erotic-discount.eu/nl/- Logo - Beoordelingen

erotic-discount.eu/nl/

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden123 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 dec 2022
erotic-discount.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jan 2024
Uit jullie uitgebreid gamma van speeltjes en toys can je alleen maar bevredigd worden maar dan moet je ze ook in huis halen bij deze voor er het nuttige met plezier te combineren , en ten volle van te genieten . Je moet dan ook wel in zijn van het nuttige en het plezier je er kan aan beleven. Ik ben al jaren liefhebber van alle mogelijke toys en sm speeltjes waar ik veel plezier aan beleef en nog steeds uitdagingen heb voor extremer te gaan in mijn seksueel plezier

Verpakking was slecht. Heb twee flesjes gecrediteerd gekregen die gebroken waren in het karton. Gevolg zeer slechte geur op het service Point.

Beoordelingen voor erotic-discount.eu/nl/

Antwoord van erotic-discount.eu/nl/
3 mrt 2024
Zeer vervelend als er iets gebroken arriveert. Wij doen ons uiterste best alles zo goed mogelijk te verpakken maar als er met dozen gegooid wordt door koeriers gaat het soms mis.
22 aug 2023

Lekkage flesjes

Van de 15 flesjes waren er 3 die een lek vertoonden aan de sluitngsdop.
Antwoord van erotic-discount.eu/nl/
23 aug 2023
Beste, erg vervelend dat dit weer is gebeurt. We hebben vorige keer gelijk een oplossing geboden wat we ook nu weer zullen doen. De flesjes zijn gewoon erg gevoelig voor transport. We vinden het daarom jammer en onterecht dat u onze service hierop afrekent.