monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl
Beoordelingen:

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden366 beoordelingen in totaal  

4,36
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

18 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

Meest relevante negatieve beoordeling

9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet bestellen bij dit bedrijf!

Wij hebben een mooi schilderij besteld en betaald, maar tot op heden nog niets ontvangen. Na navraag bij Monsieur Tshirt ontvingen we een vage email welke in slechte Nederlands taal is geschreven. Daarin wordt genoemd dat het pakket al is bezorgd, maar op die dag waren we de gehele dag thuis en toevallig ook in de voortuin bezig. Het pakket is echt niet bezorgd. Na reactie vanuit onze zijde op deze email en een herhaling per mail hebben wij niets meer vernomen.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
2 dagen geleden
Hallo, We hebben zojuist je antwoord gevonden. Je e-mail zat in onze spammap, daarom heb je geen antwoord gekregen. We hebben je bestelling zojuist geretourneerd, zodat je het product alsnog kunt krijgen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op contact@monsieurtshirt.com En onze excuses voor ons Nederlands, we doen ons best met vertaalsites :)
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

duurkoop

Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
9 dagen geleden
Hallo, Onze excuses voor eventuele ongemakken bij de bezorging. Helaas worden gepersonaliseerde producten niet geruild of terugbetaald.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na het verkeerde opgestuurd te hebben gekregen en daarom er gemaild had, ontving ik de volgende dag gelijk het goeie exemplaar in huis. Helemaal tevreden erover. Bedankt voor de goeie service
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slecht kwaliteit kledingstof
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
9 dagen geleden
Hallo, Het spijt ons dat uw artikel niet bevalt, we hebben per e-mail contact met u opgenomen zodat we een oplossing kunnen vinden
2 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Over het algemeen tevreden. Ik dacht alleen dat ik een dames v hals had besteld maar kreeg twee keer het mannenmodel opgestuurd.
Beoordeling melden
2 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeker een aanrader, leuke cadeaus!

Pakketje was vertraagd en kreeg via telefoon contact een nieuwe order verstuurd. Kwam binnen 2 dagen aan. Heel vriendelijk en mooie producten! Ik raad het aan 10/10!
Beoordeling melden
23 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Super leuk shirt om cadeau te doen!
Beoordeling melden
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd, goede kwaliteit shirt, leuke print!
Beoordeling melden
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de poster echt tegenvallen. Prijs kwaliteit voor 38,- euro vond ik het niet waard. Eigenlijk zelfs een beetje spijt van achteraf
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
26 jun 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen per e-mail op contact@monsieurtshirt.com, of via het contactformulier op onze website, zodat we meer te weten kunnen komen over het probleem dat u hebt ondervonden. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op het volgende nummer: 0977552575. Vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede service

Duidelijke website, goede kwaliteit, snel verzonden en ontvangen!
Beoordeling melden
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd, mooi gepersonaliseerd cadeau
Beoordeling melden
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede service, mini afbeelding

Goede service, product makkelijk samen te stellen en snel in huis. Helaas was het plaatje op de mok heel erg klein, maar echt. Dat was een teleurstelling, de met zorg uitgekozen kat voorop de fiets was weinig van terug te zien. Tip: afbeelding groter afdrukken!
Beoordeling melden
LW
Laura W.
Amersfoort
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Persoonlijk cadeau

Leuk hoe je kan personaliseren. Er werd een leverdatum gegeven, dit werd later dat is wel jammer.
Beoordeling melden