Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

: 2.928Uitstekend

4,76

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Excluso.nl

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2.928 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


19 jul. 2022
Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux. Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen. Gr, A.de Koster
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Excluso.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(1)
Geïmporteerd
10 dec. 2021
13 december vier ik mijn 80e verjaardag. Mijn man heeft een horloge bij u besteld. Vandaag is het de 10e december en helaas heeft hij nog niets ontvangen. Heel enthousiast zijn we dus niet. Misschien is het niet Uw schuld, maar of ik uw bedrijf kan aanbevelen weet ik nog niet.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
11 feb. 2022
Ik ben niet tevreden. Maandag besteld en tot op heden (vrijdag) nog niets ontvangen. Door vage reden heeft bezorgdienst levering retour gestuurd. Ben in afwachting of ik mijn bestelling nog ga ontvangen of anders mijn geld terug krijg.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
23 dec. 2021
Zou best wel een beoordeling willen schrijven, maar er valt helaas nog niets te beoordelen. Bestelling had al lang geleverd moeten zijn.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
11 dec. 2021
Ik krijg al 3 dagen berich dat de bezorger onderwek is met een tijdstip erbij. NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN !!!
Beoordeling melden
Geïmporteerd
12 feb. 2022
Bezorging aangegeven voor vandaag , is NIET gebeurd. Track& tracé geeft aan: 'Bezorgd' - nee dus!!
Beoordeling melden
Geïmporteerd
23 dec. 2021
Mijn pakket is nog niet aangekomen, dus kan ik nog niets beoordelen...
Beoordeling melden
Geïmporteerd
18 okt. 2021
Horloge besteld Horloge gekregen maar in een andere uitvoering
Beoordeling melden
Geïmporteerd
18 okt. 2021
Horloge besteld Horloge gekregen maar in een andere uitvoering
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 apr. 2022
Slechte levering, echt waardeloos.
Beoordeling melden