elitetrapmatten.nl- Logo - Beoordelingen

elitetrapmatten.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.320 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2022
elitetrapmatten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor elitetrapmatten.nl

15 mei 2023

snel en adequaat

Prachtige trapmatten, super kwaliteit en stevig! ( je kan beter iets meer geld uitgeven, dan heb je veel meer en langer plezier van) Beter dan die rommel van de bouwmarkt
16 mei 2023

Super kwaliteit!! 100x beter dan die goedkope rommel van de bouwmarkt

We hebben trapmatten besteld vierkant en die passen perfect op de trap. Goede kwaliteit en zeer snel geleverd. Niets op aan te merken. De trapmatten waren goed verpakt.
9 mei 2023

super

Wat Trapmatten staaltjes besteld deze werden gratis geleverd Daarna nog telefonisch contact gehad en goede voorlichting gehad Ik beveel dit bedrijf aan

goed

Mooie stevige trapmatten. Makkelijk te leggen. Alleen Post.nl houd zich niet aan de levertijd. Kwamen een dag later dan beloofd.
14 jun 2023

in een woord: perfect!

Top kwaliteit en top service! Het is een prachtige ervaring om met Elite trapmatten samen te werken. Blij dat ik dit ontdekt heb!
15 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

goede kwaliteit, veel keuze, redelijk geprijsd

De levering was snel en adequaat en flexibel. De traploper ziet er goed uit. Ik ben wel benieuwd hoe lang hij goed blijft!
2 nov 2023

Prima antwoord op ordervraag

Voorbereiden van de vraag door de link aan te maken en te mailen. Hierdoor was de bestelling in 1 minuut gedaan!
13 okt 2023
Persoonlijk contact telefoon, vlot,netjes en goede service! Heb goede verwachtingen van het product.
30 jul 2023

Top matten, top prijs!

Mooie matten, plakken goed en zien er super mooi uit op de trap. En niet te vergeten : Top prijs!
23 jun 2023

Mooie trapmatten.

Er bleek 1 trapmat al snel los te komen. We kregen meteen een nieuwe toegestuurd. Prima service!
22 jun 2023

Top

Mooie kleur trapmatten. Per stuk te bestellen. Het festonrandje lijkt iets te gaan pluizen.
4 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prijs kwaliteit is super. Snel geleverd. Daarnaast super snel en goed geholpen via de mail.
Vooral de vlotte bezorging, het lijken stevige trapmatten te zijn, duurzaam en recyclebaar
Pvc vloer is heel mooi. Hele goede service en vriendelijk personeel Zeker een aanrader
19 aug 2023

Goede firma, met mooie Nederlandse producten

Goede website, direct reactie bij vraag toevoegen item, fijne service & mooi product

Super kwaliteit

Mooie dikke kwaliteit met een prachtige glans, de trapmat ziet er prachtig uit. Top
5 mei 2023

Perfecte klantenservice

Prefect. In een woord. Duidelijke uitleg via site. Goede aanpak en mooie prijs.
11 aug 2023
wij werden prima geholpen ook telefonisch bestellen was geen enkel probleem.
5 jun 2023

Helemaal goed

Snelle levering! Perfect! De zelfklevende tape houd super! Goeie kwaliteit!
23 aug 2023
Snelle levering. En alles perfect. Traptredematten en een mat op maat.