Aardbeiplantje.nl

2.232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

EN
Elles N.
Oud-Zuilen
Ik bestel al jaren mijn planten via Aardbeiplantje.nl. De planten zijn kwalitatief hoog en de bestellingen worden geleverd volgens afspraak. Er is genoeg keuze in rassen en je krijgt veel informatie over de verzorging. De nieuwsbrief staat vol met tips.

mooie aardbeiplanten

mooie planten en goed verzorgd verpakt . Kan niet beter .

Super plantjes !Ik heb dit jaar power plants gekocht en…

Ik heb dit jaar power plants gekocht en erna nog een set normale. En direct ook van die speciale rechte bakken erbij besteld omdat ik op een andere plaats uiteindelijk ook aardbeien wilde neer zetten. Ik vervang mijn plantjes om de 3 jaar en de verzending is prima! De power plant plantjes doen het idd veel sneller goed na het planten. Ze slaan sneller aan en groeien ook direct beter. Ook krijg je altijd een handig boekje erbij. Ik ben een tevreden klant en raad iedereen aardbeiplantje van harte aan!
plantjes doen het prima

Prima!

Planten goed verpakt voor bezorging. Helaas werden ze wel een dag later geleverd dan aangegeven. Hebben daardoor lang in de verpakking gezeten. Na het planten kwamen de plantjes vrij snel op en groeien direct goed!
op tijd bezorgd en zien er goed uit.
PR
Peter R.
Dongen
Besteld via internet en binnen twee dagen binnen, netjes verpakt en de plantjes in goede staat
Onze plantjes kwamen keurig verpakt bij ons aan, de zorgvuldige beschrijving was een goede houvast om de plantjes op juiste wijze te planten. Nu is het aan de zon, bijgestaan door wat regen ( en anders helpen we een beetje) en ons geduld om later in het seizoen te mogen genieten van heerlijke aardbeien. We kunnen niet wachten!
geen idee, gewoon wat ik gewend ben.