Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.273 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

27 feb. 2023
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.

Beoordelingen voor Excluso.nl

2 dec. 2023

Black Friday bestelling met gesuggereerde korting

Ik bestelde het op Black Friday, omdat de indruk werd gewekt dat er dan een korting op zou zitten. En dat blijkt nu dus niet het geval. Dus ik overweeg of ik het terug zal sturen.
Antwoord van Excluso.nl
4 dec. 2023
Goeiedag, Vervelend om te horen dat u de indruk heeft gekregen dat op uw horloge korting geldig was. Al onze black friday deals worden namelijk op een speciale pagina geplaatst en de korting wordt weergegeven bij het artikel. Ik zie inderdaad terug dat op uw bestelde horloge geen korting geldig was, maar dat deze daarom ook niet als "black friday deal" aangeduid is geweest. Mocht u het om deze reden willen terugsturen is dat natuurlijk geen probleem, maar wij doen er alles aan om de kortingen en acties zo transparant mogelijk te tonen. We horen graag van u wat deze indruk heeft gewekt. Met vriendelijke groet, Excluso
19 jun. 2023
Sluiting horloogebandje zat los, viel er meteen af en kon ik niet zelf vastzetten.