internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.360 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

30 jun 2024
Snelle reactie en afhandeling 👍🏽 Verbeter punt is de track&trace vd shop, deze gaf geen enekele update. Gelukkig werkte de track&trace vd vervoerder prima, de ochtend na het invoeren vd bestelling werd de fiets netjes afgeleverd door een zeer behulpzame en geduldige chauffeur vd vervoerder.
Heb fiets gekocht, ben er hartstikke blij mee,moest paar dingetjes doen trappers en stuur doen als je inbus set hebt is et hartstikke makkelijk had zo voor mekaar,en de levering supergoed mooi snel geleverd.en voor die prijs super.ben zeer tevreden
2 jul 2024

Snelle bezorging en mooie fiets!

Ik las wat negatieve reviews over het leveren maar besloot toch te bestellen. Volgende dag hadden we de fiets al in huis en ziet er prachtig uit! Prima communicatie over het verzenden en dus snel geleverd. Hier gaat onze meid van genieten :)
8 jul 2024

Makkelijk, snel en goedkoop

Fietsmandje besteld en volgende dag in huis. Nou ja volgende dag!? Ik had gekozen bij een servicepunt in de buurt en daar was het inderdaad. Ophalen wanneer het mij schikt. Makkelijk, snel en goedkoop.
KP
k. p.
aartrijke

Zeer mooie Amigo fietsen

zeer tevreden van elektrische fietsen Amigo. Snel geleverd en mooi in stevige doos verpakt. Ook met veel zorg geleverd , zeer tevreden met de 2 fietsen. Zijn zeer mooi en rijden prima.
12 jul 2024

Snelle en goede service

Na opgelicht te zijn door een andere shop was dit superfijn. Goede en snelle service, zeker met de montage. Goede instructies bij geleverd. Hierdoor een hele blije zoon!
11 jul 2024

Top kontakt

Via mails kontakt gehad met een medewerker. Er werdt snel en vriendelijk gereageerd op de mails. Duidelijke en begripvolle antwoorden. In een woord samengevat, TOPPY,
11 jul 2024
Prima service en uitstekende kwaliteit zou ik iedereen aanraden. Vandaag bestellen en morgen heb je,je goederen. Denk niet dat er hier iets te verbeteren valt.
AV

Correcte en snelle levering.

Precies geleverd, wat ik besteld had en een dag eerder als vermeldt. Goede kwaliteit materiaal( fietsstuur, staal, en handgrepen van merk: Velo)
Super product en snel geleverd . Er zat geen beschrijving bij dus dat is een dingetje . Geen idee wat we met sommige onderdelen moeten.
3 jul 2024
Besteld en de dag nadien mijn bestelling geleverd dit noem ik super service en goederen zijn zoals verwacht dikke pluim voor de site.
9 jul 2024
onderdelen waren goed alleen verzend verpakking zeer slecht doos kapot en open, was blij dat alle onderdelen aanwezig waren in doos
Jammer dat de banden in zo’n slechte doos zaten . Doos was nl totaal op wellicht de volgende keer in een plastic cq papieren zak
7 jul 2024

Bestelling en levering zeer vlot

Duidelijke website met ontzettend veel keuze. Correcte afhandeling van de bestelling en goede klantenservice. Absolute aanrader!
Band netjes geleverd alleen wel een dag later weet niet waar het probleem lag, goede prijs voor de band, daarom iig 4 sterren
2 jul 2024
Bestelling snel afgehandeld en bezorgd binnen 1 dag. Site is overzichtelijk met de optie of er daadwerkelijk een voorraad is.
29 jun 2024
Snelle reactie per mail, vlotte levering. Maar levering wel een dag later dan aanvankelijk aangegeven (of is dit DHL?)
28 jun 2024

banden fiets

PERFECT fiets banden besteld super kwaliteit en dat voor die prijs waren exact de zelfde als op mijn sparta banden
snel gelevert er was een probleem met dhl toen leverde men het nog een keer had ik 2 bestellingen dat is service
Twee buitenbanden besteld. Netjes verpakt in doos ontvangen samen met de binnenbanden. Super zeker een aanrader