monsieurtshirt.nl

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden302 beoordelingen in totaal

29 aug 2023
Very good quality of the t-shirt! Great customer service. I had a discount code and unfortunately it didn’t work upon check out. When I contacted the customer service, they were quick to respond and gave a refund in the amount of the discount code.

Pakket nooit ontvangen en ruim voor valentijn besteld!!! En dan nu ook nog herinneringen krijgen via klarna dat er betaald moet worden. Ronduit schandalig!!! Ik zeg: inpakken en wegwezen met dit bedrijf en graag sneller dan de bezorging van jullie producten 🤣🤣

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Zeer tevreden!

Leuke originele producten, goede kwaliteit en top service.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
Mooie poster, binnen 5 dagen geleverd
30 dec 2023

Super!!?

Wat een service! Na een mail (foutje van mij uit) meteen antwoord gekregen en werd het probleem opgelost. Mooie t-shirt van goede kwaliteit. Aanrader!!
30 dec 2023
25 dec 2023
23 dec 2023
snelle levering en product boven verwachting!
16 dec 2023
Op tijd bezorgd mooi product
Mooie posters, snelle verzending
Leuke producten! Originele cadeautjes! Snelle en vlotte levering!
3 dec 2023

Prachtig product (gepersonaliseerde poster) en snellere levering dan de prognose.
Ik had een string besteld met m'n foto d'r op maar dat mislukte ws de dame staat d'r op wel met m'n naam johnny hahaha
17 nov 2023
graag had ik de kinderen wat ouder willen maken, die mogelijkheid heb ik niet gezien. voor de rest is het mooi en goed gelukt. Morgen krijgt de jarige dit cadeau. Hopend op een leuke reactie.
16 nov 2023
Verzending kwam later dan aangegeven
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​beoordeling voor ons achter te laten. Onze excuses voor de vertraging, de bestelling is geplaatst op 06-11 en verzonden op 06-11 . Ondanks het feit dat het op tijd is verzonden, lijkt de vervoerder een probleem te hebben ondervonden tijdens de levering. We zullen de vervoerder informeren zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team meneer Tshirt
4 nov 2023