monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden368 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

9 jul 2024
Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

2 jul 2024
Over het algemeen tevreden. Ik dacht alleen dat ik een dames v hals had besteld maar kreeg twee keer het mannenmodel opgestuurd.
12 jul 2024
21 jun 2024

Goede service, mini afbeelding

Goede service, product makkelijk samen te stellen en snel in huis. Helaas was het plaatje op de mok heel erg klein, maar echt. Dat was een teleurstelling, de met zorg uitgekozen kat voorop de fiets was weinig van terug te zien. Tip: afbeelding groter afdrukken!
16 jun 2024
16 jun 2024
13 jun 2024
17 mei 2024
Goede service snel verzonden Track en trace in nederlandse taal zou fijn zijn
8 mei 2024

Nette service

De order komt net verpakt vergezeld van leuke kaart binnen!
15 mei 2024
6 mei 2024
Eerste levering was fout. Totaal verkeerd niet gepersonaliseerd artikel maar ze hebben alsnog het artikel goed toegestuurd na contact met de klantenservice
Ik had een string besteld met m'n foto d'r op maar dat mislukte ws de dame staat d'r op wel met m'n naam johnny hahaha
2 aug 2023
Super kanten service, heel vriendelijk en problemen worden snel opgelost. Helaas telefonisch alleen franstalig …
3 okt 2023
de kwaliteit van de T-shirt en de snelheid van leveren.
Mooie poster, binnen 5 dagen geleverd
5 sep 2023