monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden366 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

Goede ervaring

Goede service, mini afbeelding

Goede service, product makkelijk samen te stellen en snel in huis. Helaas was het plaatje op de mok heel erg klein, maar echt. Dat was een teleurstelling, de met zorg uitgekozen kat voorop de fiets was weinig van terug te zien. Tip: afbeelding groter afdrukken!
Na het verkeerde opgestuurd te hebben gekregen en daarom er gemaild had, ontving ik de volgende dag gelijk het goeie exemplaar in huis. Helemaal tevreden erover. Bedankt voor de goeie service
2 jul 2024

Zeker een aanrader, leuke cadeaus!

Pakketje was vertraagd en kreeg via telefoon contact een nieuwe order verstuurd. Kwam binnen 2 dagen aan. Heel vriendelijk en mooie producten! Ik raad het aan 10/10!
19 jun 2024

Goede kwaliteit

De producten zijn van zeer goede kwaliteit. Er zijn veel mogelijkheden voor het specifiek maken van designs en de verzending is razendsnel.
21 jun 2024
Prachtige Poster ontvangen. Toen er even iets mis was is de klacht meteen goed opgepakt en een nieuwe kunnen bestellen. Geweldige service!
2 jul 2024
Over het algemeen tevreden. Ik dacht alleen dat ik een dames v hals had besteld maar kreeg twee keer het mannenmodel opgestuurd.
LW
Laura W.
Amersfoort

Persoonlijk cadeau

Leuk hoe je kan personaliseren. Er werd een leverdatum gegeven, dit werd later dat is wel jammer.
20 jun 2024
Product echt mooi! Bestelling kwam niet, na één mailtje stuurde ze een nieuwe, voor niks, op!
20 jun 2024

Super leuke poster

Heel erg tevreden en super leuke, gepersonaliseerde poster. Prima service.

Goede service

Duidelijke website, goede kwaliteit, snel verzonden en ontvangen!
22 jun 2024
Snel geleverd, goede kwaliteit shirt, leuke print!
18 jun 2024
Goede kwaliteit, mooi afgewerkt. snelle levering.
21 jun 2024
Snel geleverd, mooi gepersonaliseerd cadeau
23 jun 2024
Super leuk shirt om cadeau te doen!