Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

2.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.386 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

LS
lotus s.
Losser
13 apr 2024

prima zaak met ook goed prijs kwaliteit verhouding

- veel info, ook in boekje - snelle levering Het zou handig zijn als wat extra kaartjes bijgeleverd kunnen worden om bij de aardbeien planten in bakken of bedden te zetten, zodat je goed weet wat waar staat. Zag net ook info over nog te verwachten aardbeien voor dit jaar. Had dat liever eerder gelezen.
13 apr 2024
Stevige planten tijdig geleverd zoals beloofd. Ze zaten precies wel al even in de verpakking dus flink wat rotte bladeren moeten wegsnijden er blijven sowieso gezonde plantjes over. Mocht dat lukken: kijk aub uit naar verpakking en tape zonder plastiek zodat we alles makkelijk kunnen composteren
20 apr 2024
Er waren ook vrij kleine stekken bij die ook langere tijd nodig hadden om aan te slaan. Dit gebeurde wel maar had wel even nodig. Ik ben wel vergeten om in het begin een foto te maken sorry. Daardoor stuurde ik mijn beoordeling wat later in.
De plantjes zijn allemaal goed gestart. In mijn bestelling zaten verschillende soorten aardbeiplantjes. Het zou prettig zijn als de plantjes per soort verpakt waren. Nu maar afwachten hoe de aardbeien groeien en gaan smaken. Ik ben benieuwd.
door het natte voorjaar kon ik de planten niet in de volle grond planten ,heb uit nood de planten in groten bloempotten gepoot en nu maar wachten op de zon Hoop toch nog op een flinke oogst .Ben zeer te vreden over dr planten

Interessante webwinkel met kwaliteitsvolle planten tegen een goede rijs

De aardbeiplanten werden op de geplande datum geleverd maar konden pas de volgende dag geplant worden. PostNL liet weten dat de bestelling tussen 18 en 22 uur zou plaats vinden maar het bleek bijna 1u30 vroeger (rond 16u45)
28 apr 2024

20 frigo aardbeiplanten.

20 frigo 'dikke' aardbeiplantjes die vanwege het koude weer nu nog niet heel snel groeien. Snel geleverd met een prachtig wortelstelsel. Het enige dat ontbreekt is zon. De eerste aardbeien gaan dus wat langer duren.
AH
Anna H.
ERMELO
22 apr 2024

Geleverd op de dag zoals aangegeven, al snap ik niet helemaal dat de standaard bezorgmomenten ook gelden voor bestrijdingsmiddelen. Verder al een aantal keer besteld bij aardbeienplantje en zeer tevreden!
21 apr 2024
Mooie plantjes die allemaal nu in de grond staan. Ik geef 4 sterren omdat ik nog niet kan beoordelen of er veel en lekkere aardbeien aan komen. Over een half jaartje nog eens vragen. 🍓🍓🫶🫶
Plantjes goed verpakt. nu 2 weken verder hebben alle 40 de planten al nieuw blad van uit de wortel. Heb alleen niet het boekje met tips er bij gekregen. Nu wachten tot we kunnen oogsten.
levering is 1 keer per week wat voor geen probleem was. niet alle 20 plantjes waren even mooi, zaten wel een paar mindere tussen. voor de rest goed verpakt en mooi boekje erbij
Alles was prima verzorgd en verpakt en kwam op de afgesproken tijd. Van een soort zaten er 4 in i.p.v. 5. Geen drama, kan wel eens voorkomen, misschien een aandachtspuntje.
21 apr 2024
Ik ontving een bosje plantjes waarvan ik dacht dat het nooit wat zou worden. Tot mijn grote verbazing komen ze allemaal op en zie ze elke dag groeien. Geweldig
De plantjes zijn volgens afspraak op tijd geleverd, met een duidelijke handleiding. Helaas waren enkele plantjes van een lage kwaliteit.

Vraag nog eens over vier weken!

Goede verpakking, netjes bezorgd , informatieve brief erbij. Nu afwachten of alles goed aanslaat. Veel te vroeg om nu alles te beoordelen.
13 apr 2024
Goed gewortelde plantjes. Wel jammer dat er een aantal steeltjes geknakt waren en er zaten plantjes vastgeknoopt tussen het plastic
De planten slaan meteen prima aan. Het ziet er na korte tijd al heel goed uit. Nu even afwachten hoe de oogst zal zijn.
Fijne en duidelijke website. Ook de levering verliep soepel met duidelijke communicatie omtrend het aflever moment.
De plantjes slaan goed aan en zien er goed uit. Nu even aan kijken hoe het verder gaat. Nu geen verbeter punten.
22 apr 2024
Ik kreeg de plantjes snel en goed ingepakt. De informatie boekje die erbij zat, was ook super handig. Bedankt