bloombol.com

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden200 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2021
bloombol.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mei 2023
Ik had me niet heel goed ingelezen in wat ik zou ontvangen en bleek veel meer bollen en knollen te hebben dan verwacht. Dus extra potten kunne vullen en zelfs nog een steen 'gewipt' en nu staat mijn hele tuintje vol! Super leuke verrassing. Levering was een dag later (door een fout van DHL), maar daar netjes bericht van Bloombol zelf van gehad. Goede ervaring! Vroeg me alleen nog af wat ik met 2 losse bolletjes moest doen, die waren afgebroken (1 zelfs doormidden) van een dahlia-knol. Ik heb ze in een pot gestopt en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren 😊

6 mei 2023
Gewoon niet wat je verwacht. Mijn adres verkeerd vermelden. Mail gestuurd, hoor niks. Whatsapp gestuurd ook niks. Week later krijg ik een gek mailtje. Dat het goed komt, alsof ik met ze geknikkerd heb. Vreemde manier van communicatie.Intussen nog niks ontvangen. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Nee geen goed review van mij.

Beoordelingen voor bloombol.com

6 mei 2023

Gewoon niet wat je verwacht en nog steeds niks ontvangen

10 mei 2023
Heb nog steeds niets binnen gekregen. Wel voor bijna 100 euro besteld. Heel vervelend