monsieurtshirt.nl- Logo - Beoordelingen

monsieurtshirt.nl

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Goede ervaring, de bestelde t-shirt kwam op tijd aan. Goede kwaliteit katoen en geboorduurde print. Wat de maat betreft: je moet kijken op de afmetingen op de website, dan weet je zeker dat je de juiste maat neemt. De t-shirt heeft een mooie kleur blauw en een goede pasvorm. Verbeterpuntje: het zou fijn zijn geweest als de t-shirts met v-hals ook beschikbaar waren, dat had mijn voorkeur. De shirt met de ronde hals is wat hoog. Niet storend, maar iets meer ruimte rond de nek zou fijn zijn.

9 jul 2024
Ik heb 1 keer verkeerde inhoud ontvangen, 2e keer pakket kwijt. 3e keer ging het goed. Klantenservice is ok maar niet service gericht, puur proces. Daarnaast de kwaliteit van de spullen is goedkoop terwijl ik er veel voor heb betaald. Ik had 3 producten besteld en helaas 2 producten kan ik niks mee. Ik had per ongeluk bij het bestellen zelf een 2x dezelfde naam had ingevuld voor de bedrukking. Dus eigenlijk heb ik er ook nog eens niks aan........ Ik ben dus echt niet blij! En zou het zeker niet aanraden.... Ik begrijp als ik mijn geld niet terug krijg maar Ik zou wel al heel blij zijn als ik de 2 tassen opnieuw zou mogen bedrukken en dan met de juiste namen dan heb ik er nog wat aan

Beoordelingen voor monsieurtshirt.nl

6 okt 2024
Snel geleverd, mooi resultaat
6 okt 2024
Mooie kwaliteit
21 sep 2024
Top bedrijf!! Super leuk shirt van goede kwaliteit! Had een maat te klein besteld binnen een dag geregeld met de klantenservice en kreeg gelijk een grotere maat gratis toegestuurd. Super! Let op: ze zijn gevestigd in Frankrijk dus je bestelling doet er 5 dagen over naar Nederland!
23 aug 2024
Prima bestelservice en de verrassing van het cadeau voor de ontvanger was grandioos
4 sep 2024
goede communicatie en prima tshirt!
23 aug 2024
Super kwaliteit
19 sep 2024
1 sep 2024
WE
Walter E.
NEDERHEMERT-ZUID
17 aug 2024
Ruime keus en goede kwaliteit
10 aug 2024
Goede bezorging
18 aug 2024
Goede service!
12 aug 2024
5 aug 2024
26 jul 2024
21 jul 2024
Er ging iets fout met de levering, deze was zoek geraakt, track & trace bleef ook open staan, na een week vanaf leverdatum contact opgenomen omdat ik het nogal lang vond duren, top service ontvangen, excuses en ze gingen erachter aan, opnieuw verzonden en gewoon binnengekregen! Superblij met het T-shirt
Antwoord van monsieurtshirt.nl
29 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je mooie recensie en we zijn blij dat we je leveringsprobleem hebben kunnen oplossen :)
7 jul 2024
Na het verkeerde opgestuurd te hebben gekregen en daarom er gemaild had, ontving ik de volgende dag gelijk het goeie exemplaar in huis. Helemaal tevreden erover. Bedankt voor de goeie service
2 jul 2024

Zeker een aanrader, leuke cadeaus!

Pakketje was vertraagd en kreeg via telefoon contact een nieuwe order verstuurd. Kwam binnen 2 dagen aan. Heel vriendelijk en mooie producten! Ik raad het aan 10/10!
2 jul 2024
Over het algemeen tevreden. Ik dacht alleen dat ik een dames v hals had besteld maar kreeg twee keer het mannenmodel opgestuurd.
15 jul 2024
12 jul 2024