Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.394 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Hele goede service. Vrijdag besteld zou met een vervoerder komen die niet op zaterdag bezorgd. Vanwege een verjaardag van mijn vrouw had ik gehoopt dat hij op zaterdag binnen zou komen. Contact opgenomen met Excluso en ze hebben hem via een andere bezorger toch op zaterdag afgeleverd. Mooi verpakt. Bedankt Excluso voor de super service. Ook de medewerker van Excluso voor het regelen van de bezorging.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

20 apr 2024
Wordt beoordeeld
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen als gevolg van het versturen via GLS. Niet komen opdagen wanneer ze dat zeggen, aangeven dat het op een afhaalpunt ligt waar het vervolgens niet is.

Onderzoek vermiste pakket.

20 aug 2023
Wordt beoordeeld
Klacht over bezorging. Pakje werd in de voortuin bij een bloembak gezet. Waren thuis nb. Gelukkig niet door voorbijgaande meegenomen.
Bestelling word gewoon geannuleerd na betaling. Wel overigens bedrag terug gekregen