elitetrapmatten.nl- Logo - Beoordelingen

elitetrapmatten.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.320 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2022
elitetrapmatten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor elitetrapmatten.nl

4 feb 2024

Geweldige service

We hebben een bordestrap. Eerst via de mail contact gehad, of ik voor het bordes een mat op maat kon laten maken. Snelle reactie op mijn vraag. Een grote mat voor het bordes was geen enkel probleem, van hetzelfde materiaal als de tredes die ik graag wilde. Levering was binnen een week en het ziet er geweldig uit.

Super blij dat ik ze gevonden heb

Denken met je mee, hebben een mooie collectie en zijn betaalbaar.Snelle levering. Al met al een super goede ervaring waar ik nog dagelijks van geniet. Aanrader !
Hele mooie halve maantjes projecttapijt en eenvoudig te leggen.
Zeer goede kwaliteit en keurig en snel geleverd!!!
Snelle levering en veel keuze, prima kwaliteit
Perfecte levering, precies volgens afspraak!
13 jan 2024
Zien er mooi uit! Keurige levering
Mooie kleur, en goede kwaliteit
vlotte levering, prima kwaliteit
Mooie kwaliteit snel geleverd.
SZ
Makkelijk te bestellen en met het sjabloon mooi om te kijken of het op de trap past. Goede service en snelle levering en prijs en wij hebben de regenboog traptrede gekocht. Deze combi hebben wij nog nooit eerder gezien en zag er op de site mooi uit maar in het echt ook. Wij hebben ze nog niet op de trap geplakt maar de eerste indruk prima kwaliteit en erg mooi. Wij denken er wel een hele tijd plezier ervan te hebben. Binnenkort gaan ze op de trap.
6 sep 2023

Hele mooie trapmatten

Deze Elite trapmatten Performance Zwart zijn van hele mooie stof en goede kwaliteit. Een verrijking voor je trap. Doordat ze rechthoekig zijn en geen halve maantjes hebben ze een luxere uitstraling. De lijm strips waarmee ze worden vastgeplakt zijn erg sterk dus zorg dat je ze in één keer goed vastplakt. Makkelijk te plaatsen. Levering ging ook heel snel. Ben er erg blij mee. Aanrader.
MV
Martina v.
Koog aan de Zaan

Maatwerk, luxe product

De uitvoering van het maatwerk is uitstekend. Het product is luxe en fraai, prachtig van kleur. Ik ben er erg blij mee. De traprenovatie is hiermee compleet. De begeleiding via chat laat niets te wensen over. Dank je wel, Michel!
28 sep 2023

Ze zien er mooi uit en voelen zacht aan…

Ze zien er mooi uit en zijn zacht aan je voeten. 1 nadeel de dubbelzijdige tape onderaan is het laagje wat het afdekt moeilijk eraf te krijgen. Maar het plakt verder wel goed. Dus over het algemeen zeer tevreden!
11 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goede service

Via internet trapmatten gezocht met olijfgroene kleur. Alleen Eilte Trapmatten boden deze aan in goede kwaliteit en per stuk te bestellen. Iedereen aan te raden die zijn/haar trap verfraaien wil.

Vlotte levering van prima product

Vlotte levering, helaas maakte PostNL er een speurtocht bij de buren van waar het pakket zou zijn. Prima product. Kan natuurlijk nog niets zeggen hoe het zich door de jaren houdt. Blij mee.
1 okt 2023
Mooie stof. De stickers aan de voorzijde van de trapmaantjes zijn echter een crime. Het materiaal is heel moeilijk van elkaar te scheiden. je trekt heel snel de complete sticker er af