internet-bikes.com

717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33.732 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

7 jul 2023
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden. Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen. En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes. Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
HK
Henk K.
Lelystad

Beoordelingen voor internet-bikes.com

Snelle en nette levering en fijne fiets
JV
Jacob v.
etten-leur
Snel geleverd. Maar, banden vouwen is onverdraaglijk en niet bevorderlijk
Snelle bezorging, lijkt Overt*** wel
Op tijd geleverd
snelle levering
Snelle levering, Het product was zoals afgebeeld, Prijs een fractie van de prijs bij de fietsenmaker hier. het pakketje was netjes netjes verpakt. En werd de volgende dag al afgeleverd zoals beloofd. Dus tevreden!

Wij zijn een bedrijf en dat stond duidelijk op het bestelformulier. Laat het dan niet op zaterdag bezorgen!!

Wij zijn een bedrijf en dat stond duidelijk op het bestelformulier. Toch wordt er op zaterdag geleverd. Dan zijn bijna alle bedrijven gesloten (uitgezonderd winkels). Nu moeten we de fiets gaan ophalen bij een winkel. Hier moet echt over worden nagedacht
Zeer snelle levering, alles verlopen zoals gepland
Alles naar wens, juiste onderdelen en goede prijs
KD
Kees d.
Drunen

Aanrader deze webshop!

Groot aanbod van artikelen tegen een scherpe prijs en vlotte levering!
Volgende dag bezorgd en past! Gewoon goed.
Snelle levering en voor prijs goede onderdelen
snelle levering
Snelle verzending. goed en werkend product
Goede kwaliteit fiets voor goede prijs, netjes gecontroleerd en snel geleverd. (Stuur is niet zo veel verder omhoog te zetten, maar weet niet of dit tegenwoordig zo is bij fietsen.)