Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com
Beoordelingen:

1.681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.806 beoordelingen in totaal  

4,79
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

de meest kritische beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet leveren

Vrijdags besteld, geen updates gekregen. Geld teruggestort zonder uitleg, beetje jammer om op deze manier net doen alsof je mooie aanbieding hebt, terwijl je gewoon niet levert. Teleurgesteld….
Beoordeling melden
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hele bestelling a 940€ nooit ontvangen
Beoordeling melden
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
DHL had het pakket door een fout terug verzonden, mij is twee maal verzekerd dat er een notitie was gezet bij de retour dat deze terug gestuurd zou worden naar mij. Ik heb hier nog eens over gebeld, het zou allemaal goed komen. Uiteindelijk toch een terugbetaling ontvangen en blijkt de retour gewoon verwerkt te zijn en kan ik fluiten naar mijn pakket. Raar dat mij twee maal wordt verteld dat het allemaal goed komt en dat het genoteerd staat en ik uiteindelijk met een geretourneerd pakket zit en nu maar moet gaan gokken of ik het product nog kan bemachtigen (is nu uitverkocht). Uiteraard ligt de eerste fout bij DHL, maar zonnebrillen.com zou het netjes oplossen en uiteindelijk is daar dus niets van waar!
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zonnebril is scheef en wordt zo verkocht? Gaat retour
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds geen zonnebril niet geleverd. Bezorging is kapot snel.
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Came with a scratch...

The service is pretty quick but they sent me a sunglasses with a SCRATCH on it. It is a small scratch, but for that amount of money we pay for these glasses, this shouldn't be happening.
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling werd na betaling geannuleerd
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
9 feb 2024
Wat vervelend dat dit gebeurd is. Helaas hebben we geen invloed op de werkwijzes van Riverty. Mocht je nog eens bij ons willen shoppen, dan kan dat natuurlijk met een andere betaalmethode. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde maat toegestuurd en krijg pas correcte maat als oude bril retour is ontvangen door jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
2 feb 2024
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service! Ik heb je zojuist een bericht gestuurd om dit beter te onderzoeken en je hiervoor een compensatie te bieden. - Team Zonnebrillen.com
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een plastic rayban binnen!!
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
11 jan 2024
Wat vervelend, Eline! Excuses hiervoor. Ik heb je direct een e-mail gestuurd om dit samen uit te zoeken. We sturen het juiste product graag zo snel mogelijk naar je op. - Team Zonnebrillen.com
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
11 jan 2024
Excuses dat de levering niet vlekkeloos verloopt! We doen ons best om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen en houden je hiervan natuurlijk op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bril niet eens ontvangen. Wacht nog steeds op mn brio
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
5 dec 2023
Onze excuses voor het ongemak! We sturen vandaag een nieuwe zonnebril op en hopen dat je deze snel ontvangt. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tweedehands bril in een beschadigd doosje.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
27 okt 2023
Wat vervelend dat je het hoesje hebt ontvangen met een beschadiging. Onze producten komen rechtstreeks van de officiële leverancier. We hadden je graag geholpen met een nieuwe koker. Jammer dat de zonnebril uiteindelijk niet was wat je zocht. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
27 okt 2023
Excuses dat het pakket niet is aangekomen. Gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen! Mochten we je in de toekomst kunnen adviseren, neem dan zeker weer contact op. We denken graag mee. - Team Zonnebrillen.com
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
27 okt 2023
Excuses dat de zonnebril niet naar wens was. We helpen je graag een volgende keer bij het uitkiezen van een andere zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Had mijn pakket nooit ontb

Had mijn pakket nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
13 sep 2023
Bedankt voor je review! Nogmaals vinden we het heel vervelend dat je jouw pakket niets hebt ontvangen. We hebben hierover contact gehad via de e-mail en er loopt een onderzoek naar de levering van jouw pakket. We houden je op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
28 aug 2023
Excuses voor de onduidelijkheid en de vertraging! Jouw bestelling komt snel jouw kant op. Mochten we nog iets kunnen betekenen, laat het ons weten! - Team Zonnebrillen.com
26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
28 aug 2023
Wat vervelend dat je niet tevreden bent! Inmiddels hebben we ook via de e-mail contact. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen nieuwe bril

De zonnebril had een lichte beschadiging en was vies. Duidelijk een gebruikte bril.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
31 aug 2023
Wat vervelend om te vernemen! Om je te helpen hebben we je een e-mail gestuurd. - Team Zonnebrillen.com