internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

910 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.023 beoordelingen in totaal

22 mrt 2024
Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

7 jul 2023
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden. Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen. En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes. Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
HK
Henk K.
Lelystad

Beoordelingen voor internet-bikes.com

1 jun 2024
Net nog geen 5 sterren. Ik heb maar één kritiek de track en tracé code werkte niet ik kreeg geen informatie te zien probeer het later nog eens. Dus de koerier stond dus onverwacht bij mij huis terwijl ik aan werk was. Maar gelukkig belde de koerier mij dus is het wel goed gegaan. Daarom geen 5 sterren
ordering process was straight forward and easy to follow even when translated to English. Added option to have it assembled and paid. Really convenient. Because I knew the product I was done with the full purchase in less than 5 minutes & even used the sizing chart recommendation
Alles goed. Nette prijs, correcte product en zeer snel. Top. Jammer dat je volle mep betaalt voor verzenden als het in een envelop past. Maar snap dat ook wel, je kunt niet alles helemaal afstemmen. Bol.com was iig 3x zo duur en zelfde verzendkosten.
JW
Jan W.
Rosmalen - NL
Goede spullen voor weinig geld. Wel opletten met e-mails: Bevestigingen van dit bedrijf komen in mijn spam box terecht, en die ervaring heb ik niet bij andere internetwinkels zoals Bol.

Helder, goedkoop en snel

Webshop is helder, maten van onderdelen staan helder uitgelegd. Prijs is uitstekend voor de onderdelen die ik wilde hebben en levering via DHL verliep ook prima.
6 jun 2024
Super snel geleverd. Vriendelijke mensen bij de klantenservice. Ik raad het iedereen aan, wil je een betaalbare e bike dan moet je bij internetbikes zijn.
1 jun 2024
Precies volgens afspraak geleverd en de onderdelen passen precies. Zelfs de trapas voor gazelle paste perfect. Hij fietst weer als een zonnetje!
HR
Henk R.
Helmond

In de namiddag besteld, volgende morgen geleverd. Netjes verpakt, de zending was uitstekend te volgen. E-bike volgens verwachting afgeleverd
6 jun 2024
Makkelijke website, product zo gevonden zo besteld. Levering on point, slogan volgende dag in huis wordt waar gemaakt!
24 mei 2024
Altijd àlles keurig compleet & op tijd afgeleverd tegen leuke prijzen Ben hobby fietsenmaker en bestel alles hier
Gebruiksvriendelijke website, alles gemakkelijk kunnen vinden en bestellen en is heel rap geleverd(naar Belgie).
4 banden besteld voor onze fietsen, S avonds besteld de volgende dag geleverd. Nette prijs en vlotte service.
SJ
Susanne J.
Capelle Ad IJssel
23 mei 2024
Snel geleverd. Goede track and trace. Profijt naar verwachting. Prijs prima. Zit al op mijn vouwfiets.

Helemaal top!

Makkelijke site, mooie prijs, snel besteld en volgens toezegging geleverd. Helemaal top!
29 mei 2024
Prima afhandeling. Gisteren besteld, vandaag in huis. product voldoet aan verwachting.

De volgende dag al in huis

Supersnel besteld en nog sneller geleverd. Groot assortiment en hele goeie prijzen.
JS
John S.
Arnhem

Bandensets

Eenvoudig bestellen, snel geleverd. Kan ik snel de fiets van nieuwe banden voorzien.
25 mei 2024

Heel goed

Alles perfect ingepakt tegen evt beschadigingen. Goed leesbare gebruiksaanwijzing
6 jun 2024
Overzichtelijke webshop, snelle levering, mooie prijzen, met een woord “toppie”
4 jun 2024
Geen bijzonderheden, gisteren besteld vandaag binnen, gewoon goed geregeld 👊🏼