Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Excluso.nl

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux. Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen. Gr, A.de Koster

23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.

Beoordelingen voor Excluso.nl

10 dec. 2021
13 december vier ik mijn 80e verjaardag. Mijn man heeft een horloge bij u besteld. Vandaag is het de 10e december en helaas heeft hij nog niets ontvangen. Heel enthousiast zijn we dus niet. Misschien is het niet Uw schuld, maar of ik uw bedrijf kan aanbevelen weet ik nog niet.
11 feb. 2022
Ik ben niet tevreden. Maandag besteld en tot op heden (vrijdag) nog niets ontvangen. Door vage reden heeft bezorgdienst levering retour gestuurd. Ben in afwachting of ik mijn bestelling nog ga ontvangen of anders mijn geld terug krijg.
23 dec. 2021
Zou best wel een beoordeling willen schrijven, maar er valt helaas nog niets te beoordelen. Bestelling had al lang geleverd moeten zijn.
11 dec. 2021
Ik krijg al 3 dagen berich dat de bezorger onderwek is met een tijdstip erbij. NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN !!!
12 feb. 2022
Bezorging aangegeven voor vandaag , is NIET gebeurd. Track& tracé geeft aan: 'Bezorgd' - nee dus!!
23 dec. 2021
Mijn pakket is nog niet aangekomen, dus kan ik nog niets beoordelen...
18 okt. 2021
Horloge besteld Horloge gekregen maar in een andere uitvoering
18 okt. 2021
Horloge besteld Horloge gekregen maar in een andere uitvoering
10 apr. 2022
Slechte levering, echt waardeloos.