pipstudio.nl
Beoordelingen:

707 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.874 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
pipstudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

de meest kritische beoordeling

13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor pipstudio.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(18)
(19)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen (14 dagen na bestelling) …. Hoop dat ik snel de bestelling zal ontvangen. 3 sterren is omdat ik hoop dat de behang stalen geweldig zijn en dat ik snel een keuze kan maken om behang rollen te bestellen. Daar hoop ik ook bij dat deze ook niet weer 2 weken op zich laten wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
26 mrt 2024
Hoi Anja, Fijn dat je nog even aan de bel trekt. We hebben je bestelling zojuist nogmaals doorgegeven aan Eijffinger, het bedrijf wat de stalen verstuurd. Laat het alsjeblieft even weten (via de mail) als je de stalen aan het einde van de week nog steeds niet ontvangen hebt. Met liefs, Pip
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Afbeelding anders dan werkrlijkheid

Foto van mok komt niet overeen met hoe de mok er werkelijk uitziet qua print. Op foto staat de grote gekleurde bloem aan voorzijde in echt aan achterzijde - ziet er dus heel anders uit
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
2 apr 2024
Hoi Suzanne, Wat vervelend dat je teleurgesteld bent in de ontvangen mokken. Zou je ons eens een foto kunnen mailen van de voor- en de achterkant van een door jou ontvangen mok? Dat mag naar support@pipstudio.com. We kijken graag even of we de we de foto's op de website kunnen aanpassen. Met liefs, Pip
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De dekbedhoezen zijn fantastisch. Ik schaam me om de grote hoeveelheid verpakkingsmateriaal waarin ze verstopt zaten.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
21 mrt 2024
Hoi Mase, Dank je wel voor je recensie en wat fijn dat je tevreden bent met de dekbedhoezen. Kun je ons wat meer details geven over het gebruikte verpakkingsmateriaal van je bestelling? Pip probeert zo veel mogelijk om verspilling tegen te gaan. Zo krijg je van ons de orderbevestiging alleen nog maar digitaal en kun je een eventuele retour ook digitaal afhandelen. Maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. Liefs, Pip
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pasvorm badjas erg klein en niet mooi 1 maat groter besteld en stond aan de voorkant nog open
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
2 apr 2024
Hoi Marion, Wat vervelend dat de bestelde badjas niet goed paste. We hebben gezien dat je de bestelde badjas hebt teruggestuurd en dat het aankoopbedrag ondertussen is teruggeboekt. We gaan ons best doen de verschillende afmetingen duidelijker aan te geven op de website. Tegelijkertijd geven je commentaar door aan onze ontwerpers. Hopelijk kan een volgende collectie met meer stof gemaakt worden, zodat ook de badjas aan de voorkant netjes dichtvalt. Met liefs, Donald
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte retourregeling

De optie om te retourneren is slecht door de hoge retourkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
21 mrt 2024
Hoi Jans, Wat vervelend dat je ontevreden bent over de opties voor het terugsturen van je bestelling. Pip biedt via Returnista verschillende koeriers en verzendmethodes aan. De kosten die hiervoor worden gerekend zijn gelijk aan de standaardkosten van deze koeriers. Als je je complete bestelling terugstuurt boeken we naast het aankoopbedrag ook de bij het bestellen betaalde verzendkosten voor je terug. Liefs, Pip
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De badjas in maat M was veel te klein. Ik draag altijd maat M en op de website stond dat het model dat de badjas droeg, 1.80 m was. Ik ben zelf 1.74 m, maar de mouwen kwamen tot halverwege mijn armen en ik kon hem amper dicht krijgen. Heb nu XL genomen en die is goed, een badjas mag ruim zitten. Maar ik heb wel €7,- retourkosten moeten betalen, plus het gedoe van weer terugbrengen.
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Deze tutti frutti legging heeft slechte pasvorm in het kruis

Deze tutti frutti legging is slecht ‘geknipt’. Ik heb meerdere leggings van Pip (in dezelfde maat) Het kruis van het achterland is ruim 3,5 cm langer, waardoor hij echt heel raar aansluit; eigenlijk niet aansluit!
Beoordeling melden
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

PIP studio vindt winst maken belangrijker dan waardecreatie voor de klant.

