Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Excluso.nl

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux. Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen. Gr, A.de Koster

23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.

Beoordelingen voor Excluso.nl

nakomen afspraken. Keurige beschrijving en status updat ebestelling
Snelle levering, duidelijke factuur
3 sep. 2022
21 aug. 2022
Navigatie op de site is efficient en gemakkelijk. Mijn aankoop was door GLS laat bezorgd. Ik heb dit bij Excluso gemeld en hebben hier zeer goed op gereageerd met zelfs de mogelijkheid een nieuw horloge te sturen. Erg fijn dat je snel een tel nr kan vinden voor de klantenservice. Dit is niet altijd het geval bij andere online retailers.
23 aug. 2022
Het was snel en goed geregeld
6 jul. 2022
Uitstekende levering, foto op de website beloofde meer dan wat is ontvangen.
13 jun. 2022
Lower price. Nice packaging!
13 jun. 2022
snelle accurate levering
16 jun. 2022
8 jun. 2022
7 mrt. 2022
Mijn ervaring is prime op 1 dingetje na. Daar kan misschien iets aan worden gedaan. De service is zonder meer erg goed, het artikel, de Seiko Kinetic, is schitterend, de gebruiksaanwijzing duidelijk. Kortom...daar heb ik geen minpuntje voor, alleen maar pluspunten. Het minpuntje betreft de bezorging, die overigens goed was qua aflevering, maar het bezorgen savonds is voor mij persoonlijk een minnetje. Ik ben gaan kijken op een pagina op Faceboek over Instabox en dat loog er niet om, de ene na de andere klacht over dat bezorgbedrijf. Ik denk dat het voor iedereen fijner is wanneer er overdag bezorgd kan worden door een Post NL of DPD of zo, Instabox is in elk geval voor mij totaal onbekend. Misschien een idee om gewoon via Post NL te verzenden?
5 nov. 2021
Goede website met duidelijke informatie. Meer productfoto’s zouden welkom zijn, maar die kon ik elders online vinden. Helaas was de email met track&trace in mijn SPAM terecht gekomen. Vreemd......terwijl alle andere e-mails gewoon in mijn inbox zaten. Ik had mijn voorkeur aangegeven op welke dag ik geleverd wilde hebben. Heerlijk als dat ook lukt! Kortom; no nonsense bij het bestellen en zeer tevreden met mijn nieuwe Seiko Solar!
20 jan. 2022
Positief. Mijn pakketje werd via Red Je Pakketje bezorgd. De bezorging was een ellende maar Exluso heeft dit erg klantvriendelijk opgelost door mij een nieuw item op te sturen. Op die manier namen ze mijn zorgen uit handen. Kort daarna was het pakketje terecht dus het bleek niet nodig te zijn maar de wijze waarop hiermee om werd gegaan vond ik erg prettig.
20 jan. 2022
28 dec. 2021
Waren problemen met de levering. Had uiteindelijk wel met PostNL te maken, verder erg blij met mijn bestelling en goed aangekomen. Gebeld met jullie, en een erg vriendelijke dame aan de lijn gekregen. Goede service.
20 dec. 2021
De zending van het pakket is uitmuntend gelopen. binnen24 uur heb ik mijn pakket ontvangen . Je wordt niet als nummer behandeld dat vond ik Heel speciaal . . Goed op de hoogte gehouden waar bezorger is.
10 dec. 2021
Een mooi horloge aangeschaft van het merk ferrari.. toppertje staat prachtig en ben er enorm trots op. Goede website, ruime keuze en snelle levering van a tot z goed gegaan en draag hem met trots
12 nov. 2021
mijn horloge bandje is beschadigd toen ik het horloge uit pakte, volgende dag op gebeld ben netjes te woord gestaan en kon het retourneren, Nu afwachten wanneer het nieuwe horloge komt.
26 feb. 2022
Snelle levering; mooi verpakt in een witte kado-doos; duidelijke instructies o.a. in verband met eventueel retour zenden c.q. omruilen en financiele afwikkeling