monsieurtshirt.nl

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden297 beoordelingen in totaal

29 aug 2023
Very good quality of the t-shirt! Great customer service. I had a discount code and unfortunately it didn’t work upon check out. When I contacted the customer service, they were quick to respond and gave a refund in the amount of the discount code.

Pakket nooit ontvangen en ruim voor valentijn besteld!!! En dan nu ook nog herinneringen krijgen via klarna dat er betaald moet worden. Ronduit schandalig!!! Ik zeg: inpakken en wegwezen met dit bedrijf en graag sneller dan de bezorging van jullie producten 🤣🤣

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Maat valt te klein. En dan is het toch een best duur geintje.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je een gedetailleerde maattabel gegeven, tot op de centimeter nauwkeurig, om je te helpen de meest geschikte maat te kiezen. Met vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
21 jul 2023
Duurt veelste lang voor zo iets kleins
25 jul 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling had enige vertraging in de productie, waardoor de levertijd langer werd. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We horen graag van u, Het Mr Tshirt team
6 okt 2023
Pakketje was ruim 3 weken te laat
Antwoord van monsieurtshirt.nl
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het probleem dat u ondervond. Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product en de service die wij van u hebben ontvangen. Wij hebben een zeer hoge servicestandaard van u ontvangen en zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product. We wensen u veel plezier met uw bestelling, Het Mr Tshirt team
12 mei 2023
Verpakkingsmateriaal is slecht
15 mei 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team