pipstudio.nl

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2020
pipstudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

13 okt 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Beoordelingen voor pipstudio.nl

30 dec 2023
Snelle levering en goede kwaliteit badjas. Echter jammer dat de badjas binnen een paar dagen dat ik hem besteld had 20 procent korting had.
20 okt 2023
Grote Blushing birds mokken besteld, zo kunnen we extra lang genieten van de koffie. Prachtig verpakt ook, wat een mooi doosje....
26 okt 2023
Had graag wat informatie ontvangen over onze preorder m.b.t. mogelijk ontvangsttijdstip en verzend vorderingen.
Mooie spullen en fijne site. Jammer dat retourneren op eigen kosten is. Hierdoor bestel ik minder producten.
14 nov 2023
Ik was blij verrast door het geribbelde papier van de verpakking. Geen bubbeltjesplastic meer! Goed!
5 aug 2023
Snel en zeer netjes geleverd. Dekbed overtrek is in het echt wel wat donkerder dan op de foto's.
Snelle service, mooi product. Jammer dat er geen bijpassende hoeslakens met de lengte 220 zijn.
22 okt 2023
Door mijn schoondochter, die groot fan is, ik mis baby artikelen. Ook leuk om te kunnen geven.
29 jul 2023
Jammer dat ze geen betere aanbiedingen hebben. Blijft voor mensen met een grote portemonnee
1 mei 2023

Mooi.

Snel bezorgd, niks aan de hand. Wel wat prijzig allemaal, maar erg mooi en kwalitatief goed.
Netjes bezorgd. Mooi kleed. Info vd website klopte, vouwen gaan eruit met de tijd
31 okt 2023
snelle levering, duidelijke afbeelding, gemakkelijk zoeken naar wat ik zocht
30 sep 2023
Bezorging met dhl liet wat de wensen over, tijden klopten niet!
HT
20 jun 2023
Prachtige collectie; mooie materialen. Snelle verzending.
25 okt 2023
Mooie kussens, snelle levering, ik ben er heel blij mee!
TW
T.J. | W.
Waddinxveen
15 aug 2023
had even telefonisch contact, vriendelijk en behulpzaam
Netjes verpakt. Minpunt: er zit geen retourticket in.
21 okt 2023
Als er een pre order is de andere items wel bezorgen.
3 okt 2023

Goede

Mooie, originele stoffen - snel geleverd.
17 mei 2023
Ziet er mooi uit. Staat ook leuk fleurig