Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.835 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec. 2018
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mei 2023
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

16 aug. 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Meest recente eerst

Came with a scratch...

The service is pretty quick but they sent me a sunglasses with a SCRATCH on it. It is a small scratch, but for that amount of money we pay for these glasses, this shouldn't be happening.
6 feb. 2024
Bestelling werd na betaling geannuleerd
9 feb. 2024
Wat vervelend dat dit gebeurd is. Helaas hebben we geen invloed op de werkwijzes van Riverty. Mocht je nog eens bij ons willen shoppen, dan kan dat natuurlijk met een andere betaalmethode. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
2 feb. 2024
Verkeerde maat toegestuurd en krijg pas correcte maat als oude bril retour is ontvangen door jullie.
2 feb. 2024
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service! Ik heb je zojuist een bericht gestuurd om dit beter te onderzoeken en je hiervoor een compensatie te bieden. - Team Zonnebrillen.com
11 jan. 2024
Ik kreeg een plastic rayban binnen!!
11 jan. 2024
Wat vervelend, Eline! Excuses hiervoor. Ik heb je direct een e-mail gestuurd om dit samen uit te zoeken. We sturen het juiste product graag zo snel mogelijk naar je op. - Team Zonnebrillen.com
10 jan. 2024
11 jan. 2024
Excuses dat de levering niet vlekkeloos verloopt! We doen ons best om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen en houden je hiervan natuurlijk op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
1 dec. 2023
Ik heb de bril niet eens ontvangen. Wacht nog steeds op mn brio
5 dec. 2023
Onze excuses voor het ongemak! We sturen vandaag een nieuwe zonnebril op en hopen dat je deze snel ontvangt. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
20 okt. 2023
Tweedehands bril in een beschadigd doosje.
27 okt. 2023
Wat vervelend dat je het hoesje hebt ontvangen met een beschadiging. Onze producten komen rechtstreeks van de officiële leverancier. We hadden je graag geholpen met een nieuwe koker. Jammer dat de zonnebril uiteindelijk niet was wat je zocht. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
3 okt. 2023
27 okt. 2023
Excuses dat het pakket niet is aangekomen. Gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen! Mochten we je in de toekomst kunnen adviseren, neem dan zeker weer contact op. We denken graag mee. - Team Zonnebrillen.com
21 sep. 2023
27 okt. 2023
Excuses dat de zonnebril niet naar wens was. We helpen je graag een volgende keer bij het uitkiezen van een andere zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
11 sep. 2023

Had mijn pakket nooit ontb

Had mijn pakket nooit ontvangen
13 sep. 2023
Bedankt voor je review! Nogmaals vinden we het heel vervelend dat je jouw pakket niets hebt ontvangen. We hebben hierover contact gehad via de e-mail en er loopt een onderzoek naar de levering van jouw pakket. We houden je op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
27 aug. 2023
28 aug. 2023
Excuses voor de onduidelijkheid en de vertraging! Jouw bestelling komt snel jouw kant op. Mochten we nog iets kunnen betekenen, laat het ons weten! - Team Zonnebrillen.com
26 aug. 2023
28 aug. 2023
Wat vervelend dat je niet tevreden bent! Inmiddels hebben we ook via de e-mail contact. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
24 aug. 2023

Geen nieuwe bril

De zonnebril had een lichte beschadiging en was vies. Duidelijk een gebruikte bril.
31 aug. 2023
Wat vervelend om te vernemen! Om je te helpen hebben we je een e-mail gestuurd. - Team Zonnebrillen.com
16 aug. 2023

Zonder overleg geannuleerd!

12 aug. 2023

Bril defect, mail gestuurd geen reactie.

De bril was enorm breed en ik denk verbogen. Ik heb gemaild, om te checken of dit bij het model hoort (zo nee dan wilde ik een nieuwe) Nul reactie van jullie kant. Daarna kwam dit mailtje dus dan is mijn beoordeling slecht. Ik heb inmiddels de bril teruggestuurd maar ga geen nieuwe bestellen aangezien jullie verder niet reageren.
13 aug. 2023
Hi Marcella, we reageren op elk bericht binnen 24 uur. Helaas hebben we geen e-mail van jou ontvangen! Vervelend om te vernemen dat je een probleem ervaart met de zonnebril. We hadden je graag geholpen met een omruiling. We zijn bereikbaar via service@zonnebrillen.com. - Team Zonnebrillen.com
7 aug. 2023
11 aug. 2023
Het spijt ons dat jouw bestelling mislukt is door een fout in ons systeem! Wellicht wil je bestelling nogmaals plaatsen. We helpen je hier graag bij. - Team Zonnebrillen.com
29 jul. 2023
Levering alsmaar vertraagd en geen heldere communicatie
25 jul. 2023
Hele slechte kwaliteit carrera zonnebrillen
25 jul. 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de zonnebril. Zou je ons er meer over willen vertellen door een mail te sturen naar service@zonnebrillen.com? We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
20 jul. 2023
17 jul. 2023