grind-split.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mei 2024
grind-split.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

17 apr 2024
Grind-split kan niet leveren wegens transportproblemen. Men probeert 300 liter split losgestort bij ons te krijgen met een 18 meter lange vrachtwagen. De chauffeur daarvan wil niet achteruit rijden. Ik probeer de bestelling te annuleren en mijn betaalde kosten terug gestort te krijgen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt

Beoordelingen voor grind-split.nl

30 mrt 2024
ik zit nog steeds te wachten na een week op mijn betaalde schroeven bijbehorend aan de kunststof afwerkranden van mijn gazon
Antwoord van grind-split.nl
Onze excuses, uw melding met manco was bij ons niet bekend of niet verwerkt, het doosje wordt alsnog per pakketdienst aan u verzonden, zie de nieuwe opdrachtbevestiging.
Prijs zou lager mogen zijn
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw reactie, jammer dat u niet tevreden bent met onze prijzen. Wij doen ons best deze zo laag mogelijk te houden!
30 mrt 2024

Split enorm vervuild.

Split enorm vervuild met hardnekkige gele natte leem. Was moeilijk te verwijderen en heeft met 2 man uren gekost om een beetje schoon te spuiten. Zo neerleggen was onmogelijk. Kost ook volume. Wel vlgs afspraak op tijd geleverd. Kooiaap zou gratis moeten zijn.
Antwoord van grind-split.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, er kan inderdaad wat leem en zand tussen zitten dit mag uiteraard niet te veel zijn. Indien u foto's heeft graag mailen naar de klantenservice als reply op uw opdrachtbevestiging. Als u niet tevreden bent kunt u altijd op voorhand contact met ons opnemen om een oplossing te vinden met elkaar voordat u het gaat verwerken. Kooiaap gratis doen wij niet, deze betalen wij ook apart aan de vervoerder, anders zouden deze kosten op een andere manier verdisconteerd worden door de vervoerder dan betalen alle klanten een stukje toeslag, dat vinden wij niet fair.
Transport wordt gezegd dat ze niet met grote vrachtwagen kunnen komen, dus moet je bijbetalen vervolgens komen ze met groot materiaal aan
Antwoord van grind-split.nl
Zou u contact op willen nemen met onze verkoop (via mail of telefoon) met deze melding, zodat we u verder kunnen helpen? We horen graag van u