1: prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Katoenen stof van Tafelloper is erg dun en maakt een goedkope indruk. ‘Theedoek’ kwaliteit; 2: kleuren van de print wijken erg af i.v.t. de afbeelding op de website; 3: service richting de klant kan beter, transparanter, eerlijker en gericht op waardecreatie voor de klant in plaats van zoveel mogelijk marge/winst voor PIP studio. Penny Wise Pound Foolish; 4: ik heb ook een stukje ‘misleiding’ meegemaakt. Een PIP studio giftcard bleek achter de schermen ‘behandeld’ te worden als een kortingscode. Dit zijn echter twee verschillende dingen. Juridisch niet juist en ook mistig en misleidend voor de klant. De website en marketing zijn erg goed. Mooie sfeerbeelden en mooie prints. De klantgerichtheid kan echter veel beter!!
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Behangstaal besteld. Helaas na 2 weken nog niets mogen ontvangen. Ook geen e-mail met statusupdate.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
25 jan 2024
Hoi Sanne, Wat vervelend dat je je bestelde staal nog niet ontvangen hebt. De staaltjes worden met de brievenbuspost verstuurd vanuit onze leverancier, Eijffinger. We controleren even of de staaltjes ondertussen verstuurd zijn en komen zo snel mogelijk per e-mail bij je terug.
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling laat lang op zich wachten.
Beoordeling melden
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kapot servies ontvangen per post door de manier van verpakken…

Ik heb een kapot servies per post ontvangen doordat het servies alleen in een doos verstuurd wordt, zonder extra beschermingsmateriaal of bijvoorbeeld een stikker met breekbaar erop. Het servies zit los in de verpakking, waardoor het snel breekt. Na contact is er een nieuw product opgestuurd, weer los in de doos. Daarnaast staat er op de website staat dat de klantenservice 24/7 bereikbaar is, maar dat is niet zo.
Beoordeling melden
3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooi product, valse beloftes rond levertijden.

Mooi product, maar beloftes rond levertijd worden niet waargemaakt. Voor 23:59 besteld volgende dag in huis klopt niet. En als je dan voor avondlevering kiest, wordt het alsnog met daglevering verzonden. Dit weer aangepast via DHL, hierdoor heeft de verzending uiteindelijk 4 dagen in beslag genomen. Beetje jammer, doe op je site geen beloftes die je niet waar kunt maken.
Beoordeling melden
JV
7 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De prachtige dessins vind ik geweldig. Prijs/kwaliteit klopt niet. Prijzen zijn veel te hoog voor producten van matige kwaliteit. Grotere transparantie in de omschrijvingen van de producten. Wees daar eerlijk in. Als een product totaal niet voldoet aan de omschrijving is de teleurstelling bij de klant erg groot en komt die nooit meer terug.
Beoordeling melden
10 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld in aankoop

Ik had kopjes besteld. De kopjes die ik had besteld waren van de winter editie. Ik had 1 keer vogel en 1 keer de hert aan geklikt. Helaas kreeg ik 2x de vogel . De kopjes zijn erg prijzig want je moet er meteen 2 tegelijk bestellen. Ik heb ook de pot met hert erop gekocht dus vandaar dat ik erg ben teleurgesteld
Beoordeling melden
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kussenhoezen gekocht. Eerst 10 minuten bezig geweest om (verzend)verpakking te verwijderen. Wat een ergernis; karton, plastic, touwtjes, papier… pfff.. Hoezen vallen tegen, maar onmogelijk om ze weer terug in de verpakking te krijgen. Met een naaimachine kan je er nog iets ‘normaals’ van maken.
Beoordeling melden
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Prima tapijt,maar geen beloofd kado.

Tapijt is,net als ons eerdere tapijt,prima.Levering ook razendsnel,maar als er gezegd wordt op de side dat er die dag een tasje kado wordt gedaan bij iedere aankoop en dat is niet zo.Beetje jammer en eigenlijk valse reclame.
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het artikel viel tegen. Zag er erg goedkoop uit. Retour zenden kosten ook nog eens €6,95 bij Pip Studio. Geen ervaring om nog eens te herhalen. Artikel werd wel snel bezorgd. De terugbetaling heb ik nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

De verzendkosten zijn idioot

De verzendkosten en kosten om vervolgens iets te retourneren zijn belachelijk hoog. Zeker wanneer je het vergelijkt met andere webwinkels die Pop producten aanbieden en die kosten niet berekenen, zoals de Bijenkorf.
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Langer wachten dan beloofd

Ik snap dat het in deze tijd druk kan zijn met bestellingen, maar beloof dan niet vandaag bezorgd, morgen geleverd. 2 weken geleden 2 artikelen besteld, na 1 week 1 artikel binnen, maar wanneer het 2e komt???
Beoordeling melden