Aardbeiplantje.nl

2.232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

21 apr 2024

Ervaring Aardbeiplantje.nl supergoed

Mijn ervaring met Aardbeiplantje.nl is al jaren super goed. Je ziet het bedrijf groeien. Mijn laatste bestelling (04-2024) was 400 stuks in vier verschillende soorten; Ostara, Korono, Favori en Elsanta. Super goed verpakt, juiste aantallen per bosje, uitstekende kwaliteit. Daarnaast is hun meegeleverd boekje met teelt tips, verzorging etcetc. goed en duidelijk. Het is zeker een aardbeiplantjes leverancier om aan te bevelen. Ga zo door Joep & Joost.
27 apr 2024
Ja wat zou ik er van zeggen hahahahah het uitzoeken is simpel, de informatie op de site is alles wat je moet weten van de plantjes bestellen zo gebeurt , track and trace en verzenden duidelijk zoals op de site staan de verzend dagen dus de volgende werkdag staat de bezorger voor de deur , alles netjes ingepakt in de doos Ik wou dat iedereen zo alles geregeld had jammer dat je voor sommige bedrijven niet een sterretje extra kan geven want die verdienen jullie Nu alleen het moeilijkste van de bestelling wachten op die mooie rooie zomer koninkjes

Super plantjes !Ik heb dit jaar power plants gekocht en…

Ik heb dit jaar power plants gekocht en erna nog een set normale. En direct ook van die speciale rechte bakken erbij besteld omdat ik op een andere plaats uiteindelijk ook aardbeien wilde neer zetten. Ik vervang mijn plantjes om de 3 jaar en de verzending is prima! De power plant plantjes doen het idd veel sneller goed na het planten. Ze slaan sneller aan en groeien ook direct beter. Ook krijg je altijd een handig boekje erbij. Ik ben een tevreden klant en raad iedereen aardbeiplantje van harte aan!
24 apr 2024
Telefonische bestelling door hectiek niet op datum geleverd. Nieuwe leverdatum afgesproken en keurig op tijd geleverd. Medewerker Alex vond dit heel vervelend en verontschuldigde zich hiervoor. Meerdere keren telefonisch contact gehad omdat mijn computer in die periode de geest had gegeven. Uitermate fijn contact en zeer prettige service. Heb zonder iets aan te geven korting gekregen. Levering volledig en keurig verzorgd.
Onze plantjes kwamen keurig verpakt bij ons aan, de zorgvuldige beschrijving was een goede houvast om de plantjes op juiste wijze te planten. Nu is het aan de zon, bijgestaan door wat regen ( en anders helpen we een beetje) en ons geduld om later in het seizoen te mogen genieten van heerlijke aardbeien. We kunnen niet wachten!
100 stekjes besteld, netjes geleverd en alle 100 mooi en al redelijk volgroeid. Er zat werkelijk geen enkele slechte tussen. Hierdoor heel makkelijk te planten en binnen een week al in blad. Een handige en duidelijke instructie meegeleverd waardoor je precies weet hoe ze te planten en te verzorgen.
De plantjes oogden heel erg vers. De verpakking was prima. Door omstandigheden - overigens buiten de schuld van de leverancier om - werden de plantjes een dag later bezorgd. Hiervan werd keurig melding gemaakt. Zoals te zien is op de foto staan ze er heel goed bij. Prima produkt. Aan te raden!
25 apr 2024

Aardbeienplantje.nl goede kwaliteit en service.

Aardbeienplantje.nl heeft hele goede kwaliteit planten en je krijgt er ook een duidelijk boekje bij met plantinstructies en instructies voor de verzorging van de aardbeienplanten. Heb al verschillende keren besteld bij deze kweker en ben erg tevreden over de kwaliteit en service.
26 apr 2024
Plantjes op tijd geleverd en doen het super! Had nog een e-mail gestuurd omdat ik de avond voor afgesproken levering nog geen track & trace had. Die kwam echter 30 minuten later toch en ze hebben me zelfs nog gebeld om te vragen of alles goed was aangekomen. Super service!
EN
Elles N.
Oud-Zuilen
Ik bestel al jaren mijn planten via Aardbeiplantje.nl. De planten zijn kwalitatief hoog en de bestellingen worden geleverd volgens afspraak. Er is genoeg keuze in rassen en je krijgt veel informatie over de verzorging. De nieuwsbrief staat vol met tips.
AG
Aiko G.
Leiden
19 apr 2024
Netjes volgens verwachting afgehandeld. Alle 20 plantjes (frigo, kale wortels) hebben een week na planten frisse nieuwe blaadjes die beginnen te groeien. Ook zat er een handig boekje met tips voor bemesting, voorkomen van ziektes etc. bij de bestelling
25 apr 2024
Geleverd op de dag die ik wilde. Plantjes hebben veel wortels, zien er goed uit. Handig boekje bij de bestelling gekregen met handige uitleg. Kan nog niet zeggen of de plantjes goed aanslaan, maar ik ga ervan uit dat dat goed komt.

Prima!

Planten goed verpakt voor bezorging. Helaas werden ze wel een dag later geleverd dan aangegeven. Hebben daardoor lang in de verpakking gezeten. Na het planten kwamen de plantjes vrij snel op en groeien direct goed!
Makkelijk besteld en netjes bezorgd. Was eerst een beetje bang dat de plantjes wat kort geknipt waren. Het waren voornamelijk wortels, maar er komen nu al goede blaadjes aan! Dus nu wachten op de eerste aardbeitjes!
24 apr 2024
Plantjes zijn s'anderendaags direct geplant en doen het allen uitstekend. Ben zeer tevreden. Ook de informatie die jullie sturen in verband met onderhoud en vorst beveiliging vind ik super. Dank je wel daarvoor.

Goede informatie!

Zeer snelle verzending, duidelijke communicatie, vooral fijn, een boekje over het bedrijf en de teelt wijze hoe je de plantjes kunt verzorgen en info hoe je ziektes kunt herkennen
21 apr 2024
Snelle verzending, goede beschrijving erbij gevoegd en best korrels. Hiermee is alles duidelijk hoe je stap voor stap de aardbeien plantjes kan planten en de verzorging 👌🏼

Goeie service

Keurig een mail ontvangen dat de plantjes een dag later kwamen . Netjes verpakt en een goeie uitleg erbij. Ze staan inmiddels in potten in tuin. Alles is aangeslagen .
24 apr 2024
Vlotte service, goede planten, worden geleverd op afgesproken dag. Tip, wat verpakkingsmateriaal in de lege ruimte stoppen, zodat de planten niet kunnen verschuiven.
25 apr 2024
Ik heb nu 2 keer besteld en ik kreeg goed advies toen ik belde met vragen. De planten waren mooi en gezond en groeiden goed. Prima opbrengst en lekkere aardbeien.