monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

Al 2x verkeerde bestelling gehad en wacht nog steeds op de juiste zonder duidelijkheid over de oorzaak van het probleem. Echt ontzettend slechte service en ook geen persoonlijk contact. Elke mail die ik krijg is precies conform de eerdere mails. Copy paste en wachten maar weer. Ik hoop de uiteindelijke bestelling nog wel te ontvangen.

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Goede service, mini afbeelding

Goede service, product makkelijk samen te stellen en snel in huis. Helaas was het plaatje op de mok heel erg klein, maar echt. Dat was een teleurstelling, de met zorg uitgekozen kat voorop de fiets was weinig van terug te zien. Tip: afbeelding groter afdrukken!
17 mei 2024
Goede service snel verzonden Track en trace in nederlandse taal zou fijn zijn
8 mei 2024

Nette service

De order komt net verpakt vergezeld van leuke kaart binnen!
15 mei 2024
6 mei 2024
3 nov 2023
Eerste levering was fout. Totaal verkeerd niet gepersonaliseerd artikel maar ze hebben alsnog het artikel goed toegestuurd na contact met de klantenservice
28 nov 2023
Ik had een string besteld met m'n foto d'r op maar dat mislukte ws de dame staat d'r op wel met m'n naam johnny hahaha
2 aug 2023
Super kanten service, heel vriendelijk en problemen worden snel opgelost. Helaas telefonisch alleen franstalig …
3 okt 2023
de kwaliteit van de T-shirt en de snelheid van leveren.
22 jun 2023
Fantastisch shirt, mooie print, goede kwaliteit shirt.
Antwoord van monsieurtshirt.nl
27 jun 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om uit te zoeken wat de oorzaak kan zijn van uw ontevredenheid. Met vriendelijke groet Het Mr Tshirt team
5 feb 2024
24 aug 2023
8 jul 2023
Antwoord van monsieurtshirt.nl
11 jul 2023
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om de oorzaak van uw ontevredenheid te achterhalen. Met vriendelijke groet Het Mr Tshirt team