grind-split.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mei 2024
grind-split.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

17 apr 2024
Grind-split kan niet leveren wegens transportproblemen. Men probeert 300 liter split losgestort bij ons te krijgen met een 18 meter lange vrachtwagen. De chauffeur daarvan wil niet achteruit rijden. Ik probeer de bestelling te annuleren en mijn betaalde kosten terug gestort te krijgen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt

Beoordelingen voor grind-split.nl

Perfecte service, goede afspraak met transport en een zeer correcte chauffeur
Easy process!
Retour gestuurd omdat we zelf de verkeerde hadden besteld . Al een week geleden opgehaald en nog geen geld terug gestort gezien. We hebben andere besteld maar zat veel steengeruis in .
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw feedback! De retour was nog niet verwerkt op depot, maar we hebben al 2 dagen geleden gevraagd aan de administratie voor de terugbetaling. Het duurt wel een paar dagen voordat het gedaan is.

Dikke tien

Alles wat wij besteld hebben is ook precies wat we besteld hebben, en ook keurig op de afgesproken datum geleverd.
Snelle levering via internet besteld. 2 dagen later thuisbezorgd. Communicatie met chauffeur verliep goed. Kortom prima adres voor je bestelling
De bestel-en afleverprocedure is prima verlopen. Ook werd ik gebeld door een medewerker met de raad dat ik beter een andere maat grind kon kopen ipv de maat die ik besteld had. Goede service!
Prima afspraken en voortreffelijke vervoerder!!
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering!
Basalt split besteld maar voldoet totaal niet aan de kleur antraciet. De monster zag er prima uit. Begrijpelijk dat de grind door de regen schoon moet worden gespoeld, maar dat het meer dan een half jaar duurt voordat het grijze materiaal er af spoelt vind ik een grote teleurstelling. Ik heb nu nood gedwongen maar een ander grind over de basalt gelegd. Zonde van mijn extra tijd en extra geld.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw reactie, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het geleverde Basalt split. Helaas is het een bekend kenmerk van het Basalt dat deze een hardnekkige grijze stoflaag bevat die zich er jammer genoeg niet gemakkelijk vanaf laat wassen. Deze informatie staat ook op onze Website vermeld en is al eerder aan u doorgegeven. Het is echter wel zo dat als deze stoflaag er eenmaal vanaf is gewassen door de regen de stenen op de juiste kleur komen en niet terug lichter zullen worden.
Keurige levering en sneller dan verwacht!
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback!
Alles volgens afspraak geleverd
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw mooie reactie!
Super vriendelijke bezorging. Mooi op tijd zoals aangegeven.
Bedankt voor uw review!
goede en zeer snelle levering
Bedankt voor uw respons!
Zeer mooie Pebbles, netjes verpakt geleverd uitermate tevreden .
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt en nog veel plezier met uw aankoop gewenst!