Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Excluso.nl

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux. Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen. Gr, A.de Koster

23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.

Beoordelingen voor Excluso.nl

Geïmporteerd
13 feb. 2022
Veel beloven maar weinig actie Wordt veel belooft maar weinig uitgevoerd. Bij bestelling wordt het artikel gratis aangetekend verzonden. Artikel wordt alleen in de avond bezorgt. 2x contactmail verzonden klantenservice maar alleen de volgende dag een reactie. Artikel is toch bezorgd en afgegeven buren. Dus volgens belofte niet aangetekend verzonden! Bij opmerkingen gevraagd om armband op maat te maken, niet gebeurd en ook geen reactie op gekregen. Prijzen zijn marktconform, maar service ver beneden maat
Geïmporteerd
23 dec. 2021
I have ordered a watch for my wife on 18th December and the delivery has still not taken place which is really annoying because it is a Christmas present for my wife.