Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

: 3.164Uitstekend

4,72

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 23 sep. 2023
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 23 sep. 2023
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Excluso.nl

242 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3.164 beoordelingen in totaal
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

de meest kritische beoordeling

27 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.

Beoordelingen voor Excluso.nl

Filter
 Sorteren 
Relevantie
20 aug. 2023
Wordt beoordeeld
Klacht over bezorging. Pakje werd in de voortuin bij een bloembak gezet. Waren thuis nb. Gelukkig niet door voorbijgaande meegenomen.
BR
Bart R.
Heerenveen
2 jun. 2023
Wordt beoordeeld
Voorlopig nog een lage score. De website doet je denken dat het bestelde artikel in voorraad is. Achteraf blijkt dit helemaal niet het geval te zijn, en moet het elders besteld worden. Een mailtje naar de klantenservice wordt enorm vlot beantwoord door Hanneke. Ik vermoed dat ik nog meer dan een week op mijn bestelling zal moeten wachten.
27 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.
29 nov. 2022
 Geverifieerde beoordeling
Het horloge is nog steeds niet bezorgd!!!!
9 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Je krijgt niet het bestelde artikel

Je bestelt een bepaald artikel en krijgt een andere versie toegestuurd. En dan mag je zelf voor de retourkosten opdraaien. Waardeloos bedrijf!
29 dec. 2022
 Geverifieerde beoordeling

voor zo laat besteld is morgen niet in huis

voor zo laat besteld is morgen in huis. Voor kerst besteld dus en 29-12-2022 in huis !
Antwoord van Excluso.nl
29 dec. 2022
Goeiedag, Uw review verbaast ons eerlijk gezegd, wij vermelden namelijk de tekst: "op werkdagen voor 15:00 besteld = volgende werkdag in huis". U bestelt inderdaad voor kerst op 23 dec om 17:24 maar 24 dec is een zaterdag (geen werkdag), de kerstdagen zijn ook geen werkdagen dus hierdoor wordt uw bestelling pas op dinsdag de 27e verstuurd. Ik zie op de track&trace code dat uw pakket inderdaad wel 1 dag vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder wegens drukte, excuses hiervoor. Ik snap dat uw bestelling voor uw gevoel wellicht langer duurt dan u had verwacht maar vinden het wel erg jammer dat we daarom direct zo een negatieve ervaring bij u achtergelaten hebben. Met vriendelijke groet, Excluso