Shellac4u.nl- Logo - Beoordelingen

Shellac4u.nl

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden434 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2023
Shellac4u.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Had een vraag, kreeg goede uitleg ,ander product aangeschaft en kreeg ook goede tips. Dus de gellak zit er nu twee en halve week op. ben dus heel tevreden. Beter doen ja nou vindt het heel fijn dat ik gewoon kan bellen en iemand kan spreken die ook echt weet waar ze het over heeft. Dus heb geen verbeter punten zolang dat dus niet verandert. Ben uiteindelijk niet de makkelijkste klant. Ben zelf 28 jaar werkzaam geweest in de schoonheidssalon en drogisterij . Heb dan ook gellak gezet en bij OPI training gehad. Dus weet wel waar ik over praat. Het is heel fijn om dan goed te kunnen overleggen met iemand die er verstand van heeft.

1 jun 2023
Ik koop niet meer bij dit bedrijf, omdat de laatste keren de kleuren niet op die van de kleurenkaart lijken. Het bedrijf komt dan op geen enkele manier tegemoet. 1x keer kan ik inkomen maar wanneer het vaker gebeurd is het echt een teleurstelling.

Beoordelingen voor Shellac4u.nl

Geen idee, nog steeds niet ontvangen
1 jun 2023
7 jun 2023
Beste Nikki, Jammer dat je niet tevreden bent over onze product foto’s. We doen ons uiterste best om de kleuren zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Zo wordt iedere kleur eerst gelakt op een staal, die vervolgens door een productfotograaf wordt gefotografeerd. Deze foto’s worden op onze site geplaatst. Helaas is het zo dat ieder beeldscherm (telefoon, lap of desktop) zijn eigen kleur instelling heeft, dit verschilt zelf per merk. Om die reden kan de kleur dus iets anders overkomen. Inmiddels zijn wij begonnen met het plaatsen van extra sfeerfoto’s waarbij de kleur op de gelakte nagels wordt weergegeven, zodat de kleuren nog beter zichtbaar zijn. Omdat we inmiddels meer dan 450 kleuren hebben is dat nog niet bij iedere kleur gelukt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Shellac4U Monique
Sorry, maar ik heb de laatste keer neon roze besteld , ik wil echt alleen maar neon/fluo kleuren, die zijn moeilijk te vinden. jullie maakte reclae voor jullie neon kleuren dus ik besteel een flesje, mooie kleur dan gaat mijn hand in de uva lamp en dan wordt het een hele andere kleur, maar absoluut geen neon meer, dus helaas ik bestel niet meer bij jullie
19 sep 2023
Hi Monique, Wat vervelend om te horen, heb je het flesje goed geschud voor gebruik? Neem anders even contact met ons op dan zullen we alle stappen om neon het beste aan te brengen graag even met je doornemen :) Groeten, Team Shellac4u
20 aug 2023
Mij een retourformulier sturen, ben al een week aan het mailen en bellen. En nog niets ontvangen.
24 aug 2023
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Door een misverstand is wellicht de suggestie gewekt dat je een retourformulier toegestuurd krijgt(niet al onze vakantie krachten waren hiervan op de hoogte). Dit is echter niet het geval, retouren dien je aan te melden via het kopje ''retouren'' onderaan de website(of via deze link https://www.shellac4u.nl/retouren/). Hier vind je ook de retourprocedure (https://www.shellac4u.nl/levertijd-en-retourprocedure/).
9 aug 2023
De kleur op de foto en de kleur die ik heb ontvangen komen niet overeen! Totaal een andere kleur
2 nov 2023
Heb het 26-10 besteld en heb het nu nog steeds niet binnen het is nu 2 nov.
5 nov 2023
Hi Nikki, Volgens de tracking code is je pakket de 31ste al geleverd. Kun je even contact opnemen met onze klantenservice? Info@shellac4u.nl
Ik heb mn bestelling nooit ontvangen
25 okt 2023
Zou je een mailtje kunnen sturen met de gegevens van de bestelling naar Info@shellac4u.nl, dan gaan we uitzoeken waar het fout is gegaan!
6 jun 2023