grind-split.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mei 2024
grind-split.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

17 apr 2024
Grind-split kan niet leveren wegens transportproblemen. Men probeert 300 liter split losgestort bij ons te krijgen met een 18 meter lange vrachtwagen. De chauffeur daarvan wil niet achteruit rijden. Ik probeer de bestelling te annuleren en mijn betaalde kosten terug gestort te krijgen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt

Beoordelingen voor grind-split.nl

17 apr 2024
Goedemiddag, dank u wel voor uw reactie. Het klopt dat wij met een hele gewone vrachtwagen niet bij u kunnen komen, de weg is te smal en er gelden beperkingen. Het split was niet los gestort , zit als besteld in een zak. Wij waarderen uw reactie, maar enige nuance in hoe u het nu voorstelt hadden wij gewaardeerd.
Retour gestuurd omdat we zelf de verkeerde hadden besteld . Al een week geleden opgehaald en nog geen geld terug gestort gezien. We hebben andere besteld maar zat veel steengeruis in .
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw feedback! De retour was nog niet verwerkt op depot, maar we hebben al 2 dagen geleden gevraagd aan de administratie voor de terugbetaling. Het duurt wel een paar dagen voordat het gedaan is.
14 apr 2024

Zwart/ antraciet grind

Zwart grind besteld, en licht grijs geleverd met allerlei gele stenen er door heen. Klacht van gemaakt en een kleine vergoeding voor gekregen
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw feedback, U heeft inderdaad contact met ons opgenomen over het geleverde Basalt en wij hebben u een oplossing aangeboden. Doordat u het Basalt al in uw tuin had verwerkt bent u akkoord gegaan met de aangeboden financiële compensatie.
Ardennen keien van 60-90 verwacht, veel “afval” tussen de stenen
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering op Trusted shops. Onze excuses dat u teleurgesteld bent over het " vele" afval tussen de stenen. Onze materialen zijn ongewassen, het kan voorkomen dat er wat gruis tussen de stenen zit. Graag ontvangen wij dan ook enkele foto's zodat we uw klacht verder kunnen beoordelen, daar deze klacht nog niet bekend is bij de klantenservice. De klantenservice kunt u altijd direct na aflevering benaderen mocht u niet tevreden.