! Hij was héél goed verpakt, met andere woorden: was al beschadigd voor de verzending!!!
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Behangstaal besteld. Helaas na 2 weken nog niets mogen ontvangen. Ook geen e-mail met statusupdate.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
25 jan 2024
Hoi Sanne, Wat vervelend dat je je bestelde staal nog niet ontvangen hebt. De staaltjes worden met de brievenbuspost verstuurd vanuit onze leverancier, Eijffinger. We controleren even of de staaltjes ondertussen verstuurd zijn en komen zo snel mogelijk per e-mail bij je terug.
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bezorg mijn bestelling.

Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.
Beoordeling melden
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kapot servies ontvangen per post door de manier van verpakken…

Ik heb een kapot servies per post ontvangen doordat het servies alleen in een doos verstuurd wordt, zonder extra beschermingsmateriaal of bijvoorbeeld een stikker met breekbaar erop. Het servies zit los in de verpakking, waardoor het snel breekt. Na contact is er een nieuw product opgestuurd, weer los in de doos. Daarnaast staat er op de website staat dat de klantenservice 24/7 bereikbaar is, maar dat is niet zo.
Beoordeling melden
15 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vloerkleed niet ontvangen

Ik heb een vloerkleed besteld dat er nog steeds niet is. Na de betaling en orderbevestiging niks meer vernomen, terwijl er tijdens de bestelling werd vermeld dat hij de volgende dag bezorgd zou worden. Het is nu een week later en als je belt hang je heel lang in de wacht heb niemand aan de lijn gekregen, en op m'n mail naar klanten support wordt niet gereageerd. Waar is mijn vloerkleed?
Beoordeling melden
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling leveren zoals toegezegd, nu bijna een week na toegezegde leverdatum en nog niets ontvangen (ook geen info over verlate levering) Klantenservice is onbereikbaar 3x gebeld en kwartier gewacht, vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ook email wordt door klantenservice niet, zoals toegezegd, binnen 1 dag beantwoord.
Beoordeling melden
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De broek die ik onlangs kocht is voor een xs heeeel groot! En heeft geen elastiek zodat hij ( als je geen touwtje dichtknoopt) hij zo afzakt! Bovendien zijn de kledingstukken tegenwoordig niet meer van katoen !!! Jammer. De lakens zijn wel heel fijn!!!
Beoordeling melden