internet-bikes.com

717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33.732 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

7 jul 2023
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden. Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen. En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes. Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
HK
Henk K.
Lelystad

Beoordelingen voor internet-bikes.com

27 apr 2024

Fiets incompleet/ geen juiste spullen in doos

Helaas kwam 1 fiets zonder reflector en paste de trappers niet. Nu een zeer teleurgesteld meisje (4 fietsen besteld) waarvan 1 dus niet in elkaar kon ach wat een verdriet die dag. Contact opgenomen maar moeten het weekend afwachten
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Sara, Bedankt voor de review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. We hebben je een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
Link werkt niet fiets stond I eens op de stop, lasting te bestellen
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Vera, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
De beloofde volgende dag geleverd is niet gehaald, 3 x een verschillende mail dat het pakket is overgedragen aan de vervoerder, de laatste mail kreeg ik 7x!!! Na 6 dagen en een paar mailtjes van mijn kant waarop niet gereageerd word yoch ontvangen. Communicatie slecht, bestelde materiaal goed.
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Henk, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Saida, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
4 feb 2024
Toen ik mijn pakket bij het postkantoor ophaalde, viel de helft eruit (kleine dingen zoals remkabels en controlestift sturmey....
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Sacha, Bedankt voor de review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
17 aug 2023
Heb voor 125 euro onderdelen gekocht. Waaronder 2 spatborden voor mijn fiets die zouden moeten passen. De spartborden zijn goed alleen de steun en moest ik ergens anders bestellen deze had internet bikes niet. Zo ver zo goed en 16 euro veder voor nieuwe spatbordsteunen. Nu wil ik wat kleine onderdelen bestellen en vraag of de verzendkosten kunnen vervallen als soort van coulance vanuit internet bikes omdat de steunen te kort zijn. Maar daar kunnen ze niet aan beginnen. De nieuwe onderdelen kunnen als brievenbus post dus max 4 euro. Jammer. Voor de rest een keurige service.
18 aug 2023
Hi Willem, Bedankt voor jouw review. We hebben je een email gestuurd. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
24 jun 2023

zoekopdracht "draadloze fietscomputer"

Mijn zoekopdracht was "draadloze fietscomputer" Blijkbaar heb ik niet goed opgelet en heb ik een bedrade fietscomputer besteld. Beter opletten de volgende keer🤔
26 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor de review. Vervelend dat je iets verkeerd hebt besteld. We helpen je in het vervolg graag verder tijdens het bestelproces. Graag tot ziens in onze webshops! Met vriendelijke groet, Foris
7 sep 2023
Helaas geen telefonisch contact kunnen maken met klantenservice over mijn bestelling.
11 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris