Alles voor je Truck- Logo - Beoordelingen

Alles voor je Truck

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden368 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
Alles voor je Truck voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bijzonder is dat jullie een snelle levering opsturen. Dat is heel goed. Alleen ophalen pakketten bij post NL in Gouda , is natuurlijk heel lastig om voor 17:00 uur op te halen ,want we kunnen hele week niet kunnen ophalen. Omdat de tijd tekort is. Graag voor de volgende keer laten bezorgen bij Tankstation Peut Moordrecht, Ambachtweg 40 2841 LZ Moordrecht,want daar is ook een Post NL , en ze zijn open tot 21:00 uur s'avonds. Daar kunnen wij wel ophalen na het werk.

4 feb 2024
Het tosti ijzer...alle zekeringen klapte er uit Midden op de snelweg in je vrachtwagen.je schrikt je rot . Wat blijkt ...koplt de info op de doos en het apparaat zelf niet ...komt niet overeen met me omvormer ( die nu stuk is ) ..dus ja ..mooi klote zo langs de snelweg...die halve kabine overhoop opzoek naar het probleem..te laat bij die klant die was boos ..waardoor me planner niet uit kwam met zijn planning waardoor ik weer later thuis was ( op onze trouwdag ) ..vrouw het hele weekend boos .dus kort door de bocht ...geen tosti planner boos klant boos vrouw boos ...en ik een kut weekend..dus nee ben niet zo blij met het tosti ijzer ding

Beoordelingen voor Alles voor je Truck

Graag advies

Ik heb een bestelling uit het verleden van span banden herhaald. echter nu worden er andere banden geleverd, minder sterk, ander soort staal, en geen keur merk.
Antwoord van Alles voor je Truck
Bedankt voor uw recente aankoop bij onze webshop. Helaas is hierbij een misverstand ontstaan door het feit dat we inmiddels 2 varianten 4 meter spanbanden verkopen. Hierdoor heeft u een goedkoper alternatief met kleinere ratel besteld en ontvangen dan bij uw vorige bestelling. We nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op, om tot een gepaste oplossing te komen.
Bestellen gaat goed en goed verpakt en snel geleverd.top.
Onderdelen snel geregeld.
Ruime keuze, makkelijk bestellen en correcte levering
Top, duidelijk en stipt
Goede prijs, snelle bezorging💪🏻