monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl
Beoordelingen:

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden306 beoordelingen in totaal  

4,22
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Very good quality of the t-shirt! Great customer service. I had a discount code and unfortunately it didn’t work upon check out. When I contacted the customer service, they were quick to respond and gave a refund in the amount of the discount code.

de meest kritische beoordeling

8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nooit ontvangen en ruim voor valentijn besteld!!! En dan nu ook nog herinneringen krijgen via klarna dat er betaald moet worden. Ronduit schandalig!!! Ik zeg: inpakken en wegwezen met dit bedrijf en graag sneller dan de bezorging van jullie producten 🤣🤣
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
La die da, prrrrrrt ping ping
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
13 mei 2024
Salve, Grazie per aver trovato il tempo di lasciarci una recensione. Il suo recente ordine non sembra averla soddisfatta appieno, pertanto l'abbiamo contattata via e-mail per saperne di più. I vostri commenti ci permettono di continuare a migliorare. Cordiali saluti, Il team di Mr Tshirt
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online shop is great and have great models, but the transport needs to be improved. Choice of partnership with logistic partner needs to be reviewed as the shipping including delivery took up to more than 2wks within Europe
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
26 apr 2024
Good morning, Despite the fact that it was shipped on time, the carrier, it seems, encountered a problem during the delivery. We will inform the carrier so that this does not happen again. Best regards, Team Mr Tshirt
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd heel lang, veel langer dan vermeld.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
20 feb 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het probleem dat u ondervond. Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product en de service die wij van u hebben ontvangen. Wij hebben een zeer hoge servicestandaard van u ontvangen en zijn zeer tevreden met de kwaliteit van het product. We wensen u veel plezier met uw bestelling, Het Mr Tshirt team
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
20 feb 2024
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak van uw ontevredenheid is. Hoogachtend, Het Mr Tshirt team
29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

levertijd…

Bij bestellen wordt 2 dagen levertijd aangegeven. Helaas werd dit 5 dagen nadat ik gevraagd had naar een TT code. Afmeting van poster 60x40 cm komt niet overeen met een lijst van 60x40 cm, aan beide kanten een wit randje zichtbaar, zonde.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
30 mei 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij verontschuldigen ons voor het probleem dat u ondervond en hebben per e-mail contact met u opgenomen om een foto van het betreffende artikel te ontvangen. Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen om een foto van het betreffende artikel te ontvangen, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooie poster, wel duur

Mooie poster op een stevige papierkwaliteit. Wel jammer dat ze de poster opgerold toesturen. Bij ons zat er net een knik in die je nu dus wel ziet. Toch zonde. En ik vind de prijs wel erg hoog voor wat je krijgt..
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
8 jun 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het beschadigde pakket. Geen nood, we hebben enkel een foto nodig om het defect te zien en dan kunnen we u een conform artikel terugsturen. Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen en wachten op uw antwoord. We horen graag van u. Het Mr Tshirt team
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heel leuk cadeau om te geven. De fotolijst was al snel onderweg en is geleverd op de aangegeven datum. De fotolijst is enorm ligt van gewicht. Dit geeft mij een gevoel van iets mindere kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
27 sep 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen per e-mail op contact@monsieurtshirt.com, of via het contactformulier op onze website, zodat we meer te weten kunnen komen over het probleem dat u hebt ondervonden. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op het volgende nummer: 0977552575. Vriendelijke groeten, Het Mr Tshirt team
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Doffe kleuren

Leuk idee voor het shirt. Ik vind alleen de kleuren echt heeeel dof in vergelijking met het resultaat. Echt heel jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
27 jun 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het ongemak. Het lijkt erop dat uw artikel een defect heeft, we hebben per e-mail contact met u opgenomen om dit te bevestigen. We wachten op uw retourzending zodat we u een nieuwe zending kunnen aanbieden. We horen graag van u, Het Mr Tshirt team
20 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lijst waar de poster in zat is beschadigd
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
27 jun 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor het beschadigde pakket. Geen nood, we hebben enkel een foto nodig om het defect te zien en dan kunnen we u een conform artikel terugsturen. Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen en wachten op uw antwoord. We horen graag van u. Het Mr Tshirt team
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzending kwam later dan aangegeven
Beoordeling melden
Antwoord van monsieurtshirt.nl
20 nov 2023
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​beoordeling voor ons achter te laten. Onze excuses voor de vertraging, de bestelling is geplaatst op 06-11 en verzonden op 06-11 . Ondanks het feit dat het op tijd is verzonden, lijkt de vervoerder een probleem te hebben ondervonden tijdens de levering. We zullen de vervoerder informeren zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team meneer Tshirt