Aardbeiplantje.nl

2.232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

20 apr 2024
Er waren ook vrij kleine stekken bij die ook langere tijd nodig hadden om aan te slaan. Dit gebeurde wel maar had wel even nodig. Ik ben wel vergeten om in het begin een foto te maken sorry. Daardoor stuurde ik mijn beoordeling wat later in.
28 apr 2024

20 frigo aardbeiplanten.

20 frigo 'dikke' aardbeiplantjes die vanwege het koude weer nu nog niet heel snel groeien. Snel geleverd met een prachtig wortelstelsel. Het enige dat ontbreekt is zon. De eerste aardbeien gaan dus wat langer duren.
AH
Anna H.
ERMELO
22 apr 2024

Geleverd op de dag zoals aangegeven, al snap ik niet helemaal dat de standaard bezorgmomenten ook gelden voor bestrijdingsmiddelen. Verder al een aantal keer besteld bij aardbeienplantje en zeer tevreden!
21 apr 2024
Mooie plantjes die allemaal nu in de grond staan. Ik geef 4 sterren omdat ik nog niet kan beoordelen of er veel en lekkere aardbeien aan komen. Over een half jaartje nog eens vragen. 🍓🍓🫶🫶
3 mei 2024

Prima product, communicatie kan beter

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende kwaliteit qua product. Een aantal keer telefonisch onbereikbaar. Product niet bezorgd op gewenste datum; moest ik achteraan bellen.
21 apr 2024
Ik ontving een bosje plantjes waarvan ik dacht dat het nooit wat zou worden. Tot mijn grote verbazing komen ze allemaal op en zie ze elke dag groeien. Geweldig

Makkelijk te bestellen, goede levering volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen, goede levering. Echter controle op aantal uitvoeren, ik bestel 20 planten en krijg er slechts 17.
22 apr 2024
Ik kreeg de plantjes snel en goed ingepakt. De informatie boekje die erbij zat, was ook super handig. Bedankt
Prima ervaring Bestelling kwam niet op woensdag maar op donderdag. Plantjes zijn echt goed. Mooi boekje erbij
20 apr 2024

Met goed advies nu zelf aan de slag

Vriendelijk, een gevoel van we hebben tijd om je te adviseren en snelle correcte levering
24 apr 2024
tijdig levering goed verpakt. geplant en na een week blad aan de plantjes.
18 apr 2024
Dit is voor mij de eerste keer qua bestelling, ben er tevreden over.
21 apr 2024
De klantenservice, over de planten zelf kan ik nog niets zeggen
27 apr 2024
Iets meer vochtige wortels.waren volgens mij wel erg droog.
16 apr 2024
Ze zijn goed uitgelopen,mooi groen blaadjes gevormd.
24 apr 2024
Van de doorbloeiers is het blad tekort afgesneden
22 apr 2024
Keurig de vragen per email snel beantwoord
op tijd bezorgd en zien er goed uit.
Goed aangekomen en groeien goed
EV
Edmond v.
Gangelt
18 apr 2024
Product is kwalitatief goed.