internet-bikes.com

717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33.732 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

7 jul 2023
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden. Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen. En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes. Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
HK
Henk K.
Lelystad

Beoordelingen voor internet-bikes.com

24 apr 2024

Waardeloze klantenservice

Verkeerde maat fiets voor mijn dochter besteld, na een mailwisseling niet mogelijk om de jusite maat te krijgen ipv de foutieve Retour in weeking gesteld 3maandan wekelijks alle excuses gehoord waarom hij niet binnen was en en waarom er niet terug betaald werd Terwijl dhl netjes aangegeven had dat hij aangekomen was en dat er voor getekend was Kortom, fiets was prima Bedrijf heeft een ronduit waardeloze klantservice !!!
25 apr 2024
Hi Herman, Bedankt voor de review. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
Te laat bezorgd!
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Martin, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de bestelling een dag te laat is geleverd. Excuses voor het ongemak. Hopelijk heb je de bestelling intussen in goede orde ontvangen. Mocht je verder nog vragen hebben kun je deze altijd sturen naar: klantenservice@foris.nl. We helpen je graag verder. Graag tot ziens in onze webshop en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Foris
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Larry, Bedankt voor je review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Zou je jouw vraag door willen sturen naar: klantenservice@foris.nl? We helpen je graag verder. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Foris
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Dick, Bedankt voor jouw review. We horen graag jouw feedback ten aanzien van jouw bestelling. Je mag een email sturen naar: klantenservice@foris.nl. We helpen je daarna zo snel mogelijk verder. Alvast bedankt voor de medewerking en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Foris
Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531
Antwoord van internet-bikes.com
Goedendag, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat er leveringsproblemen zijn. Excuses hiervoor. Ik heb de feedback met DHL gedeeld en heb hen gevraagd om dit in hun interne systeem te noteren. Voor wat betreft uw zending heb ik om een update gevraagd. Zodra er een reactie is brengen wij u daarvan op de hoogte. Met vriendelijke groet, Foris
zorg dragen dat spullen die besteld worden ook geleverd worden
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Dick, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. We hebben je een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
16 aug 2023

Afmonteren

Ik heb i.v.m tijdgebrek gekozen voor “ afmonteren “ €29,95 voor een kinderfietsje 12 inch ,toen ik de licht beschadigde doos ontving ,30 minuten later dan was gepland,zat daar het NIET afgemonteerde fietsje in ,dus kon ik alsnog alles zelf monteren zoals zijwieltjes,trappers en het stuur ,heb hierover gemaild ,maar de klantenservice vertelde mij het niet anders kon/paste in de doos ,waarom rekenen zij dan toch €29,95 voor iets wat zij niet hadden uitgevoerd!
17 aug 2023
Hi Teun, Bedankt voor jouw review. De fiets is volgens afspraak afgemonteerd geleverd. Helaas kan het vanwege transport niet anders ingericht worden dat de fiets compleet afgemonteerd geleverd wordt. Dus het plaatsen van de zijwieltjes, het rechtzetten van het stuur en het bevestigen van de trappers zal altijd nog moeten worden verricht. Hopelijk is de fiets verder naar wens. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen vernemen wij dat graag. Ik wens je veel plezier met de fiets en hopelijk graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
DZ
Daniella Z.
Zeewolde
5 jun 2023
Fiets trappers kunnen, ondanks extra checken dat links links is en rechts rechts. Niet normaal gemonteerd. Valt er steeds vanaf, naar fietsenmaker en die gaf aan dat de hele binnenkant kapot is. De verwerking, omdat ke niet kunt bellen. Gaat erg traag foto's filmpjes alles om me te helpen terwijl ik gewoon een andere wil.
6 jun 2023
Hi, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. We hebben contact met je opgenomen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Foris
JV
J.C. v.
ROOSENDAAL
Het bezorgen via HDL is een ramp. Na 4 x een levertijd te hebben gepland is zaterdag eindelijk geleverd. 3 x voor NIETS zitten wachten op levering. Dat is 3 x 4 uur + de leverdatum. Dit doet geen goed voor Internet-Bikes. Levering via post.nl is betrouwbaarder.
21 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
29 sep 2023
Op de site een bestelling geplaatst en iets anders aangekregen. Terugsturen kost 6,95. Klantenservice een dikke nul, gechat met hun. Als je terug naar hun site gaat dan vind je de artikelen die je besteld hebt niet meer.
3 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor de review. We hebben je een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
12 sep 2023
een bestelling op tijd afleveren en niet beloven voor 23.00 uur besteld de andere dag binnen dit geloofde ik al niet dus 6 dagen van te voren besteld nu dus nog niet binnen
13 sep 2023
Hi Ellen, Bedankt voor je review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
23 mei 2023

kapotte of kromme artikel

graag geen kapotte of kromme terug gestuurde artikelen weer door verkopen. Kromme bagage drager. (fabriek fout)
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Henry, Bedankt voor jouw review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
30 aug 2023
Verkeerde binnen band gekregen
31 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
15 jul 2023
Nog steeds niets ontvangen
Antwoord van internet-bikes.com
Goedemorgen, Bedankt voor de review. Vervelend dat er iets mis is gegaan, excuses voor het ongemak! We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris