internet-bikes.com

717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33.732 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

7 jul 2023
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden. Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen. En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes. Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
HK
Henk K.
Lelystad

Beoordelingen voor internet-bikes.com

Vraag over traplagers, waar heel veel informatie voor opgezocht moest worden, ik kon het niet meer bijvoegen in de chat. Het bleken de verkeerde lagers te zijn. Dus andere besteld. Even wat beter naar de specificaties gekeken en dat waren de goede.
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Jacques, Bedankt voor jouw review. Ik kan het gesprek niet terugvinden. Zou je het door willen sturen naar klantenservice@foris.nl? Dan kunnen we je beter van dienst zijn. Fijne dag en graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
21 apr 2024

Als ik binnen banden bestel gewoon ventiel DV Wens ik niet een aantal met auto ventiel te ontvangen

Op tijd geleverd
24 mrt 2024
10 mrt 2024

Bezorgtijd onduidelijk.

Zou het pakketje de volgende dag ontvangen.Toen weer in de avonduren.Toen weer de volgende dag .
Antwoord van internet-bikes.com
Hallo Kees, Bedankt voor de review. Vervelend dat er problemen zijn geweest met de levering. Excuses hiervoor. Als het goed is zou de bestelling intussen geleverd moeten zijn? Mocht dit niet het geval zijn vernemen wij dat graag. In dat geval kun je een mail sturen naar: klantenservice@foris.nl. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
HK
Henk K.
Lelystad
7 jul 2023

Internet Bikes is prima, jammer dat ze DHL gebruiken voor het vervoer

SB
Suus B.
Maassluis
16 jul 2023

Service is prima

fiets kwam kapot aan en doordat ik eerst opzoek moest naar iemand die hem kon maken (niet iedere fietsenmaker wilt je helpen) kon ik er niet gelijk gebruik van maken. Beetje jammer want je bent toch blij dat je fiets er is. Het beetje rare aan deze klantenservice is dat je alleen via email contact kan zoeken en dat de reactie tijd 1 a 2 dagen is. Doordat zij zelf contact met mij zochten of ik mijn bestelling al had ontvangen werden mijn emails sneller beantwoord. Mijn fiets is inmiddels gemaakt en het is nu eigenlijk nog wachten tot zij de kosten hebben vergoed, maar daar maak ik mij niet zoveel zorgen om. 3 sterren omdat mijn fiets dus kapot was en ik moeite moest doen om hem te laten maken anders hadden het er 5 geweest.
Leveringen worden goed verzorgd. Het aanbod is soms minder gevarieerd: ik koop dan ook wel eens bij de concurrent.
Antwoord van internet-bikes.com
Beste Cok, Bedankt voor jouw review. Ik heb je zojuist een bericht gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
25 mei 2023
Vandaag besteld volgende dag in huis is niet waar gemaakt. Bestelling kwam 2 dagen later, helaas.
13 jun 2023
Alles naar wens ,alleen voor 16 uur besteld volgende dag in huis klopt niet.
Verzendingskosten naar België zijn duur .
3 sep 2023
Het aanbod is drastisch gedaald...
5 sep 2023
Goedemorgen Sacha, Bedankt voor je review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
21 sep 2023
16 aug 2023